• Anonym (Sårad)

Är jag för slapp för honom?

Jag och min kille har vart tillsammans i snart 2 år. Jag har barn sen tidigare som är födda med snitt.

Min kille har aldrig lyckats komma med mig under samlag.

Aldrig...

Han lyckades komma med tidigare tjejer.

Han hade problem med sin förhud innan han träffade mig, den gick inte att dra ner alls så efter 1 månad in i vårt förhållande tog han bort en bit så att han har en normalt fungerande penis.

Idag hamnade vi i gräl...Han sa att hans ex stimulerade hans ollon och sträng mer än vad jag gör, men han sa att det berodde på att han hade förhuden över hela tiden plus kondom. Han sa också att han tycker om sex med mig mer.

Jag blev så förbannans sårad!! Jag sa, vad hade du sagt om jac sa att mitt ex stimulerade mig mer än vad du gör? Då säger han, vill du att jag ska ljuga?

Problemet är att jac blir extremt våt under sex och det spelar ingen roll om jag torkar av, det är vått konstant.

Han säger att han tycker om att jag är våt, men uppenbarligen så är det ju ett problem?? För jag blir ju också större när jag är kåt. Ja jag gör knipövningar, men det verkar ju fan inte hjälpa....Stoppar jag in ett finger så känner jag bara fram och bakmusklerna dra ihop sig, inte sidomusklerna...känner mig vid utåt sidorna, man kanske inte har muskler där??

I alla fall så är jag så extremt sårad nu så jag vet inte vad...

Han har haft problem att komma med tjejer förr, och med sitt ex kom han var tredje gång och då enbart av simpel ridställning.

KAN det vara som han säger att hans förhud gjorde att det kändes mer och gav mer stimuli?? Hans penis ser helt vanlig ut nu och strängen är kvar.

Hans ex var också torrare vill tilläggas...

Eller ljuger han för att inte såra mig? Jag kanske ÄR för stor för honom??

• Svar på tråden Är jag för slapp för honom?
  • Anonym (Lennart)

Jag har mött några som varit slappa, och det är svårt att komma då.
    Sen, ifall man äter potenstabletter så är det också svårt att komma.

Det är löjligt hur ni försvarar TS och andra tjejer och hävdar att det inte finns supervåta eller slappa kvinnliga kön och allt är pga killen som då givetvis ska ha microskåpisk penis.. för att ni troligen vill stöta på TS... ena var ju iaf rak med det..

TS, varför är du så besatt att han ska komma. Det är skönt med in och ut processen. Räcker inte det? Har han ens klagat eller är det bara din fixering som allt handlar om...

Antingen så låter du han få njuta på sitt sätt.. Eller gör slut...

• Anonym (Asså...)
    Anonym (Sårad) skrev 2017-10-30 18:26:31 följande:
    Ok...så vad tror du det är som gör att han inte kan komma men kunde med andra?

Han har inga problem med runkande. Och han tittar aldrig på porr.

Du säger att det inte är mitt fel..så vad är hans problem då?
    Om han hade skrivit en tråd med sin beskrivning och frågor så kanske en fundering om det hade kunnat dyka upp. Nu är det du som berättat och jag är hundrafemtielva procent säker på att det absolut inte är din kropp det är nåt "fel" på!! Absolut inte! Nåt är galet, men det ligger hos honom! Jag sympatiserar definitivt med frustrationen och känslan av värdelöshet som uppstår - jag har själv varit med en man med problem och man blir helt knäckt trots att man vet att det inte är fel på muttan.
    Sex kan vara en jäkulst komplex procedur och är ett jäkligt känsligt ämne att diskutera vilket säkert kan leda till att han skyller ifrån sig hellre än erkänner för sig själv att nåt är galet, vilket är supersynd! Men snälla du, det är inte fel på din kropp! Om du lämnar den tanken, så lär ni komma närmare en lösning även om det är en rocky road dit! 
    Googla satan på sexproblem och se vad du hittar. Har ingen aning om vad som finns därute, tror att jag googlade när jag var tillsammans med min sexproblem-man, men kommer inte riktigt ihåg. Min man kunde också komma vid runkning men inte vaginalt/oralt. Jag kände panik många gånger när han aldrig kom och det är nåt jag är glad över att jag slipper i mitt nuvarande förhållande. Din man måste dock komma på själv att han vill göra nåt åt det, annars lär alla försvarsmurar snabbt gå upp vid diskussioner och det blir beskyllningar istället. Men det är INTE din kropp det är fel på! 
  • Anonym (Sårad)
    Anonym (Lennart) skrev 2017-10-30 18:45:16 följande:

Jag har mött några som varit slappa, och det är svårt att komma då.

Sen, ifall man äter potenstabletter så är det också svårt att komma.

Det är löjligt hur ni försvarar TS och andra tjejer och hävdar att det inte finns supervåta eller slappa kvinnliga kön och allt är pga killen som då givetvis ska ha microskåpisk penis.. för att ni troligen vill stöta på TS... ena var ju iaf rak med det..

