• Anonym (Sårad)

Är jag för slapp för honom?

Jag och min kille har vart tillsammans i snart 2 år. Jag har barn sen tidigare som är födda med snitt.

Min kille har aldrig lyckats komma med mig under samlag.

Aldrig...

Han lyckades komma med tidigare tjejer.

Han hade problem med sin förhud innan han träffade mig, den gick inte att dra ner alls så efter 1 månad in i vårt förhållande tog han bort en bit så att han har en normalt fungerande penis.

Idag hamnade vi i gräl...Han sa att hans ex stimulerade hans ollon och sträng mer än vad jag gör, men han sa att det berodde på att han hade förhuden över hela tiden plus kondom. Han sa också att han tycker om sex med mig mer.

Jag blev så förbannans sårad!! Jag sa, vad hade du sagt om jac sa att mitt ex stimulerade mig mer än vad du gör? Då säger han, vill du att jag ska ljuga?

Problemet är att jac blir extremt våt under sex och det spelar ingen roll om jag torkar av, det är vått konstant.

Han säger att han tycker om att jag är våt, men uppenbarligen så är det ju ett problem?? För jag blir ju också större när jag är kåt. Ja jag gör knipövningar, men det verkar ju fan inte hjälpa....Stoppar jag in ett finger så känner jag bara fram och bakmusklerna dra ihop sig, inte sidomusklerna...känner mig vid utåt sidorna, man kanske inte har muskler där??

I alla fall så är jag så extremt sårad nu så jag vet inte vad...

Han har haft problem att komma med tjejer förr, och med sitt ex kom han var tredje gång och då enbart av simpel ridställning.

KAN det vara som han säger att hans förhud gjorde att det kändes mer och gav mer stimuli?? Hans penis ser helt vanlig ut nu och strängen är kvar.

Hans ex var också torrare vill tilläggas...

Eller ljuger han för att inte såra mig? Jag kanske ÄR för stor för honom??

• Svar på tråden Är jag för slapp för honom?
  • Zfinx

Det är.väl klart det inte är ditt fel!!

Du är en underbart härlig kvinna om blir.så våt! Hade gärna slickat i mig.

Dumpa fjanten och skaffa en riktig man som avgudar dig.

Kram

• Anonym (Finns fler sätt att komma på)
    Anonym (Sårad) skrev 2017-05-30 17:34:52 följande:
    Han kommer inte av analt heller, vi har provat...

Varför tror du att han kunde komma med sina ex?
    Kommer han inte ens av analt så är det något mentalt som ligger hos honom. Det ligger hos honom oavsett ändå, men om inte ens det funkar är det jäkligt skumt.
  • Anonym (ålder??)

Hur gamla är ni båda?

• Anonym (Såhär)

Förhuden skyddar ju ollonet, har man ingen förhud där så "härdas" ollonet så att det blir mindre känsligt. Det brukar användas som ett av argumenten emot omskärelse utan medicinsk orsak. Men också en anledning till att män gör det som vuxna, för att kunna hålla ut längre vid sex. Hade han problem att komma tidigare så är det inte konstigt att det är ännu svårare nu, det har inget med dig att göra.

Angående att musklerna inte knips ihop vid sidorna i underlivet, så är det på mig med. Jag gissar att det ska vara så ;)

• Canadasvensk

Kära TS,

Din kille är troligtvis ganska omogen och inte så erfaren som du. Jag var också ihop med en äldre tjej när jag var ung och jävla vad nervös hon gjorde mig. Jag ville ju vara bättre än alla hennes gamla älskare.

Med åldern så har jag inte samma prestationsångest länge.

Killen som anklagar dig är inte bara omogen utan jävligt feg och egoistiskt som säger som har gör. Tala om för han att ditt ex slickade bättre fitta en han så får du se hur han tycker det känns.

Du blir inte för våt och du är inte för slapp! En mogen kvinna blir dock troligtvis våtare fortare för du är mer bekväm i din sexualitet och går igång lättare än när du kanske var typ 18-20 år.

Jag tycker att antingen så ska han söka hjälp eller dumpa honom.

