• Anonym (Sårad)

Är jag för slapp för honom?

Jag och min kille har vart tillsammans i snart 2 år. Jag har barn sen tidigare som är födda med snitt.

Min kille har aldrig lyckats komma med mig under samlag.

Aldrig...

Han lyckades komma med tidigare tjejer.

Han hade problem med sin förhud innan han träffade mig, den gick inte att dra ner alls så efter 1 månad in i vårt förhållande tog han bort en bit så att han har en normalt fungerande penis.

Idag hamnade vi i gräl...Han sa att hans ex stimulerade hans ollon och sträng mer än vad jag gör, men han sa att det berodde på att han hade förhuden över hela tiden plus kondom. Han sa också att han tycker om sex med mig mer.

Jag blev så förbannans sårad!! Jag sa, vad hade du sagt om jac sa att mitt ex stimulerade mig mer än vad du gör? Då säger han, vill du att jag ska ljuga?

Problemet är att jac blir extremt våt under sex och det spelar ingen roll om jag torkar av, det är vått konstant.

Han säger att han tycker om att jag är våt, men uppenbarligen så är det ju ett problem?? För jag blir ju också större när jag är kåt. Ja jag gör knipövningar, men det verkar ju fan inte hjälpa....Stoppar jag in ett finger så känner jag bara fram och bakmusklerna dra ihop sig, inte sidomusklerna...känner mig vid utåt sidorna, man kanske inte har muskler där??

I alla fall så är jag så extremt sårad nu så jag vet inte vad...

Han har haft problem att komma med tjejer förr, och med sitt ex kom han var tredje gång och då enbart av simpel ridställning.

KAN det vara som han säger att hans förhud gjorde att det kändes mer och gav mer stimuli?? Hans penis ser helt vanlig ut nu och strängen är kvar.

Hans ex var också torrare vill tilläggas...

Eller ljuger han för att inte såra mig? Jag kanske ÄR för stor för honom??

• Svar på tråden Är jag för slapp för honom?
  • Anonym (Sårad)
    Danniboy skrev 2018-01-22 11:25:45 följande:

Jag "tror" han ljuger om i princip alla han varit tillsammans med, ja. Alltså helt ärligt så är det nästan chockerande att du fortfarande är kvar med honom.. det är uppenbart att han är en EXTREMT osäker person, och projekterar den osäkerheten på dig. Förstår inte riktigt.. Är du rädd att bli ensam? Själv skulle jag iallafall välja att vara ensam ALLA dagar i veckan än att vara ihop med en notorisk lögnare..

Men varför gör han såhär? För att det kom.fram i början att jag vart med fler än honom? Att jag har mer erfarenhet? Jag vet att han äcklats över att jag vart med x många..det har hn sagt.

Kom på en sak...för 1.5 år sen var vi på fest med några av hans närmsta vänner. På något sätt satt jag och en av hans vänner och pratade och på något sätt.drog jag upp om min killes senaste tjej. Vi pratade inte om underliv utan det var något annat. Hans vän sa: va? visste inte ens om att han hade den flickvännen...

Borde inte ens närmsta vänner veta om man har en flickvän??

Han kanske inte ens vart tillsammans med henne?

Igår chockade han mig igen med att säga att han inte visste att fittor kunde bli våta...jag sa:va? har du aldrig sett det på porr???? nej sa han.

Så det måste vart den mest mentala chock med mig då...våt svullen och kåt som ett djur i sängen...

Mitt ex hade halva penisen omskuren..ingen sträng kvar..alltid ollonet blottat. Denna omskärele ägde rum några år in i vårt förhållnde. Han hatade när jag var torr...dränkte mig i babyolja och glidmedel...kom fruktansvärt snabbt...vissa gånger kunde han bara trycka in den...3 drag och sen.säga: kan inte.hålla mig...förlåt..

Enligt min nya kille så kunde mitt ex komma med mig så lätt för att han hade vant sig vid mig?? Eh..? Detta vid gräl.

Och han har också sagt vid gräl att han tvivlar starkt på att jag är lika tajt som jag var i sen tonår.

Hur kan man säga något sådant?

Även om han efteråt försäkrat mig att inget är fel på min fitta så sitter orden kvar...

Han trodde också i början att dildos jag använt har.tänjt ut mig.

En annan sak som skedde i början..Efter sex ville jag komma så jag stimulerade klittan...då säger han : ingen tjej jag har vart med har behövt röra där.för att komma med mig. Han påstod att riktig orgasm kommer från samlag och att klitoris inte behövs för det.

