• emda91

februaribebisar 2018

Efter att ha jobbat med syskon till vår son i 11 månader har vi äntligen plussat! Tänkte om vi är några stycken som har bf i februari 2018 så kan vi hänga här! (Eller i hemlig grupp på Facebook)

Så är det fler som plussat?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-27 22:11
    Edit, skicka pm till mig om ni vill vara med i facebook-gruppen så löser vi det. Måste vara vänner för att det ska gå att lägga till dig i gruppen eftersom den är hemlig. Ni får självklart ta bort mig direkt igen sen :) haha

• Svar på tråden februaribebisar 2018
  • NattaLind
    johannni skrev 2017-06-19 00:25:11 följande:

Hej! Får jag vara med i Fb-gruppen?

Erica1985 skrev 2017-06-19 06:59:21 följande:

Plussade precis!!! Bf i februari så hänger gärna med här och även i fb gruppen!

Hej!

Ni kan även lägga till mig: Nathalie Lindblom på Facebook, så lägger jag in er i de hemliga grupperna :)

• Iowhannah
    Inheaven skrev 2017-06-18 20:27:49 följande:

Fragminet behöver inte jag ta innan men det beror på hur pass allvarlig apc man har, jag har som tur är en lindrig.

Om graviditeten sitter i myomet så kommer det aldrig överleva. Myom är en muskelknuta som sitter i livmoderväggen och bebisen växer ju och tillslut kommer den i så fall lossna. (Detta har ingen sagt men jag förstår att det är så).

När jag kom in hade jag 3 missade samtal från (vad jag trodde) gyn, så jag ringde dom. Fick veta att min hcg nivå var på 8237. Vilket (enligt mig) är normalt för en graviditet ca 1v tidigare än vad jag räknat på. Men jag vet också att jag absolut kan vara tidigare än trott. Så summa kardemumma KAN allt vara bra, men hon hade noterat med att hon misstänkte X (utomkvedshavandeskap) och det är inte lika roligt.

Så vi får se vad värdena säger på tisdag...

Usch vad tufft ni har haft det! Jag hoppas verkligen att det ser bra ut i morgon!

Ursäkta en okunnig, men om hon kunde mäta hinnsäcken så måste hon väl sett ifall den var på rätt ställe? Ska inte utomkveds dessutom göra väldigt ont (eller har jag missuppfattat)?
  • Närärdetvårtur

V 4 +5 idag och jag har fått tid för tidigt ultraljud 7e juli. Det är ju nästan 3 veckor dit, känns så långt - är ju så nervös för att fröet inte vill stanna men håller alla tummar jag har att vi får se ett litet pickande hjärta om 3 veckor. Annars så känner jag inte så mycket än. Illamående lite nu å då, molvärk - speciellt på morgonen och kvällen. Brösten har börjat ömma lite mer men inte värre än mild PMS. 

Håller alla tummar för er andra här inne oxå och hoppas vi alla får följas åt hela vägen till februari!

• atokal

Hej på er! Även jag väntar förhoppningsvis en februaribebis, beräknad 14 februari. Det blir vårt första barn. Har tidigare haft två missfall, senast nu i april så tråkigt nog vågar jag inte glädjas för mkt än så länge. Vill gärna vara med i Facebook-grupp! :)

• atokal
    NattaLind skrev 2017-06-19 08:25:00 följande:
    Erica1985 skrev 2017-06-19 06:59:21 följande:

Plussade precis!!! Bf i februari så hänger gärna med här och även i fb gruppen!

Hej!

Ni kan även lägga till mig: Nathalie Lindblom på Facebook, så lägger jag in er i de hemliga grupperna :)

Finns flera stycken med samma namn, hur hittar jag dig? Skrattande
  • Inheaven
    Iowhannah skrev 2017-06-19 09:31:30 följande:

Usch vad tufft ni har haft det! Jag hoppas verkligen att det ser bra ut i morgon!

Ursäkta en okunnig, men om hon kunde mäta hinnsäcken så måste hon väl sett ifall den var på rätt ställe? Ska inte utomkveds dessutom göra väldigt ont (eller har jag missuppfattat)?

Hon var så pass osäker att det som hon mätte var hinnsäcken därav misstanken om X.

Den ena äggstocken såg hon bra men den andra var svårare att se för hon tyckte det var något iför (om det är bebisen eller något annat vet jag inte)

Men imorgon ska jag till en helt annan gynmottagning som inte vet om alls att jag åkte in igår så vi får se vad hon säger. Usch, att man aldrig någonsin kan glädjas.

Jag personligen tror inte att det här kommer resultera i en bebis men jag hoppas och önskar ju så klart.

Och resulterar det inte i bebis vet jag inte vad jag gör, kan ju inte gå runt och få missfall hela tiden.
  • Inheaven
    Mariiieee skrev 2017-06-18 22:35:14 följande:

Vilken karusell ni har gått igenom. Håller alla mina tummar och tår för att allt går bra den här gången <3 Många kramar

Tack för tummarna, känner att jag verkligen behöver hela världens alla tummar.
  • Inheaven
    NattaLind skrev 2017-06-19 08:25:00 följande:

Hej!

Jobbar du på food nånting?

La tilm dig i så fall
Svar på tråden februaribebisar 2018