• Anonym (Sårad)

Är jag för slapp för honom?

Jag och min kille har vart tillsammans i snart 2 år. Jag har barn sen tidigare som är födda med snitt.

Min kille har aldrig lyckats komma med mig under samlag.

Aldrig...

Han lyckades komma med tidigare tjejer.

Han hade problem med sin förhud innan han träffade mig, den gick inte att dra ner alls så efter 1 månad in i vårt förhållande tog han bort en bit så att han har en normalt fungerande penis.

Idag hamnade vi i gräl...Han sa att hans ex stimulerade hans ollon och sträng mer än vad jag gör, men han sa att det berodde på att han hade förhuden över hela tiden plus kondom. Han sa också att han tycker om sex med mig mer.

Jag blev så förbannans sårad!! Jag sa, vad hade du sagt om jac sa att mitt ex stimulerade mig mer än vad du gör? Då säger han, vill du att jag ska ljuga?

Problemet är att jac blir extremt våt under sex och det spelar ingen roll om jag torkar av, det är vått konstant.

Han säger att han tycker om att jag är våt, men uppenbarligen så är det ju ett problem?? För jag blir ju också större när jag är kåt. Ja jag gör knipövningar, men det verkar ju fan inte hjälpa....Stoppar jag in ett finger så känner jag bara fram och bakmusklerna dra ihop sig, inte sidomusklerna...känner mig vid utåt sidorna, man kanske inte har muskler där??

I alla fall så är jag så extremt sårad nu så jag vet inte vad...

Han har haft problem att komma med tjejer förr, och med sitt ex kom han var tredje gång och då enbart av simpel ridställning.

KAN det vara som han säger att hans förhud gjorde att det kändes mer och gav mer stimuli?? Hans penis ser helt vanlig ut nu och strängen är kvar.

Hans ex var också torrare vill tilläggas...

Eller ljuger han för att inte såra mig? Jag kanske ÄR för stor för honom??

• Svar på tråden Är jag för slapp för honom?
  • Anonym (Sårad)
    LionQueen88 skrev 2017-05-28 21:39:27 följande:

Ja jag gör knipövningar, men det verkar ju fan inte hjälpa....Stoppar jag in ett finger så känner jag bara fram och bakmusklerna dra ihop sig, inte sidomusklerna...känner mig vid utåt sidorna, man kanske inte har muskler där??

Så känns det för mig med, så är nog inget onormalt eller dåligt.

Så hur kunde hans ex då stimulera han mer? Var hon tajtare ellet berodde det på hans förhud?
  • Anonym (female)
    Anonym (Sårad) skrev 2017-05-28 21:46:36 följande:
    Så hur kunde hans ex då stimulera han mer? Var hon tajtare ellet berodde det på hans förhud?
    Det vet nog bara din kille..så fråga honom! Men gör inte så stor sak av det. Hade blivit rejält avtänd av en sån sak det eftersom det blir elefanten i rummet grej och svårt att njuta. Lita på att ha tycker oj dig och att ni har det skönt. Se till att bli asbra på att suga och ge honom små surprises, massage etc. Hitta alternativa sätt som funkar för er. Men slappna av så kommer han att gilla dig för den du är:)
  • MrFlex

Om förklaringen är fysisk så gissar jag att skillnaden beror på friktion. Hans ex var torr och du är blöt. Någon större skillnad i trång fitta har jag inte märkt och jag har haft sex med en oskuld och kvinnor som fött barn.

Det känns mer när det inte är blött men personligen så tycker jag att upphetsningen jag får av en riktigt blöt tjej är betydligt mer orgasmframkallande än ökad friktion. Orgasmen kommer ju från mer än nervstimulans...

Jag gissar lite nu. I början av relationen var han nervös och lite osäker och fick därför inte orgasm. Nu är det troligtvis ert (ditt) prat som skapar press.

Förstår att du tar det personligt och det är sällan en lyckad ide att dra in och jämföra ex i diskussioner. Försök att chilla en stund och försök tänka att hans uteblivna orgasm är hans problem, inte ditt. Det beror på honom, inte på dig.

• Anonym (Anonym man+)

Anonym kvinna 30 har en viktig poäng. Också, du har barn sen tidigare, rimligtvis har du då haft sex med män som har kunnat spruta i dig. Du födde inte vaginalt så din slida är lika trång som då.

Tycker allt pekar på det som andra redan varit inne på, han tar ut sitt eget mysslyckande på dig. Och genom att ge dig dåligt samvete slipper han ta tag i sitt eget problem.

• LionQueen88
    Anonym (Sårad) skrev 2017-05-28 21:46:36 följande:
    Svårt att veta. Hon kanske var tightare, kanske mindre torr, kanske berodde på hans förhud.
  • Anonym (man)

Har ju väldigt svårt att tro att det skulle bero på dig.

Dock lite olyckligt att dra in sina ex i sängkammaren.

