BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Så himla svaga plus som knappt går att få med på bild, vilket gör att jag blir mer och mer tveksam till att det kommer gå bra. Blir nog en "favorit i repris".
Säkert mens inom ett par dagar. Har fortfarande problem med halsbränna och nu är jag så sjukt gasig att det bara bubblar i magen..
Ingen ökning sen igår och det ser likadant ut sen testet i fredags också..

Blir det alltid Spök på RFSU? Aldrig testat med dom innan
Kroppen förvirrar mig!!
Ska få mens imorgon men i förrgår kom en lite blödning, svagt rosa och sen var de uppehåll tills igår. Trodde de var en nidis. Igår kom en mensvärk jag aldrig varit med om och mer blod. Tunnare än vanliga mensen och all värk försvann idag. Brukar annars få fruktansvärda kramper i underlivet vid mens, bli svullen och må skit men nu inget (ursäkta för mycket information här) och nu är brösten gigantiska från ingenstans. Hade Äl för cirka 2 veckor sedan. Når tycker ni jag ska göra ett test? Är så nyfiken jfall de är mens eller något annat
// förvirrad
Kroppen förvirrar mig!!
Ska få mens imorgon men i förrgår kom en lite blödning, svagt rosa och sen var de uppehåll tills igår. Trodde de var en nidis. Igår kom en mensvärk jag aldrig varit med om och mer blod. Tunnare än vanliga mensen och all värk försvann idag. Brukar annars få fruktansvärda kramper i underlivet vid mens, bli svullen och må skit men nu inget (ursäkta för mycket information här) och nu är brösten gigantiska från ingenstans. Hade Äl för cirka 2 veckor sedan. Når tycker ni jag ska göra ett test? Är så nyfiken jfall de är mens eller något annat
// förvirrad
Kroppen förvirrar mig!!
// förvirrad

Hur går det för allla?
Hur går det för allla?
Här är läget oförändrat, eller så gott som. Ingen mens än, men om ÄL skedde senare så är det bara ÄL+13 nu. Inga tester hemma än, tänkte hålla mig tills på måndag. Brösten har i alla fall börjat ömma lite.
Hur går det för allla?