• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • oONinniOo

Så himla svaga plus som knappt går att få med på bild, vilket gör att jag blir mer och mer tveksam till att det kommer gå bra. Blir nog en "favorit i repris". Säkert mens inom ett par dagar. Har fortfarande problem med halsbränna och nu är jag så sjukt gasig att det bara bubblar i magen..

Ingen ökning sen igår och det ser likadant ut sen testet i fredags också..

• Ulrika34
    ostarihavet skrev 2017-06-21 12:52:05 följande:

Blir det alltid Spök på RFSU? Aldrig testat med dom innan

När jag kollar via datan ser jag inget men nu via mobilen ser jag en svagt streck
  • Maria198829

Kroppen förvirrar mig!!

Ska få mens imorgon men i förrgår kom en lite blödning, svagt rosa och sen var de uppehåll tills igår. Trodde de var en nidis. Igår kom en mensvärk jag aldrig varit med om och mer blod. Tunnare än vanliga mensen och all värk försvann idag. Brukar annars få fruktansvärda kramper i underlivet vid mens, bli svullen och må skit men nu inget (ursäkta för mycket information här) och nu är brösten gigantiska från ingenstans. Hade Äl för cirka 2 veckor sedan. Når tycker ni jag ska göra ett test? Är så nyfiken jfall de är mens eller något annat

// förvirrad

• Ulrika34
    Maria198829 skrev 2017-06-21 22:45:04 följande:

Kroppen förvirrar mig!!

Ska få mens imorgon men i förrgår kom en lite blödning, svagt rosa och sen var de uppehåll tills igår. Trodde de var en nidis. Igår kom en mensvärk jag aldrig varit med om och mer blod. Tunnare än vanliga mensen och all värk försvann idag. Brukar annars få fruktansvärda kramper i underlivet vid mens, bli svullen och må skit men nu inget (ursäkta för mycket information här) och nu är brösten gigantiska från ingenstans. Hade Äl för cirka 2 veckor sedan. Når tycker ni jag ska göra ett test? Är så nyfiken jfall de är mens eller något annat

// förvirrad

om du testar nu bör du få svart på vitt hur det ligger till
  • Lykkeliv
    Maria198829 skrev 2017-06-21 22:45:04 följande:

Kroppen förvirrar mig!!

// förvirrad

Ja ta ett test! Så slipper du undra :) Håller tummarna för ett plus!
  • Hoppas på plus

Tillslut vågade jag göra en gravtest som tyvärr var negativt. Jag hoppades och önskat så mycket att jag ska vara gravid....

Min värld har rasat ner känns det som. Är så hopplöst och besviken på livet. Trodde att jag också ska ha en bra sommarlov. Vad fan hur ska jag slippa tänka på det under sommaren när jag är ledig?

Hur ska jag fylla i mina tomma dagar.?
  • ostarihavet
    Ulrika34 skrev 2017-06-22 13:08:46 följande:

Hur går det för allla?

dåligt haha, bim + 2 idag, negativt på alla test utom svagt på rfsu......
  • oONinniOo

Här är läget oförändrat, eller så gott som. Ingen mens än, men om ÄL skedde senare så är det bara ÄL+13 nu. Inga tester hemma än, tänkte hålla mig tills på måndag. Brösten har i alla fall börjat ömma lite.

• number2
    Ulrika34 skrev 2017-06-22 13:08:46 följande:

Hur går det för allla?

bim imorgon, testade imorse med cb early och såg ett väldigt svagt streck...vet inte vad jag ska tro om det, tar ett nytt imorgon tänkte jag ????
Svar på tråden BIM Juni 2017