Jag har frågat.honom hur det kändes när de kom med honom. Som ett starkt knip.runt min penis..sa han.

Jag sa till han att de måste fejkat för kommer man så är man våt inte snustorr som de var..sen så krampar man mer.än en gång samt mer tecken. Enligt honom så hade de bara sagt att de kom..inga andra tecken förutom ett kramp.

Nuförtiden har han vant sig att jag rör vid klittan och han stimulerar även mig där.

Ibland har jag tänkt att han kanske var oskuld när han träffade mig...eller bara hade den där.första tjejen...Att resten är lögn?

Tycker bara allt låter knepigt....som tex att alla ons plus fen senaste enbart körde ridställning och de gånger han inte kom så runkade han och kom på.deras mage? Alla tjejer säger ja tack till att få sperma på sin mage?

Han ändrar historier ofta...för ett år sedan frågade jag honom...eller ja...testade honom..Han har alltid sagt att vi har snabbt sex och med dom så var det normalt till långsamt tempo. Så den.gången frågade jag: har någon ridit dig snabbare än mig? Han sa då: ja...ett par...vi har ju väldigt långsamt sex..

Va???

Förstår ni att jag är förvirrad...Då jag konfronterde honom om detta i somras så sa han att det var DÅ under den perioden vi hade långsamt sex. Det är fel!! Vi har alltid snabbt och oftast porrigt sex.
  • Danniboy
    Anonym (Sårad) skrev 2018-01-22 11:55:30 följande:

Men varför gör han såhär? För att det kom.fram i början att jag vart med fler än honom? Att jag har mer erfarenhet? Jag vet att han äcklats över att jag vart med x många..det har hn sagt.

Kom på en sak...för 1.5 år sen var vi på fest med några av hans närmsta vänner. På något sätt satt jag och en av hans vänner och pratade och på något sätt.drog jag upp om min killes senaste tjej. Vi pratade inte om underliv utan det var något annat. Hans vän sa: va? visste inte ens om att han hade den flickvännen...

Borde inte ens närmsta vänner veta om man har en flickvän??

Han kanske inte ens vart tillsammans med henne?

Igår chockade han mig igen med att säga att han inte visste att fittor kunde bli våta...jag sa:va? har du aldrig sett det på porr???? nej sa han.

Så det måste vart den mest mentala chock med mig då...våt svullen och kåt som ett djur i sängen...

Mitt ex hade halva penisen omskuren..ingen sträng kvar..alltid ollonet blottat. Denna omskärele ägde rum några år in i vårt förhållnde. Han hatade när jag var torr...dränkte mig i babyolja och glidmedel...kom fruktansvärt snabbt...vissa gånger kunde han bara trycka in den...3 drag och sen.säga: kan inte.hålla mig...förlåt..

Enligt min nya kille så kunde mitt ex komma med mig så lätt för att han hade vant sig vid mig?? Eh..? Detta vid gräl.

Och han har också sagt vid gräl att han tvivlar starkt på att jag är lika tajt som jag var i sen tonår.

Hur kan man säga något sådant?

Även om han efteråt försäkrat mig att inget är fel på min fitta så sitter orden kvar...

Han trodde också i början att dildos jag använt har.tänjt ut mig.

En annan sak som skedde i början..Efter sex ville jag komma så jag stimulerade klittan...då säger han : ingen tjej jag har vart med har behövt röra där.för att komma med mig. Han påstod att riktig orgasm kommer från samlag och att klitoris inte behövs för det.

Jag har frågat.honom hur det kändes när de kom med honom. Som ett starkt knip.runt min penis..sa han.

Jag sa till han att de måste fejkat för kommer man så är man våt inte snustorr som de var..sen så krampar man mer.än en gång samt mer tecken. Enligt honom så hade de bara sagt att de kom..inga andra tecken förutom ett kramp.

Nuförtiden har han vant sig att jag rör vid klittan och han stimulerar även mig där.

Ibland har jag tänkt att han kanske var oskuld när han träffade mig...eller bara hade den där.första tjejen...Att resten är lögn?

Tycker bara allt låter knepigt....som tex att alla ons plus fen senaste enbart körde ridställning och de gånger han inte kom så runkade han och kom på.deras mage? Alla tjejer säger ja tack till att få sperma på sin mage?

