• emda91

februaribebisar 2018

Efter att ha jobbat med syskon till vår son i 11 månader har vi äntligen plussat! Tänkte om vi är några stycken som har bf i februari 2018 så kan vi hänga här! (Eller i hemlig grupp på Facebook)

Så är det fler som plussat?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-27 22:11
    Edit, skicka pm till mig om ni vill vara med i facebook-gruppen så löser vi det. Måste vara vänner för att det ska gå att lägga till dig i gruppen eftersom den är hemlig. Ni får självklart ta bort mig direkt igen sen :) haha

• Svar på tråden februaribebisar 2018
  • Snöflingan88

Och här är en till som plussade idag, BF 28 februari Glad Grattis till er andra, kul att vi är några med närliggande datum! Känns helt overkligt, jag och sambon kan knappt tro att det är sant.

• Milou3
    Livethänder skrev 2017-06-20 18:16:14 följande:

Men va?!?! Vad kul stooooort grattis!

Har ju följt dig i alla bim grupper och nu är vi båda gravida!

Ja jättekul!! Tack! Har bestämt mig för att inte gå runt och vara orolig för missfall. Även om jag innerst inne självklart nojar lite över det. Hur mår du?
  • Livethänder
    Milou3 skrev 2017-06-20 20:55:04 följande:

Ja jättekul!! Tack! Har bestämt mig för att inte gå runt och vara orolig för missfall. Även om jag innerst inne självklart nojar lite över det. Hur mår du?

Låter klokt, jag tänker likadant!

Man får bara tänka positivt.

Jag mår oförskämt bra, går in i vecka 8 precis, håller tummarna för oss båda <3
  • Hejhejhejilc
    Iowhannah skrev 2017-06-20 09:14:42 följande:
    Vi har en son som blir två år i oktober, så det är full fart här med :)

Jag jobbar som lokförare och blandar mycket olika tider jag med. Förra veckan hade jag bara sena turer och nu ska jag börja med tidiga turer. Och så barnet på det...
    Vad roligt, våran blir också två i oktober (fast det känns som om hon föddes för en måndag sedan;))
  • Milou3
    Livethänder skrev 2017-06-20 21:03:17 följande:

Låter klokt, jag tänker likadant!

Man får bara tänka positivt.

Jag mår oförskämt bra, går in i vecka 8 precis, håller tummarna för oss båda <3

Åh redan V.8 :) syns det nåt än? Härligt att du mår bra! Själv har jag alltid mått illa som en gris mellan vecka 6-13 så får räkna med lite sånt sen. Jag är på 4+0 i dag så det betyder V.5 väl? Glömt av lite hur man räknar :)
  • Iowhannah
    Hejhejhejilc skrev 2017-06-20 21:44:35 följande:

Vad roligt, våran blir också två i oktober (fast det känns som om hon föddes för en måndag sedan;))

Det gör ju det! Tiden har aldrig gått så fort som sedan sonen föddes! Som sambon sa till nån "min son fyller ett år om två veckor, och han föddes för typ två veckor sen", haha.
  • Sötsöt

Hejsan!

Jag hänger gärna på här, plusafe på stickan idag å vet inte när jag hade mens sist men vet bara vilken dag vi hade oSkyddat inte jätte planerat men välkommet, har en son som e snart 6 månader så de kommwe skilja lite mer än 1 år på dom<3

Går gärn med i facebook gruppen om någon vill bjuda in mig?(-:

• telly

Hej, jag har plussat idag! Osäker på när ägglossning ägde rum men jag tror det var omkring 26/5. Typ v 5 nu kanske?

Vi har 1 barn sen tidigare och det tog sig på första försöket vilket är en glad överraskning då storasyskonet tog lång tid att bli gravid med.

• fanola

Plussade i lördags.. BF 24/2. Hoppas liten vill stanna den här gången.. Har 3st insemineringar, 2 st Ivf och 2 st MA i ryggen.. Inga barn sen tidigare.. Grattis alla!!

• Iowhannah

Välkomna alla nya, och grattis!

Jag gick in i v 8 i går och i dag ska jag jobba i gravidbyxor för första gången (sedan förra graviditeten) eftersom jag är så svullen. Jag hoppas bara att ingen märker att mina byxor ser lite annorlunda ut mot de andras! Det ska bli skönt att slippa knäppa upp byxorna så fort jag sitter ner (vilket jag gör ganska mycket) :) Jag ska bara jobba månaden ut och sedan väntar föräldraledigt + semester i juli och augusti!

Svar på tråden februaribebisar 2018