• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • miinina

Jag är uppe i BIM +14. Bara negativa gravtest, tog ett imorse. 
    Hoppas också mensen kommer snart! 

• Jossilito

Någon som har BIM nu sista dagarna? Jag har BIM idag men ännu ingen mens å hög temp. Hade jätte mkt molvärk igår men idag ingenting.. men förra månaden var den någon dag försenad så kanske samma sak igen..(hoppas inte!)

• Ulrika34
    Jossilito skrev 2017-06-27 11:45:49 följande:

Någon som har BIM nu sista dagarna? Jag har BIM idag men ännu ingen mens å hög temp. Hade jätte mkt molvärk igår men idag ingenting.. men förra månaden var den någon dag försenad så kanske samma sak igen..(hoppas inte!)

jag har bim i morgon, ingen mens än och inga spotting som jag alltid får 3-4 dagar innan. ska testa i morgonbitti med morgonurin om den inte dyker upp i natt.
  • Tezzan
    Ulrika34 skrev 2017-06-27 20:10:44 följande:

Bim -1. Återstår att se om det är ett spökstreck eller ej

Tycker det ser lovande ut
  • Jossilito

Spännande! Ser ju verkligen lovande ut! :D hoppas! Min mens har fortf inte dykt upp under dagen, hoppas inte den bara är försenad! Men har inga menskänningar heller, så kanske bådar gott!
  • Lykkeliv

Det där är verkligen inget spökstreck!!

Grattis
  • Ulrika34

Idag har jag bim, ingen mens och mina test är slut ska avvakta tills i morgon och sen testa,

• Hansson88
    Ulrika34 skrev 2017-06-28 08:12:07 följande:

Idag har jag bim, ingen mens och mina test är slut ska avvakta tills i morgon och sen testa,

Men ditt förra test visade ju positivt. Jag har inte förstorat testet, eller så, men jag kunde se det extra strecket på håll ganska tydligt.

Jag tror helt klart att du har lyckats denna månaden och säger fortfarande Grattis
  • Ulrika34
    Hansson88 skrev 2017-06-28 08:23:27 följande:
    Men ditt förra test visade ju positivt. Jag har inte förstorat testet, eller så, men jag kunde se det extra strecket på håll ganska tydligt.

Jag tror helt klart att du har lyckats denna månaden och säger fortfarande Grattis
    Alltså .... jag har under dessa månader fått så jäkla många spöstreck...jag är väldigt osäker än :-/  men tack för dina peppande ord, det värmer gott.... 
Svar på tråden BIM Juni 2017