Han ändrar historier ofta...för ett år sedan frågade jag honom...eller ja...testade honom..Han har alltid sagt att vi har snabbt sex och med dom så var det normalt till långsamt tempo. Så den.gången frågade jag: har någon ridit dig snabbare än mig? Han sa då: ja...ett par...vi har ju väldigt långsamt sex..

Va???

Förstår ni att jag är förvirrad...Då jag konfronterde honom om detta i somras så sa han att det var DÅ under den perioden vi hade långsamt sex. Det är fel!! Vi har alltid snabbt och oftast porrigt sex.

Han gör så för han som sagt är en Väldigttt osäker person.. Och ja, det är MYCKET möjligt att han var oskuld innan dig, av det du har berättat.

Du svarade förresten aldrig på min fråga. Varför är du kvar med en sån uppenbar, notorisk lögnare? Är du rädd att bli ensam?
  • Anonym (Luftskott)

Jag har samma problem som din kille har, dvs väldigt svårt att komma vid penetrerande samlag. Under de 8 åren jag och min sambo har varit tillsammans har jag kommit av vanligt samlag 3-4 gånger ungefär. Vi löser det på andra sätt, med handen, med munnen osv. Min sambo gillar när jag kommer i henne, så den vanligaste lösningen är att vi har vanligt sex så länge vi har lust, efter det suger/runkar hon mig tills jag nästan kommer, sen hoppar hon upp snabbt och rider mig i några sekunder tills jag kommer. Vad jag vill ha sagt med detta är att man kan hitta lösningar på de flesta problem. 

Med mina ex hade jag lättare att komma, inte jättemycket lättare, men ändå, lite lättare.  

Varför han ändrar sin historia vet jag inte, men jag gissar att det kan vara skamkänslor som gör det. Jag skämdes väldigt mycket för att jag hade svårt att komma, även långt in i mitt nuvarande förhållande. Det är liksom inte så manligt att inte kunna spruta som en kanon när man har vanligt sex. Numera har jag kommit över den värsta skammen. Att han ändrade sin story från att han kom lättare med sitt ex (som mycket väl kan vara sanningen) till att han nu säger att han inte gjorde det kanske handlar om att du har blivit så upprörd över det, att han känner att det är lättare att säga att han ljög om det för att det ska bli lugnt och att ni inte ska hålla på att bråka om det (som definitivt inte hjälper för att lösa problemet), och bara gå vidare. Hade min sambo blivit upprörd över att jag hade svårt att komma med henne, men har haft det lite lättare tidigare så hade detta mycket väl kunnat vara något jag sagt till henne för att slippa prata om det. 

Ser din kille det som ett stort problem att han inte kommer vid vanligt penetrerande sex? Har ni funderat på att hitta någon lösning framåt för att han ska kunna komma (förutom knipövningar)? Det finns olika oljor som ökar känsligheten, det kan mycket väl fungera (vi testade några gånger, kom inte hela vägen riktigt, men var väldigt nära, hade fortsatt testa om vi inte var nöjda med den lösningen vi har). 

Hur har ni det i övrigt? trivs ni bra tillsammans? finns det något som tyder på att han skulle kunna lämna dig för någon annan, antingen pga sexet, eller något annat? Om inte, så förstår jag inte vad det är att bråka om. Om ni älskar varandra så borde ni försöka hitta lösningar om ni känner att det är tvunget, eller bara köra på om ni är nöjda med det ni har.

Jag är fundersam kring hur din självbild ser ut. jämför du dig mycket med andra? Det låter nästan som att om det inte hade varit frågan om att han inte kan komma vid penetrerande sex så hade det varit bröststorleken, vikten eller något annat som du hade börjat noja över. Jag vill verkligen inte att du ska ta detta som ett påhopp, utan jag vill hitta kärnan i problemet.

• Anonym (Sårad)
    Anonym (Luftskott) skrev 2018-01-22 15:00:30 följande:

Jag har samma problem som din kille har, dvs väldigt svårt att komma vid penetrerande samlag. Under de 8 åren jag och min sambo har varit tillsammans har jag kommit av vanligt samlag 3-4 gånger ungefär. Vi löser det på andra sätt, med handen, med munnen osv. Min sambo gillar när jag kommer i henne, så den vanligaste lösningen är att vi har vanligt sex så länge vi har lust, efter det suger/runkar hon mig tills jag nästan kommer, sen hoppar hon upp snabbt och rider mig i några sekunder tills jag kommer. Vad jag vill ha sagt med detta är att man kan hitta lösningar på de flesta problem. 

