Danniboy skrev 2018-01-22 11:25:45 följande:
Jag "tror" han ljuger om i princip alla han varit tillsammans med, ja. Alltså helt ärligt så är det nästan chockerande att du fortfarande är kvar med honom.. det är uppenbart att han är en EXTREMT osäker person, och projekterar den osäkerheten på dig. Förstår inte riktigt.. Är du rädd att bli ensam? Själv skulle jag iallafall välja att vara ensam ALLA dagar i veckan än att vara ihop med en notorisk lögnare..
Men varför gör han såhär? För att det kom.fram i början att jag vart med fler än honom? Att jag har mer erfarenhet? Jag vet att han äcklats över att jag vart med x många..det har hn sagt.
Kom på en sak...för 1.5 år sen var vi på fest med några av hans närmsta vänner. På något sätt satt jag och en av hans vänner och pratade och på något sätt.drog jag upp om min killes senaste tjej. Vi pratade inte om underliv utan det var något annat. Hans vän sa: va? visste inte ens om att han hade den flickvännen...
Borde inte ens närmsta vänner veta om man har en flickvän??
Han kanske inte ens vart tillsammans med henne?
Igår chockade han mig igen med att säga att han inte visste att fittor kunde bli våta...jag sa:va? har du aldrig sett det på porr???? nej sa han.
Så det måste vart den mest mentala chock med mig då...våt svullen och kåt som ett djur i sängen...
Mitt ex hade halva penisen omskuren..ingen sträng kvar..alltid ollonet blottat. Denna omskärele ägde rum några år in i vårt förhållnde. Han hatade när jag var torr...dränkte mig i babyolja och glidmedel...kom fruktansvärt snabbt...vissa gånger kunde han bara trycka in den...3 drag och sen.säga: kan inte.hålla mig...förlåt..
Enligt min nya kille så kunde mitt ex komma med mig så lätt för att han hade vant sig vid mig?? Eh..? Detta vid gräl.
Och han har också sagt vid gräl att han tvivlar starkt på att jag är lika tajt som jag var i sen tonår.
Hur kan man säga något sådant?
Även om han efteråt försäkrat mig att inget är fel på min fitta så sitter orden kvar...
Han trodde också i början att dildos jag använt har.tänjt ut mig.
En annan sak som skedde i början..Efter sex ville jag komma så jag stimulerade klittan...då säger han : ingen tjej jag har vart med har behövt röra där.för att komma med mig. Han påstod att riktig orgasm kommer från samlag och att klitoris inte behövs för det.
Jag har frågat.honom hur det kändes när de kom med honom. Som ett starkt knip.runt min penis..sa han.
Jag sa till han att de måste fejkat för kommer man så är man våt inte snustorr som de var..sen så krampar man mer.än en gång samt mer tecken. Enligt honom så hade de bara sagt att de kom..inga andra tecken förutom ett kramp.
Nuförtiden har han vant sig att jag rör vid klittan och han stimulerar även mig där.
Ibland har jag tänkt att han kanske var oskuld när han träffade mig...eller bara hade den där.första tjejen...Att resten är lögn?
Tycker bara allt låter knepigt....som tex att alla ons plus fen senaste enbart körde ridställning och de gånger han inte kom så runkade han och kom på.deras mage? Alla tjejer säger ja tack till att få sperma på sin mage?
Han ändrar historier ofta...för ett år sedan frågade jag honom...eller ja...testade honom..Han har alltid sagt att vi har snabbt sex och med dom så var det normalt till långsamt tempo. Så den.gången frågade jag: har någon ridit dig snabbare än mig? Han sa då: ja...ett par...vi har ju väldigt långsamt sex..
Va???
Förstår ni att jag är förvirrad...Då jag konfronterde honom om detta i somras så sa han att det var DÅ under den perioden vi hade långsamt sex. Det är fel!! Vi har alltid snabbt och oftast porrigt sex.