• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Lykkeliv
    Ulrika34 skrev 2017-06-23 16:13:55 följande:

Japp här kommer den! Får inte till skärpan riktigt

Ser ett svagt sträck! Hoppas det blir starkare framöver! :)
  • Hoppas på plus

Nu är det bim +4. Fortfarande ingen mens endast vita flytningar. Jag tog gravitetest för två dagar sedan dvs bim +2 som var negativt. Känner en smärta i nedre delen av ryggen och ibland magen. Kan det vara så att jag plussar senare?? Eller bara vänta på mensen? Dagarna känns så långa nu...

• oONinniOo

ÄL+15 och hade väntat mig mens idag, men tempen gick upp lite till. Tog ett test i morse och när jag inte såg något efter 3 min lade jag undan det (ska läsas av inom 5 min). Kikade dumt nog på det efter någon timme och ser det här:

Tar det såklart som negativt. Men har inte fått sådär efter tiden förut. Så vi får se. Vill ändå inte hoppas.

• Ulrika34
    oONinniOo skrev 2017-06-24 12:29:17 följande:

ÄL+15 och hade väntat mig mens idag, men tempen gick upp lite till. Tog ett test i morse och när jag inte såg något efter 3 min lade jag undan det (ska läsas av inom 5 min). Kikade dumt nog på det efter någon timme och ser det här:

Tar det såklart som negativt. Men har inte fått sådär efter tiden förut. Så vi får se. Vill ändå inte hoppas.

Nu sitter jag utomhus och ser inte så bra på skärmen men syns det något så finns det ändå hopp , testat med någon annan test? Har erfarenhet att den testen du använder är lite seg på utslag.
  • oONinniOo
    Ulrika34 skrev 2017-06-24 12:39:25 följande:

Nu sitter jag utomhus och ser inte så bra på skärmen men syns det något så finns det ändå hopp , testat med någon annan test? Har erfarenhet att den testen du använder är lite seg på utslag.

Hade bara det hemma. Men nu börjar jag känna av den "klassiska" nålstickskänslan i livmodern som dyker upp innan jag börjar blöda, plus att det precis kommit bruna flytningar. Så jag ställer in mig på försök nr 7.
  • Oculyzer

Tog gravtest igår och är så evinnerligt glad! Det var den bästa midsommarpresenten jag någonsin kunnat få. Hoppas lillen vill vara kvar i min mage SoligHjärta

• Dropdeadgorgeous
    Oculyzer skrev 2017-06-24 14:52:14 följande:

Tog gravtest igår och är så evinnerligt glad! Det var den bästa midsommarpresenten jag någonsin kunnat få. Hoppas lillen vill vara kvar i min mage 

Tog också samma test o visade positivt, så grattis till oss! :D Fortfarande så overkligt.
  • Oculyzer
    Dropdeadgorgeous skrev 2017-06-24 16:03:43 följande:
    Tog också samma test o visade positivt, så grattis till oss! :D Fortfarande så overkligt.
    Åh grattis till dig också! Det känns nästan overkligt. Jag hade förberett mig på att det skulle ta en evighet att bli gravid eftersom jag är 32 år men det gick på första försöket! 
Svar på tråden BIM Juni 2017