• Anonym (nyfiken röd)

Vad exakt är en "bad boy"?

Är det en som per automatik är ond? Har ett extremt fördelaktigt yttre, stor kuk, alltid sårar kvinnor medvetet`? Är det specifika egenskaper, beteenden?

Väldigt nyfiken på om det är en alldeles egen "art" med specifika gener och kromosomuppsättningar? Förklara gärna? Förstår att denna tråd kommer att besvaras av främst kvinnor men skulle gärna vilja höra en mans version a saken som kanske själv fått detta "epitet"

• Svar på tråden Vad exakt är en "bad boy"?
  • Dr Nail
    Zappe skrev 2017-05-23 17:02:47 följande:

Det har du rätt i.. Pinsamt det här blev hahah

Inte nödvändigtvis, jag bara utgår från andras beskrivningar här i tråden. Slutsatsen man kan dra av tråden hittills är att det är högst subjektivt hur man definierar en badboy. Det är inte direkt nåt vetenskapligt begrepp :)
  • Anonym (pp)

Några kännetecken jag tänker på när jag hör orden "Bad Boy",

Ung, svårt med empati mot andra än närmaste familjen, slängd i käften, droger (och med det kriminalitet i olika grad), mycket tid att lägga på att hänga, sisådär med jobb (åtminstone tidiga morgnar, kostar på att vara vaken hela nätterna).

• Anonym (omg)
    Anonym (paisa) skrev 2017-05-23 18:09:32 följande:
    Hahahahahahaha! Älskar denna tråden.
    Jag vet faktiskt inte om jag är det eller ej, men samhället ser mig som en badboy, men om man ska tro på "de 10 budorden" som en tidigare medlem skrivit om här i denna tråd, så är jag badboy. 

Lite om mig:
    Född och uppvuxen i "ghettot".
    Dömd för brott vid ett flertal tillfällen.
    Endast lojal mot min familj och de få nära vänner jag har.
    Jag är busig, älskar att busa och drar mig inte undan för att busa.
    Jag älskar saker som skiner, pengar, och allt som det för med sig.
    Jag är ute och bränner omkring en jävla massa dag in och dag ut.
    Jag vänder aldrig andra kinden, jag drar mig inte undan för att säga vad jag tycker eller om jag ser fel. Jag är ingen fucking mes som drar därifrån när det hettar till eller om jag ser någon få stryk och ingen gör ngt, då gr jag ngt!!!!

Samtidigt som allt bus pågår, så är jag inte som de andra i orten.
    -Jag har inga skulder och har aldrig haft det.
    -Jag studerar och har bland Sveriges bästa betyg.
    -Jag har alltid jobbat och har alltid haft det bra ställt för mig själv...

Däremot e jag buse, och kommer nog alltid att vara lite buse^^
    #
    Hahah, vi kan väl alla komma överens om att INGEN så kallad badboy skulle sitta på familjeliv, ännu mindre skriva/skryta om sig själv i hopp om att få privata meddelanden?Skrattande
  • Anonym (omg)

Jag skulle säga att en badboy är en glad, trevlig kille, supersocial med många vänner - Adhd problematik dock.

Svårt att sitta still, lätt att knyta nya kontakter, kort stubin, kanske något kortare fängelsestraff för misshandel eller dylikt i bagaget. 
    Glimten i ögat.

Får tjejer att stanna med honom för att han är spännande, de tror sig kunna "fixa honom" och känner sig trygga i hans närhet då de vet att han till hundra procent skulle ställa upp / skydda dem vid konflikt.

• Anonym (und)

Är det sådana här snubbar du syftar på?

• Pumakvinna
    Anonym (und) skrev 2017-05-25 23:30:40 följande:

Är det sådana här snubbar du syftar på?

Nej de där är Bad boy x 10. De där ser mer ut som gangsters, Hells angels killar och som de spenderat mesta tiden bakom galler.

Syftar på en lite mer boyish grabb med glimten i ögat, se bilderna tidigare i tråden som folk lagt in. Lite Mickey Rourke som ung, Marlon Brando typen, Johnny Depp, Ryan Gosling och såna lite mjukare busar.
  • Zappe

Russel Crowe känns som en äkta bad boy måste jag säga.

• Anonym (Varför inte ta den ultimata killen)
    Pumakvinna skrev 2017-05-25 23:49:55 följande:
    Nej de där är Bad boy x 10. De där ser mer ut som gangsters, Hells angels killar och som de spenderat mesta tiden bakom galler.

Syftar på en lite mer boyish grabb med glimten i ögat, se bilderna tidigare i tråden som folk lagt in. Lite Mickey Rourke som ung, Marlon Brando typen, Johnny Depp, Ryan Gosling och såna lite mjukare busar.
    Ryan Gosling passar inte i det gänget. Han klarar inte hundvalpstestet.

Kan du tänka dig något gosigare än Ryan Gosling med en hundvalp?

De andra skulle också kunna ha en hundvalp i knät med handen på den, men man skulle aldrig veta om de kanske skulle ta livet av den, antagligen inte, för då skulle de vara som männen på bilderna ovan, men man vet liksom inte.

Ryan skulle aldrig någonsin skada en hundvalp och är en pojke som flickor i lägre tonåren har som plansch på väggen, med Mickey vet man inte riktigt, och han är därmed en man som gör vuxna kvinnor våta och någon som flimrar förbi i hennes inre när hon har två fingrar på klitoris and det är trettio sekunder kvar till O.
  • Anonym (Varför inte ta den ultimata killen)
    Zappe skrev 2017-05-25 23:55:46 följande:

Russel Crowe känns som en äkta bad boy måste jag säga.

Bra exempel, tänk av vi glömt honom tidigare.

Svår att påverka utifrån men med en inneboende oförutsägbarhet. 
  • Pumakvinna
    Anonym (Varför inte ta den ultimata killen) skrev 2017-05-26 00:03:09 följande:
    Ryan Gosling passar inte i det gänget. Han klarar inte hundvalpstestet.

Kan du tänka dig något gosigare än Ryan Gosling med en hundvalp?

De andra skulle också kunna ha en hundvalp i knät med handen på den, men man skulle aldrig veta om de kanske skulle ta livet av den, antagligen inte, för då skulle de vara som männen på bilderna ovan, men man vet liksom inte.

Ryan skulle aldrig någonsin skada en hundvalp och är en pojke som flickor i lägre tonåren har som plansch på väggen, med Mickey vet man inte riktigt, och han är därmed en man som gör vuxna kvinnor våta och någon som flimrar förbi i hennes inre när hon har två fingrar på klitoris and det är trettio sekunder kvar till O.
    Jo i Only God forgives och Blue Valentine och lite i Drive! Men absolut med hundvalpen;)  Men de andra är betydigt mer hardcore och skulle absolut fladdra till i tankarna under ett sånt moment haha
Svar på tråden Vad exakt är en "bad boy"?