• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Charlizee

Halloj!! Här har ägglossning och blödningar levt sig eget liv... tog ett gravidtest spontant idag på förmiddagen. Är nog bara inbillning men tycker mig se ett andra streck... vad säger ni experter?

• Hansson88
    Charlizee skrev 2017-06-29 13:29:29 följande:

Blev den jag mörkat ned här är den "vanliga" tror jag

På den sista bilden kan jag skymta ett andra streck
  • Stenbock7
    Charlizee skrev 2017-06-29 13:29:29 följande:

Blev den jag mörkat ned här är den "vanliga" tror jag

Jag ser något väldigt svagt!! :) Grsttis! Min förra graviditet (som slutade i MF tyvärr) visade ett så svagt streck när jag testade på BIM-3 :)
  • Hansson88
    Jossilito skrev 2017-06-29 19:27:07 följande:

Woho!! Vad lycklig man blir :D

Grattis!!!
  • blondi99

Jaha då är man i den här eviga väntan igen. Gick 2 veckor över med mensen förra månaden och nu har jag gått över tre dagar med negativa tester. Är vi några kvar som inte fått mensen fast vi borde och testerna vissar negativt?

• miinina
    blondi99 skrev 2017-06-29 23:00:17 följande:

Jaha då är man i den här eviga väntan igen. Gick 2 veckor över med mensen förra månaden och nu har jag gått över tre dagar med negativa tester. Är vi några kvar som inte fått mensen fast vi borde och testerna vissar negativt?

Jag är kvar.. ingen mens och bara negativa test.
    Fick tid hos gyn på måndag (fick bråka till mig tiden) de ville jag skulle vänta 2-3 veckor till.
    Jag är 18 dagar sen nu.. suck
  • Jossilito
    Hansson88 skrev 2017-06-29 20:19:09 följande:

Grattis!!!

Tack!! Hur går det för dig?
  • Ulrika34

spänningen stiger.... ingen mens, bim +2.... har symptom och mår purko, brösten har börjat sticka lite, ska testa imorgonbitti tänkte jag.... fick ett svagt + igår....

Svar på tråden BIM Juni 2017