Är jag för slapp för honom?
Jag och min kille har vart tillsammans i snart 2 år. Jag har barn sen tidigare som är födda med snitt.
Min kille har aldrig lyckats komma med mig under samlag.
Aldrig...
Han lyckades komma med tidigare tjejer.
Han hade problem med sin förhud innan han träffade mig, den gick inte att dra ner alls så efter 1 månad in i vårt förhållande tog han bort en bit så att han har en normalt fungerande penis.
Idag hamnade vi i gräl...Han sa att hans ex stimulerade hans ollon och sträng mer än vad jag gör, men han sa att det berodde på att han hade förhuden över hela tiden plus kondom. Han sa också att han tycker om sex med mig mer.
Jag blev så förbannans sårad!! Jag sa, vad hade du sagt om jac sa att mitt ex stimulerade mig mer än vad du gör? Då säger han, vill du att jag ska ljuga?
Problemet är att jac blir extremt våt under sex och det spelar ingen roll om jag torkar av, det är vått konstant.
Han säger att han tycker om att jag är våt, men uppenbarligen så är det ju ett problem?? För jag blir ju också större när jag är kåt. Ja jag gör knipövningar, men det verkar ju fan inte hjälpa....Stoppar jag in ett finger så känner jag bara fram och bakmusklerna dra ihop sig, inte sidomusklerna...känner mig vid utåt sidorna, man kanske inte har muskler där??
I alla fall så är jag så extremt sårad nu så jag vet inte vad...
Han har haft problem att komma med tjejer förr, och med sitt ex kom han var tredje gång och då enbart av simpel ridställning.
KAN det vara som han säger att hans förhud gjorde att det kändes mer och gav mer stimuli?? Hans penis ser helt vanlig ut nu och strängen är kvar.
Hans ex var också torrare vill tilläggas...
Eller ljuger han för att inte såra mig? Jag kanske ÄR för stor för honom??