Med mina ex hade jag lättare att komma, inte jättemycket lättare, men ändå, lite lättare.  

Varför han ändrar sin historia vet jag inte, men jag gissar att det kan vara skamkänslor som gör det. Jag skämdes väldigt mycket för att jag hade svårt att komma, även långt in i mitt nuvarande förhållande. Det är liksom inte så manligt att inte kunna spruta som en kanon när man har vanligt sex. Numera har jag kommit över den värsta skammen. Att han ändrade sin story från att han kom lättare med sitt ex (som mycket väl kan vara sanningen) till att han nu säger att han inte gjorde det kanske handlar om att du har blivit så upprörd över det, att han känner att det är lättare att säga att han ljög om det för att det ska bli lugnt och att ni inte ska hålla på att bråka om det (som definitivt inte hjälper för att lösa problemet), och bara gå vidare. Hade min sambo blivit upprörd över att jag hade svårt att komma med henne, men har haft det lite lättare tidigare så hade detta mycket väl kunnat vara något jag sagt till henne för att slippa prata om det. 

Ser din kille det som ett stort problem att han inte kommer vid vanligt penetrerande sex? Har ni funderat på att hitta någon lösning framåt för att han ska kunna komma (förutom knipövningar)? Det finns olika oljor som ökar känsligheten, det kan mycket väl fungera (vi testade några gånger, kom inte hela vägen riktigt, men var väldigt nära, hade fortsatt testa om vi inte var nöjda med den lösningen vi har). 

Hur har ni det i övrigt? trivs ni bra tillsammans? finns det något som tyder på att han skulle kunna lämna dig för någon annan, antingen pga sexet, eller något annat? Om inte, så förstår jag inte vad det är att bråka om. Om ni älskar varandra så borde ni försöka hitta lösningar om ni känner att det är tvunget, eller bara köra på om ni är nöjda med det ni har.

Jag är fundersam kring hur din självbild ser ut. jämför du dig mycket med andra? Det låter nästan som att om det inte hade varit frågan om att han inte kan komma vid penetrerande sex så hade det varit bröststorleken, vikten eller något annat som du hade börjat noja över. Jag vill verkligen inte att du ska ta detta som ett påhopp, utan jag vill hitta kärnan i problemet.

Så du menar alltså att han faktiskt inte tycker jag är så tajt? För det var ju det han vräkte ur sig i början.

Jag är.sån här för jag känner så extremt starkt för honom och jag är rädd för att han kommer vara otrogen mot mig om jag inte kan tillfredsställa honom till orgasm.

Och sen själva skammen att jag inte duger som kvinna...att jag känns uttänjd...

Jag tror faktiskt han talar sanning för han sa att hans sista tjej visste om hans problem då de är barndomskamrater. Men med mig kunde han inte berätta för han kände sig inte trygg med mig....Men att han hade planerat att säga sanningen...när vårt stressiga liv med ekonomi problem och allt lagt sig...

Det är vad han har sagt..

Varför hade du lättare att komma med tidigare partners?
  • Anonym (Sårad)
    Dolly444 skrev 2018-01-22 15:46:11 följande:

Men känner du hans kuk när ni har sex?

Ja det gör jag. Och senaste månaderna har vi stött på ett nytt problem...när jag sitter på honom och gnider så får jag skitont där inne samt blir domnad i korsryggen..

Så kan inte köra den ställningen så ofta längre...samt ibland från bakifrån med..

Kan det vara för att jag kör på knipövningar som jag intr gjorde i början eller är han helt enkelt hårdare nuförtiden? Eller har jag framfall??

Jag får ofta vaginala orgasmer med honom. Något jag aldrig fått av vaginalt samlag med någon annan.

Jag känner mig urlöjlig när jag stönar och njuter som fan och han inte verkar göra det. Han knullar för min skull....så känns det...och det sa han i början att han gjorde för han blir avdomnad jämt. Han säger att domnandet beror på att jag är tajt samt knullar han för fort....men det är ju oftast han som knullar mig fort...som en kanin..
  • Dolly444
    Anonym (Sårad) skrev 2018-01-22 16:08:06 följande:
    Ja det gör jag. Och senaste månaderna har vi stött på ett nytt problem...när jag sitter på honom och gnider så får jag skitont där inne samt blir domnad i korsryggen..