Varför stanna hos en kille som behandlar dig så här? Har du en dotter? I så fall skulle du vilja att hon en vacker dag träffade en sådan kille?

Eller vill du verkligen ha en sån kille som förebild till dina barn??

• Anonym (mxnbxcmvnxcmvn)

Kommer han inte av analt har det ingenting med slapphet att göra. Det går inte att bli tightare än analen liksom...

Jag hade också en kille som hade svårt att komma vid sex (och alltid hade haft det), och jag känner igen det där med att jobba sig svettig i 40 min och så händer ingenting. Och ja, jag tog det personligt, fast jag i efterhand insåg att det inte var mitt fel. Det tog slut av helt andra skäl och det är så skönt att slippa den stressen.

Antingen gör ni slut, eller så får du helt enkelt släppa det här med att han ska komma i dig och få det att funka ändå. Det finns ju mycket roligt att hitta på i sängen! Tänk så här: massor av män lever med kvinnor som aldrig kommer, och det verkar inte störa dem!

Du måste välja: göra slut eller släpp tanken på hans orgasm. Du kan inte leva så här.

• Anonym (Sårad)
    Anonym (Såhär) skrev 2017-05-30 20:25:11 följande:

Förhuden skyddar ju ollonet, har man ingen förhud där så "härdas" ollonet så att det blir mindre känsligt. Det brukar användas som ett av argumenten emot omskärelse utan medicinsk orsak. Men också en anledning till att män gör det som vuxna, för att kunna hålla ut längre vid sex. Hade han problem att komma tidigare så är det inte konstigt att det är ännu svårare nu, det har inget med dig att göra.

Angående att musklerna inte knips ihop vid sidorna i underlivet, så är det på mig med. Jag gissar att det ska vara så ;)

Han har ju förhud! Han hade bara för mycket innan och tajt på toppen så att han inte kunde dra ner den.

Hans penis har normal mängd förhud nu och är han slak så täcker förhuden hela ollonet och mer därtill.
  • Anonym (Sårad)
    Anonym (mxnbxcmvnxcmvn) skrev 2017-05-30 22:15:49 följande:

Kommer han inte av analt har det ingenting med slapphet att göra. Det går inte att bli tightare än analen liksom...

Jag hade också en kille som hade svårt att komma vid sex (och alltid hade haft det), och jag känner igen det där med att jobba sig svettig i 40 min och så händer ingenting. Och ja, jag tog det personligt, fast jag i efterhand insåg att det inte var mitt fel. Det tog slut av helt andra skäl och det är så skönt att slippa den stressen.

Antingen gör ni slut, eller så får du helt enkelt släppa det här med att han ska komma i dig och få det att funka ändå. Det finns ju mycket roligt att hitta på i sängen! Tänk så här: massor av män lever med kvinnor som aldrig kommer, och det verkar inte störa dem!

Du måste välja: göra slut eller släpp tanken på hans orgasm. Du kan inte leva så här.

Hade det varit så att han aldrig kommit med någon annan så hade jag inte brytt mig...

Men han har kommit med 2 ex och ca 5 one night stands och det är DET som sårar....

Här har jag kämpat i snart 2 år och de där tjejerna kunde få han att komma på 10 min....
  • Lord Hans
    Anonym (Sårad) skrev 2017-05-30 22:20:27 följande:
    Hade det varit så att han aldrig kommit med någon annan så hade jag inte brytt mig...

Men han har kommit med 2 ex och ca 5 one night stands och det är DET som sårar....

Här har jag kämpat i snart 2 år och de där tjejerna kunde få han att komma på 10 min....
    Det låter som att hans ex har varit av annat kön än du tror. Han är nog en skåpbög.
    Fråga om han vill ha trekant med en extra kille så ska du se att han går igång.
  • Anonym (B)
    Anonym (Sårad) skrev 2017-05-30 22:20:27 följande:

Han bluffar! Det kan vara som så att det är horor han har köpt och gått med. Orgasmen sitter i huvudet, han har sänkt ditt självförtroende genom att du ska tro att det är ditt fel men jag tror att du ska syna hans elakheter. Dumpa aset!
Svar på tråden Är jag för slapp för honom?