• Anonym (nyfiken röd)

Vad exakt är en "bad boy"?

Är det en som per automatik är ond? Har ett extremt fördelaktigt yttre, stor kuk, alltid sårar kvinnor medvetet`? Är det specifika egenskaper, beteenden?

Väldigt nyfiken på om det är en alldeles egen "art" med specifika gener och kromosomuppsättningar? Förklara gärna? Förstår att denna tråd kommer att besvaras av främst kvinnor men skulle gärna vilja höra en mans version a saken som kanske själv fått detta "epitet"

• Svar på tråden Vad exakt är en "bad boy"?
  • Anonym (Varför inte ta den ultimata killen)
    centerMAX skrev 2017-05-20 20:22:47 följande:
    din skitstövel! Hon ÄR unik! 

Men jag tror att det du menar skulle vara att hon drivs av biologin och även om man suddar ut kanterna i hennes personlighet så är grunden densamma.. 

ha lite respekt för kvinnor!
    Det finns inget så allmängiltigt som en kvinna som tror hon är unik.
    centerMAX skrev 2017-05-20 20:25:32 följande:

hur gammal är du? kanske är det en fas som kommer att gå över.. 
    Hoppas inte det. hon behöver ingen förändring eftersom hon är perfekt som hon är. En kvinna som förstår hur saker och ting hänger ihop.
  • Pumakvinna
    centerMAX skrev 2017-05-20 20:25:32 följande:

hur gammal är du? kanske är det en fas som kommer att gå över.. 
    Denna fas borde för länge sedan ha passerat för att hopp skulle kunna skönjas!
    För evigt förlorad under den primitiva biologins orubbliga krafter som den "ENDA" kvinna jag är!
  • Pumakvinna
    Anonym (Varför inte ta den ultimata killen) skrev 2017-05-20 18:09:06 följande:
    Flickor niger.
    Jag är ingen flicka.
  • centerMAX
    Anonym (Varför inte ta den ultimata killen) skrev 2017-05-20 20:31:58 följande:
    Det finns inget så allmängiltigt som en kvinna som tror hon är unik.
    inget som är så sant heller. en kvinna, en man, alla är unika. 
  • centerMAX
    Pumakvinna skrev 2017-05-20 20:35:43 följande:
    Denna fas borde för länge sedan ha passerat för att hopp skulle kunna skönjas!
    För evigt förlorad under den primitiva biologins orubbliga krafter som den "ENDA" kvinna jag är!
    du låter bitter. men om du tycker att det funkar för dig så.. vem är jag att döma dig. 
  • Zappe

Bad boys brukar syfta på kriminella psykfall.

centerMAX skrev 2017-05-20 20:47:32 följande:
    inget som är så sant heller. en kvinna, en man, alla är unika. 
    Unika på exakt samma sätt...
    Zappe skrev 2017-05-20 21:29:40 följande:

Bad boys brukar syfta på kriminella psykfall.

Bildresultat för marlon brando
  • Zappe

[quote=77691998][quote-nick]Anonym (Varför inte ta den ultimata killen) skrev 2017-05-20 21:50:45 följande:[/quote-nick][/quote]

Idag syftar BB på kriminella psykfall med ACAB (All cops are bastards) tatuering dock.

Svar på tråden Vad exakt är en "bad boy"?