Så kan inte köra den ställningen så ofta längre...samt ibland från bakifrån med..

Kan det vara för att jag kör på knipövningar som jag intr gjorde i början eller är han helt enkelt hårdare nuförtiden? Eller har jag framfall??

Jag får ofta vaginala orgasmer med honom. Något jag aldrig fått av vaginalt samlag med någon annan.

Jag känner mig urlöjlig när jag stönar och njuter som fan och han inte verkar göra det. Han knullar för min skull....så känns det...och det sa han i början att han gjorde för han blir avdomnad jämt. Han säger att domnandet beror på att jag är tajt samt knullar han för fort....men det är ju oftast han som knullar mig fort...som en kanin..
    Det är inte så att han runkar/runkat en hel del? Och på så sätt blivit "van" vid att komma endast med ett speciellt tryck runt sin kuk?
  • Anonym (Luftskott)
    Anonym (Sårad) skrev 2018-01-22 15:39:29 följande:
    Så du menar alltså att han faktiskt inte tycker jag är så tajt? För det var ju det han vräkte ur sig i början.

Jag är.sån här för jag känner så extremt starkt för honom och jag är rädd för att han kommer vara otrogen mot mig om jag inte kan tillfredsställa honom till orgasm.

Och sen själva skammen att jag inte duger som kvinna...att jag känns uttänjd...

Jag tror faktiskt han talar sanning för han sa att hans sista tjej visste om hans problem då de är barndomskamrater. Men med mig kunde han inte berätta för han kände sig inte trygg med mig....Men att han hade planerat att säga sanningen...när vårt stressiga liv med ekonomi problem och allt lagt sig...

Det är vad han har sagt..

Varför hade du lättare att komma med tidigare partners?

Jag vet inte vad han tycker, det vet bara han. Den stora frågan är om han tycker att det är ett problem över huvud taget. För mig personligen handlar tillfredsställelse inom sex om så mycket mer än orgasmen. Den är finalen, visst, men det är inte därför jag har sex. Närheten med den jag älskar och att se henne njuta är viktigare än om jag kommer i henne. Han hävde ur sig att du inte var så tight sa du, hur började den diskussionen? kom den helt ur luften, eller var det i en diskussion kring att han har problem att komma? Han kanske bara var jävligt obekväm att diskutera det hela, och helst vill att det inte ska vara hos honom felet är, och därför hävde han ur sig det? 

Finns det något som tyder på att han inte är nöjd med sexet ni har, undviker han att ha sex med dig, eller är han besviken efter ni har haft sex?

Under första året med min nuvarande nojade jag jättemycket över min oförmåga att komma, jag ville inte att hon skulle lämna mig för "en riktig man" typ, allt var i mitt huvud, vilket resulterade i att jag bara tänkte på att jag måste försöka komma varje gång vi hade sex. Som du kanske förstår så fick det motsatt effekt, och pressen jag la på mig själv över det fick det att bli värre, jag slaknade och ingenting funkade alls. Efter ett år ungefär så pratade vi igenom det hela, och efter det så kom vi överens om att det inte spelade någon roll, kommer jag så kommer jag, då är det jättebra, om jag inte kommer (vid vanlig penetrering) så är det också okej. Potensen kom tillbaka, och det dröjde inte jättelänge innan jag kom för första gången med henne. Att det dröjer så långt mellan gångerna har nog att göra med att jag fortfarande har lite hjärnspöken av det hela, och att lösningen vi har funkar så bra att det liksom inte är värt att kämpa i timmar bara för att jag ska komma vanligt. 

En viktig sak att ta med sig är att det är jävligt jobbigt att prata om att man har problem med ballen som kille. Många killar mäter sin manlighet med hur bra de är i sängen (och i förlängningen hur grymma deras penisar är). Det gör att det inte är en svinlätt grej att prata om. Strular ballen känner man sig inte som en riktig man, och är det något som inte hjälper så är det att bli upprörd av det. Risken är istället att du skrämmer bort honom när ni grälar om det. Samma känslor av att inte duga som du har, kanske han också har. Försök prata om det civiliserat, och fokusera inte på det dåliga, utan vad ni kan göra för att göra det bättre. 

Lättare och lättare, det var marginellt lättare, kan ha varit friktion, kan ha varit att jag inte kände på samma sätt för dem som jag gör för min sambo. Med dem var det mer att jag inte brydde mig om de tyckte jag var kass, jag fick ligga, och jag var nöjd (detta var innan jag var 20, då jag och min sambo träffades när jag var 20-21). Jag vet inte var det var, men det jag vet är att jag inte skulle byta tillbaka för något i världen. 