TS, varför är du så besatt att han ska komma. Det är skönt med in och ut processen. Räcker inte det? Har han ens klagat eller är det bara din fixering som allt handlar om...

Antingen så låter du han få njuta på sitt sätt.. Eller gör slut...

Varför? Jo för då vet jag att jag är skön. Det är som en klapp på axeln att jag är så skön att han kommer.

Plus att jag är svartsjuk på hans tidigare som bara kunde skumpa upp och ner och han kom.

Så jag förstår faktiskt inte vad som är problemet?..Varför han inte en endaste gång har lyckats...

Tänk om det är slappt för honom? En man kan inte komma i en slapp mus?

Oavsett vilket stadie på min fitta så är jag ju inte tillräckligt skön!? Jag vet att han är vrålkåt..vi kan ha jättebra sex...sen runkar jag eller han...2 min och han kommer...VARFÖR? Det känns så jävla nedvärderande...

JAG känner mig kass.
  • Anonym (Lennart)

Pröva analt? Eller helt annan sexstil. Mer hårdhänt, mer porrigt, något helt annat än det ni gjort hittills.

Själv är jag så less på sovrummet med släckt ljus och missionär/doggy där killen ska göra allt, först ska hon komma sen ska han komma, och allt ska vara så himla perfekt.. Att bli avsugen fattar jag inte grejen om och kommer ej.. osv..

Så mötte jag en kvinna som var precis som i filmer.. satte sig på knä och sög med ögonkontakt, jag fick göra vad jag ville, växla mellan hålen hur som helst osv osv.. det var befriande och kul för en gång skull istället för att man bara gjorde ett jobb som skulle passa svenssonmallen.

• Anonym (Sårad)
    Anonym (Asså...) skrev 2017-10-30 18:52:58 följande:

Om han hade skrivit en tråd med sin beskrivning och frågor så kanske en fundering om det hade kunnat dyka upp. Nu är det du som berättat och jag är hundrafemtielva procent säker på att det absolut inte är din kropp det är nåt "fel" på!! Absolut inte! Nåt är galet, men det ligger hos honom! Jag sympatiserar definitivt med frustrationen och känslan av värdelöshet som uppstår - jag har själv varit med en man med problem och man blir helt knäckt trots att man vet att det inte är fel på muttan.

Sex kan vara en jäkulst komplex procedur och är ett jäkligt känsligt ämne att diskutera vilket säkert kan leda till att han skyller ifrån sig hellre än erkänner för sig själv att nåt är galet, vilket är supersynd! Men snälla du, det är inte fel på din kropp! Om du lämnar den tanken, så lär ni komma närmare en lösning även om det är en rocky road dit! 

Googla satan på sexproblem och se vad du hittar. Har ingen aning om vad som finns därute, tror att jag googlade när jag var tillsammans med min sexproblem-man, men kommer inte riktigt ihåg. Min man kunde också komma vid runkning men inte vaginalt/oralt. Jag kände panik många gånger när han aldrig kom och det är nåt jag är glad över att jag slipper i mitt nuvarande förhållande. Din man måste dock komma på själv att han vill göra nåt åt det, annars lär alla försvarsmurar snabbt gå upp vid diskussioner och det blir beskyllningar istället. Men det är INTE din kropp det är fel på! 

Så ditt ex kom ALDRIG vid samlag? Inte ens en endaste gång? Blev du också superduper våt? Med din nuvarande...du sa att han är mindre? Även i omkrets?

Och han har inga problem?
  • Anonym (Lennart)

Testa att ligga på sida, likt som om ni skulle ligga sked... och flytta fram det översta benet.. låt han stå på knä och sexa dig... det blir tightare då.. skönare för båda..

• Anonym (Lennart)

ni vill lägga fokus på storlekar, men det är nog snarare mentala, han tänder inte på det tråkiga ni gör.

• Anonym (Sårad)
    Anonym (Lennart) skrev 2017-10-30 19:04:44 följande:

Testa att ligga på sida, likt som om ni skulle ligga sked... och flytta fram det översta benet.. låt han stå på knä och sexa dig... det blir tightare då.. skönare för båda..

Vi har provat ALLT..tro mig...varenda jävla ställning, analt,tillfredsställa prostatan medans jag rider, levande ljus, dagsljus, mörkt, musik, TOM erotisk film medans vi har sex..lugnt sex, porrigt sex...Allt! Men ingenting funkar....men hans ex kunde bara rida lite lugnt så kom han på 10-15 min....
  • Anonym (Lennart)

Då är det nog dömt, ni matchar ej

• Anonym (Hmm)

Inte orkat läsa allt men ..
    Slapp eller tänder inte?
    Även om man viftar med en Denniskorv i ett tvåbilsgarage så kommer man ju till slut ändå. Tro mig jag vet ... eller så beror det på att det bara blev två gånger om året ... max...

Svar på tråden Är jag för slapp för honom?