• emda91

februaribebisar 2018

Efter att ha jobbat med syskon till vår son i 11 månader har vi äntligen plussat! Tänkte om vi är några stycken som har bf i februari 2018 så kan vi hänga här! (Eller i hemlig grupp på Facebook)

Så är det fler som plussat?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-27 22:11
    Edit, skicka pm till mig om ni vill vara med i facebook-gruppen så löser vi det. Måste vara vänner för att det ska gå att lägga till dig i gruppen eftersom den är hemlig. Ni får självklart ta bort mig direkt igen sen :) haha

• Svar på tråden februaribebisar 2018
  • isofija

Är det fler än mig som har svårt att sova?

Tycker jag sover oroligt och vaknar sex sju på morgonen.

Har precis gått in i vecka fem.

BF februari 2018 (efter 10 månaders försök + 1 MF)
  • alade
    isofija skrev 2017-06-18 07:48:29 följande:

Ja. Jag är i 4+5 och sover dåligt sen över en vecka. En eller två timmar mindre än vanligt ungefär och med massa uppvaknanden pga intensiva (och ibland hemska) drömmar. De senaste dagarna har jag tagit tupplurar på dagen, men på arbetsdagar är ju inte det möjligt...
  • miimii

Här är det tvärt om. Jag, som alltid haft problem att jag har svårt att sova på morgonen, är för första gången helt klubbad när jag vaknar! att sova fr 22-8 hör inte direkt till vanligheterna :) men går upp och kissar ett par tre gånger. Är idag v 6+3
  • isofija
    alade skrev 2017-06-18 07:57:26 följande:

Ja. Jag är i 4+5 och sover dåligt sen över en vecka. En eller två timmar mindre än vanligt ungefär och med massa uppvaknanden pga intensiva (och ibland hemska) drömmar. De senaste dagarna har jag tagit tupplurar på dagen, men på arbetsdagar är ju inte det möjligt...

Jag drömmer nog inte men sover väldigt lätt :s riktigt drygt..

Får hoppas det går över.:p
  • isofija
    miimii skrev 2017-06-18 08:02:17 följande:

Här är det tvärt om. Jag, som alltid haft problem att jag har svårt att sova på morgonen, är för första gången helt klubbad när jag vaknar! att sova fr 22-8 hör inte direkt till vanligheterna :) men går upp och kissar ett par tre gånger. Är idag v 6+3

???? vad tokigt det är, man känner inte riktigt igen sig.

Kissnödig är jag också mkt..
  • alade
    isofija skrev 2017-06-18 08:04:37 följande:

Jag drömmer nog inte men sover väldigt lätt :s riktigt drygt..

Får hoppas det går över.:p

Jag hoppas också det. Jag är trött konstant! Uh
  • Iowhannah

Jag har aldrig haft svårt att sova, inte ens under graviditet. Det enda som stör är att varje gång jag vaknar (antingen för att sonen skriker, sambon snarkar eller nån dröm väcker mig) är jag brutalt kissnödig. VARJE GÅNG! Jag kan gå på toa 3-4 gånger per natt! Lagom skönt när man har småbarn OCH jobbar skift -.-
  • Mojje16

Jag håller med! Går in i vecka 6 imorgon, och istället för den här supertröttheten som alla pratar om.. så känner jag mig pigg. Ingen sovmorgon, vaknar mycket under nätterna osv.

Men på mig har alla symptom gått tillbaka. Känner knappt inget i tuttarna eller magen längre.. :/
  • isofija
    Mojje16 skrev 2017-06-18 08:45:36 följande:

Jag håller med! Går in i vecka 6 imorgon, och istället för den här supertröttheten som alla pratar om.. så känner jag mig pigg. Ingen sovmorgon, vaknar mycket under nätterna osv.

Men på mig har alla symptom gått tillbaka. Känner knappt inget i tuttarna eller magen längre.. :/

Försök att inte oroa dig! Jag tycker det känns som en evighet till v12.. Men tänker att om det blir missfall sånär det något som är fel och inte något jag kan påverka. Men tänker ta ett nytt gravtest nästa vecka för att se att plusset är kvar..
  • Inheaven

Hej. Behöver mest lite pepp tror jag.

Jag fick reda på att jag var gravid i torsdags och hade tydligen gått över 2 veckor då. (Fast vet inte exakt menscykel). Jag genomgick en fruktansvärd mf i april i år då jag var tvungen att skrapas till följd. Och har även 2mf och 1 ma i bagaget sen tidigare.

Detta blir min 8e graviditet och har inte jätte bra erfarenheter som ni ser.

Nu till mitt dilemma... så fort jag får reda på att jag är gravid så får jag färgade flytningar.

Här har jag alltså gått och varit gravid i iaf 2v och inte haft det MINSTA färg .. men nu när jag vet om det så kommer det.

Jag blir så ledsen, så otroligt ledsen...

Ska åka in till gyn snart men vet ju att de antingen kommer säga "för tidigt att se något" eller "tyvärr kommer det inte gå vägen den här gången heller".

Vad är det som är så fel!?

Svar på tråden februaribebisar 2018