• emda91

februaribebisar 2018

Efter att ha jobbat med syskon till vår son i 11 månader har vi äntligen plussat! Tänkte om vi är några stycken som har bf i februari 2018 så kan vi hänga här! (Eller i hemlig grupp på Facebook)

Så är det fler som plussat?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-27 22:11
    Edit, skicka pm till mig om ni vill vara med i facebook-gruppen så löser vi det. Måste vara vänner för att det ska gå att lägga till dig i gruppen eftersom den är hemlig. Ni får självklart ta bort mig direkt igen sen :) haha

• Svar på tråden februaribebisar 2018
  • Iowhannah
    Joss91 skrev 2017-06-21 22:08:30 följande:

Hej tjejer! Jag plussade igår, och räknade ut att BF ska vara 26/2! Tredje barnet, första med min sambo.. så himla spännande!

Hänger gärna på till Facebook, vem skulle man lägga till? :)

Lakritsbåten91 skrev 2017-06-22 09:57:08 följande:

Hej hej. Jag har bf 14/2 med vårt tredje barn. Jag skulle gärna vilka hänga på i fbgruppen hur gör man då?

Skriv PM till TS så hjälper hon er :) Klicka bara på hennes nick så kommer ni till en sida där ni kan skicka meddelande.
  • Jordgubbarargott

Hej.

Jag lämnar tråden.

Jag fick blöndning i helgen. Inte så mycke blod, lite klumpar, inte ont alls. Åkte på akutgyn i dag för jag behövde ett svar. De va va missfall. Dock kände jag de på mig så jag va inte överraskad, fast flera barnmorskor sagt att de nog bara va en blödning eftersom de va lite och inte gjorde ont. Men jag hade rätt, precis som jag kände på mig. Men hörrni jag är inte ledsen. Jag tänker att de är något fel när de blir missfall så de skulle ändå inte blivit något. Men vill ju få ut en frisk och strak bebis. Hellre tidigt än sent. De är som de är de är bara å prova igen. (Har inte haft svårt förut så därför jag tar lite lätt på de)

Men jag vill önska er alla STORT LYCKA TILL med era februari bebisar

• Joss91

Jag kliver ur lika snabbt som jag klev in i gemenskapen med februaribebisar - idag började jag blöda och gravtestet visade blankt. Håller tummar för att kroppen ställer om sig snabbt och att det kan få bli en marsbebis istället. Lycka till med graviditeterna, och kommande bebisar!

• Iowhannah
    Jordgubbarargott skrev 2017-06-22 11:27:45 följande:

Hej.

Jag lämnar tråden.

Jag fick blöndning i helgen. Inte så mycke blod, lite klumpar, inte ont alls. Åkte på akutgyn i dag för jag behövde ett svar. De va va missfall. Dock kände jag de på mig så jag va inte överraskad, fast flera barnmorskor sagt att de nog bara va en blödning eftersom de va lite och inte gjorde ont. Men jag hade rätt, precis som jag kände på mig. Men hörrni jag är inte ledsen. Jag tänker att de är något fel när de blir missfall så de skulle ändå inte blivit något. Men vill ju få ut en frisk och strak bebis. Hellre tidigt än sent. De är som de är de är bara å prova igen. (Har inte haft svårt förut så därför jag tar lite lätt på de)

Men jag vill önska er alla STORT LYCKA TILL med era februari bebisar

Vad tråkigt :( Men skönt att du verkar ta så lätt på det hela, och att du inte hade ont. Hoppas att du blir gravid snart igen, och att det stannar kvar där inne! :)
  • Jordgubbarargott
    Iowhannah skrev 2017-06-22 11:48:14 följande:

Vad tråkigt :( Men skönt att du verkar ta så lätt på det hela, och att du inte hade ont. Hoppas att du blir gravid snart igen, och att det stannar kvar där inne! :)

Tackar, de hoppas jag med.
  • NattaLind
    Liam05 skrev 2017-06-21 09:17:44 följande:

Kan jag med hänga med i gruppen på Facebook? :)

Lakritsbåten91 skrev 2017-06-22 09:57:08 följande:

Hej hej. Jag har bf 14/2 med vårt tredje barn. Jag skulle gärna vilka hänga på i fbgruppen hur gör man då?

Det är bara lägga till mig (Nathalie Lindblom) på Facebook så slänger jag in er :) Jag har inte skapat gruppen men hjälper gärna till att utöka den.
  • Liam05
    NattaLind skrev 2017-06-22 20:37:41 följande:

Det är bara lägga till mig (Nathalie Lindblom) på Facebook så slänger jag in er :) Jag har inte skapat gruppen men hjälper gärna till att utöka den.

Hoppas jag la till rätt :) Jenny Olsson :)
  • number2

Hej, plussade imorse och har bf 1 mars enligt app så tänkte jag kunde vara med här också man vet ju aldrig ;)jag är gärna med i fb grupp?:)

• goaround
    NattaLind skrev 2017-06-22 20:37:41 följande:

Hoppas jag på till rätt Nathalie Lindblom, nu får gärna bjuda in mig också till gruppen

Skicka PM till mig, kunde inte skicka PM till dig, vill inte skriva mitt Facebook namn här, men heter Fanny iaf som la till dig på Facebook :)
  • vad ska man heta

Äntligen har min svullnad i magen blivit bättre. Fortfarande lite svullen, men inte alls samma som tidigare. V8 idag

Svar på tråden februaribebisar 2018