BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Halloj!! Här har ägglossning och blödningar levt sig eget liv... tog ett gravidtest spontant idag på förmiddagen. Är nog bara inbillning men tycker mig se ett andra streck... vad säger ni experter?

Blev den jag mörkat ned här är den "vanliga" tror jag

Woho!! Vad lycklig man blir :D
Jaha då är man i den här eviga väntan igen. Gick 2 veckor över med mensen förra månaden och nu har jag gått över tre dagar med negativa tester. Är vi några kvar som inte fått mensen fast vi borde och testerna vissar negativt?
Jaha då är man i den här eviga väntan igen. Gick 2 veckor över med mensen förra månaden och nu har jag gått över tre dagar med negativa tester. Är vi några kvar som inte fått mensen fast vi borde och testerna vissar negativt?
Grattis!!!
spänningen stiger.... ingen mens, bim +2.... har symptom och mår purko, brösten har börjat sticka lite, ska testa imorgonbitti tänkte jag.... fick ett svagt + igår....