• Anonym (Sårad)

Har pratat med honom och han säger såhär:

När förhuden hela tiden var på ollonet så gav det stimuli till penisen och strängen och det kändes mer som en hand, därför kom han. Det tog ca 10-15 min att komma för han då.

När vi har sex så åker inte förhuden över ollonet och istället blir han avdomnad efter några minuter.

Är det inte meningen att en man skall tycka att det är skönare när ollonet är framme? Så en förhud som alltid ligger på ollonet är skönt som en hand?

Jag frågade honom varför han fortsätter ha sex med mig efter att avdomnandet börjar och han sa att han gör det för att JAG njuter....

Jag kämpar som en svettig gris i sängen i 30-45 min för att jag trodde han njöt!!! Men istället ligger han med avdomnad kuk!!! Hans ex kunde rida 10 min och han njöt så mycket så att han fick orgasm!!

Mitt ex var ännu mer omskuren, de tog tom bort hans sträng, inte fan hade han några problem att komma...

Varför blir min nuvarande avdomnad jämt?

• Anonym (B)

Det är ett big no no att säga det din kille sa till dig om sitt ex. Han projicerar sitt egna problem med att inte kunna komma på dig. Taskigt!

Ska ni komma vidare och begrava detta hjärnspöke så måste du konfrontera honom. Visa honom tråden kanske? Brinn av och säg åt honom hur mycket där sårade dig. Ibland behöver man spy ur sig saker för att inte fastna.

• halla1672337

Tänkte skriva då det nästan låter som mig ;)
    Jag är tämligen okänslig på ollonet för att jag har haft spänningsproblem i ryggen. Och min flickvän blir väldigt blöt. Innan hon blir fullblöt så är det otroligt skönt, vi har även ett varierat och fantasirikt sexliv. Så det är underbart och roligt. 
    Men när hon blivit som blötast så känns det som att man är med typ en påse. Och jag är inte direkt liten (18-19cm).
    Men det finns krämer som ökar känsligheten, det brukar vi använda.
    T.ex. 
    www.sexvaruhuset.nu/product_info.php
    Och kondom, tyvärr, gör det nästan omöjligt i vilket fall för min del. Nu kör vi iofs utan. Hon äter piller och blir det så blir det. Däremot älskar vi bägge analsex, och där är ju en helt annan friktion och omkramning. 

Lycka till

• Mirja von Beau
    Anonym (Sårad) skrev 2017-05-28 19:41:23 följande:

Jag och min kille har vart tillsammans i snart 2 år. Jag har barn sen tidigare som är födda med snitt.

Min kille har aldrig lyckats komma med mig under samlag.

Aldrig...

Han lyckades komma med tidigare tjejer.

Han hade problem med sin förhud innan han träffade mig, den gick inte att dra ner alls så efter 1 månad in i vårt förhållande tog han bort en bit så att han har en normalt fungerande penis.

Idag hamnade vi i gräl...Han sa att hans ex stimulerade hans ollon och sträng mer än vad jag gör, men han sa att det berodde på att han hade förhuden över hela tiden plus kondom. Han sa också att han tycker om sex med mig mer.

Jag blev så förbannans sårad!! Jag sa, vad hade du sagt om jac sa att mitt ex stimulerade mig mer än vad du gör? Då säger han, vill du att jag ska ljuga?

Problemet är att jac blir extremt våt under sex och det spelar ingen roll om jag torkar av, det är vått konstant.

Han säger att han tycker om att jag är våt, men uppenbarligen så är det ju ett problem?? För jag blir ju också större när jag är kåt. Ja jag gör knipövningar, men det verkar ju fan inte hjälpa....Stoppar jag in ett finger så känner jag bara fram och bakmusklerna dra ihop sig, inte sidomusklerna...känner mig vid utåt sidorna, man kanske inte har muskler där??

I alla fall så är jag så extremt sårad nu så jag vet inte vad...

Han har haft problem att komma med tjejer förr, och med sitt ex kom han var tredje gång och då enbart av simpel ridställning.

KAN det vara som han säger att hans förhud gjorde att det kändes mer och gav mer stimuli?? Hans penis ser helt vanlig ut nu och strängen är kvar.

Hans ex var också torrare vill tilläggas...

Eller ljuger han för att inte såra mig? Jag kanske ÄR för stor för honom??

TS, du är varken för slapp eller för våt, eller så är det något fel på ollonet. Han kan helt enkelt inte.
    Tror du allvarligt att han lyckades komma med någon annan kvinna? Hade han då stannat hos dig i 2 år?

Sex är visst inte det viktigaste, men ett bra sexliv bidrar mycket till ett välfungerande förhållande.
    Finns massor med kvinnor som fött barn och ändå har ett välfungerande sexliv. Tom så välfungerande att de flesta blir flerbarnsmammor. Och att man blir våt under samlag är väl bara bra?

Personligen skulle jag upplever situationen som mycket frustrerande. Dags att reda ut hans problem istället för skuldbelägga sig själv.
Svar på tråden Är jag för slapp för honom?