Se det såhär, han är ju med dig, inte sitt ex. Han är med dig för att han älskar dig. Det är inte delarna som betyder något, det är helheten! 

• Canadasvensk

TS, du vet lika mycket som alla andra här att det är inte dig det är fel på...

Nu har ju din kille haft problem tidigare så givetvis är det han som är problemet.

Tycker för övrigt ni är alldeles för fokuserade på tidigare partners ni knullat. Fokusera på vad ni kan göra och inte göra i stället.

För det sista, din kille ljuger för att han skäms. Det är ju pinsamt för honom. Antingen var han oskuld eller så kanske han är smygbög...
  • Anonym (Jolle)

Kniper du med musklerna när ni har sex? Det är ju nice när tjejen gör det. Men man ska ju inte göra det hela tiden. Gör det inte alls i början. Sen gör det lite. Sen mer och knip mycket, knip rytmiskt, sen ta paus en stund. Trycker du ihop som fan i början så har du liksom inte mer att ge sen, allt är relativt vet du. Alltså jag kan inte tänka mig att du är oskön, framför allt inte om du är så våt som du säger, är tjejen bara våt är det gött att ha kuken där, något som ger friktion finns det ju alltid. 

Kan inte detta ha med ingreppet på hans penis att göra. Självklart känns det annorlunda för honom nu. Det kanske var skönare för honom som det var förr när hans penis var "onormal" och det e ju trist i så fall. Men förhoppningsvis vänjer han sig vid sin nya penis med tiden.

Det är uppenbart att din man är frustrerad över situationen, riktigt tråkigt att det blev gräl av det. Ni får försöka reda ut det och säga förlåt till varandra på något vis.

Vilken anledningen än är att han har svårt att komma när han knullar dig så kan ni ju lösa det på annat sätt. Kan du tänka dig analt kanske, det är ju garanterat tightare, både skönt och inte alls ofräscht om man gör det rätt (läs på). Annars kan du ju försöka ge honom gudomligt bra avsugningar/låta han munknulla dig och hjälp till med händerna så kan ha komma på det viset. Visst det är trist att inte komma när man knullar men kan du ge han andra fantastiska orgasmer så kommer han nog inte tänka så mycket mer på det.

• Meddelande borttaget
  • EmberEyes

Är detta på riktigt? Vem diskuterar ingående sin partners tidigare sexliv på detta sätt? Eller är det jag som är en pryd gammal tant som aldrig skulle få för mig att prata så ingående om före-dettingars utrustning, hur de fungerade och dess kompatibilitet till min utrustning?

• Canadasvensk
    EmberEyes skrev 2018-01-23 08:16:01 följande:

Är detta på riktigt? Vem diskuterar ingående sin partners tidigare sexliv på detta sätt? Eller är det jag som är en pryd gammal tant som aldrig skulle få för mig att prata så ingående om före-dettingars utrustning, hur de fungerade och dess kompatibilitet till min utrustning?

Om du är tant så är jag gubbe!  Flört

Fattar inte heller varför man diskuterar sina ex i sån detalj. Skulle garanterat få prestationsångest...
  • Anonym (H)

Du är inte för slapp. Hans kuk är för liten.

Byt kille!

• Danniboy
    Anonym (H) skrev 2018-01-23 17:38:02 följande:

Byt kille!

Dock skrev ju hon att han är en av få eller t.o.m enda som fått henne att komma vaginalt. Ett tips är att faktiskt läsa igenom iallafall TS kommentarer innan du kommenterar. Brukar inte bli så,bra annars. ????
  • Danniboy
    Anonym (Sårad) skrev 2018-01-22 16:08:06 följande:

.

Anonym (H) skrev 2018-01-23 17:38:02 följande:

Byt kille!

"Något jag Aldrig fått med någon annan". Där ser man.
  • Anonym (Sårad)

Nej han är inte bög.

• Anonym (Kvinna)

Du är inte för slapp han har bara för liten kuk nä men allvarligt tror problemet ligger hos honom min kille har normalstor kuk han kan sällan komma enbart av sex tråkigt men sant medans jag har haft ex med betydligt mindre kuk som kommit direkt .

Svar på tråden Är jag för slapp för honom?