• Anonym (Sårad)

Är jag för slapp för honom?

Jag och min kille har vart tillsammans i snart 2 år. Jag har barn sen tidigare som är födda med snitt.

Min kille har aldrig lyckats komma med mig under samlag.

Aldrig...

Han lyckades komma med tidigare tjejer.

Han hade problem med sin förhud innan han träffade mig, den gick inte att dra ner alls så efter 1 månad in i vårt förhållande tog han bort en bit så att han har en normalt fungerande penis.

Idag hamnade vi i gräl...Han sa att hans ex stimulerade hans ollon och sträng mer än vad jag gör, men han sa att det berodde på att han hade förhuden över hela tiden plus kondom. Han sa också att han tycker om sex med mig mer.

Jag blev så förbannans sårad!! Jag sa, vad hade du sagt om jac sa att mitt ex stimulerade mig mer än vad du gör? Då säger han, vill du att jag ska ljuga?

Problemet är att jac blir extremt våt under sex och det spelar ingen roll om jag torkar av, det är vått konstant.

Han säger att han tycker om att jag är våt, men uppenbarligen så är det ju ett problem?? För jag blir ju också större när jag är kåt. Ja jag gör knipövningar, men det verkar ju fan inte hjälpa....Stoppar jag in ett finger så känner jag bara fram och bakmusklerna dra ihop sig, inte sidomusklerna...känner mig vid utåt sidorna, man kanske inte har muskler där??

I alla fall så är jag så extremt sårad nu så jag vet inte vad...

Han har haft problem att komma med tjejer förr, och med sitt ex kom han var tredje gång och då enbart av simpel ridställning.

KAN det vara som han säger att hans förhud gjorde att det kändes mer och gav mer stimuli?? Hans penis ser helt vanlig ut nu och strängen är kvar.

Hans ex var också torrare vill tilläggas...

Eller ljuger han för att inte såra mig? Jag kanske ÄR för stor för honom??

• Svar på tråden Är jag för slapp för honom?
  • Anonym (Sårad)

Jag litar på han i detta fallet att han faktiskt HAR kommit med dem. Sin första flickvän var han tillsammans med i 3 år och med henne hade han aldrig några problem...

Han har gjort 2 svanskote operationer sen dess och han trodde i början av vårt förhållande att det kunde vara det som påverkar honom att inte komma...

• Anonym (Sårad)

Den senaste operationen gjorde han 1 år innan sitt senaste ex, men han kunde ju ändå komma med henne då och då? Kanske är förhuden då?

Jag känner mig utanför...

• Anonym (Svårt)
    Anonym (Sårad) skrev 2017-05-31 07:22:08 följande:

Jag litar på han i detta fallet att han faktiskt HAR kommit med dem. Sin första flickvän var han tillsammans med i 3 år och med henne hade han aldrig några problem...

Han har gjort 2 svanskote operationer sen dess och han trodde i början av vårt förhållande att det kunde vara det som påverkar honom att inte komma...

Ryggoperationer kan kanske påverka förmågan, men knappast så långt ner som i svanskotan. En bekant blev impotent av ryggproblem, men det var högre upp i ryggen där nerverna till underlivet går.
  • Anonym (Sårad)
    Anonym (Svårt) skrev 2017-05-31 07:37:51 följande:

Ryggoperationer kan kanske påverka förmågan, men knappast så långt ner som i svanskotan. En bekant blev impotent av ryggproblem, men det var högre upp i ryggen där nerverna till underlivet går.

Då är det ett mysterium för mig varför han inte hade några problem med henne...hon var ju en oskuld, kanske därför? Dock tog hon sitt liv, och jag funderar ibland på om DET kan ha påverkat honom, att någon han tyckte om och var förälskad i, försvann och jag är den första han verkligen älskat och när det kommer till känslor i sängen så är han rädd för att ge hän? För han har blivit traumatiserad förr pga självmord?

Jag vet inte..
  • Anonym (Svårt)
    Anonym (Sårad) skrev 2017-05-31 07:45:18 följande:
    Då är det ett mysterium för mig varför han inte hade några problem med henne...hon var ju en oskuld, kanske därför? Dock tog hon sitt liv, och jag funderar ibland på om DET kan ha påverkat honom, att någon han tyckte om och var förälskad i, försvann och jag är den första han verkligen älskat och när det kommer till känslor i sängen så är han rädd för att ge hän? För han har blivit traumatiserad förr pga självmord?

Jag vet inte..
    Jobbiga händelser kan säkert inverka. Min fru tänkte vänta med sex tills hon var gift, men blev förförd av en kille och fick då orgasm första gången. Hon fick sen fortsättningsvis orgasm med honom och andra partners. Men när hon gifte sig med mig uteblev orgasmen. Dels kanske för att jag var helt oerfaren som älskare, men det blev också¨någon sorts blockering för henne, att njutningen hörde ihop med sex som var "förbjudet" och att hon därför inte kunde släppa fram den med mig som hon var gift med.
  • Anonym (mxnbxcmvnxcmvn)

Fast du måste släppa tanken på att han ska komma. Det äter ju upp dig, det märker du själv. Kan du inte släppa tanken är det bästa att göra slut. 

• Anonym (Sårad)
    Anonym (mxnbxcmvnxcmvn) skrev 2017-05-31 09:34:14 följande:

Fast du måste släppa tanken på att han ska komma. Det äter ju upp dig, det märker du själv. Kan du inte släppa tanken är det bästa att göra slut. 

Jag vet att jag borde skäppa det....men jag känner mig så förbannans annorlunda....att han inte kan nå klimax med mig...men tom kunde det med snygga brudar som han satte på över en natt...
  • CrazyTown

Ursäkta mig men... SLUTA ÄLTA!!

Det är inte något fel på dig utan allt ligger hos honom. Jag förstår inte varför du ens litar på honom när han säger att han kommit med andra, varför skulle en så otrevlig karl dra sig för att ljuga? Han har ju inga problem med att vara ett svin och skuldbelägga dig för sina egna brister.

Dumpa honom genast eller acceptera att du valt att leva med en idiot.

• vadärdetförsvarduvillha

Han kunde komma med de andra tjejerna pga att han var kåtare. Tjejerna var snyggare, sexigare och han tände helt enkelt mer på dem. 

Sorry men det är det jag tror

• misil

Jag gissar att det är något mentalt och inte fysiskt som är problemet,om vi vänder på tänket lite.
    När en kvinna är ihop med en man som hon älskar men han kan inte få det att gå för henne när dom har sex,så är det accepterat att hon tillfredsställer sig med olika hjälpmedel för att så ska ske.
    Du skriver att han älskar att ha sex med dig detta antagligen för att han älskar dig,så varför inte acceptera att han även behöver annan stimuli för att det ska gå för honom.Förövrigt tycker jag att tråden är full av könsstereotypt tänk om manlig sexualitet där in och ut är det enda som gäller.

Svar på tråden Är jag för slapp för honom?