För oss med BIM 1-7 juli 2017
Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?
ÄL
brennav:
21-22/6
BIM
brennav:
3/7
Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?
ÄL
brennav:
21-22/6
BIM
brennav:
3/7
Kommer testa om jag får någon blödning, cirka 12-14dagar efter... Annars hoppar jag pyret stannar där inne :) Får försöka hålla mig sysselsatt så jag inte tänker så mycket på det... (Lättare sagt än gjort)
Testade blankt idag på morgonen också m, så nu väntar jag på mensen & sen försöka igen :D
Grattis till er båda! :D hoppas det håller i sig!
Har eventuellt bim imorgon. Inga känningar.. började sticka i brösten igår, så hoppas på det bästa :D fast det har det gjort de senaste månaderna innan mens ifs....
Så här ser de ut. 2/7 e kvällskiss o 3 o 4 med morgon kiss. Antagligen en kemisk graviditet. 3 o 4 ser lika ut i verkligheten. Tror att ägget fäste på äl + 9 och mensen va beräknad till äl+11 vilket innebär att bim va 30/6 -1/7 då ja kort cykel.

Så här ser de ut. 2/7 e kvällskiss o 3 o 4 med morgon kiss. Antagligen en kemisk graviditet. 3 o 4 ser lika ut i verkligheten. Tror att ägget fäste på äl + 9 och mensen va beräknad till äl+11 vilket innebär att bim va 30/6 -1/7 då ja kort cykel.
Jag har supersvårt att se på de där stickorna... Därav clearblue...
Vad är en kemisk graviditet?
Vänta 1v och testa igen tycker jag..
Förlåt att jag tjatar hela tiden med mina tester...
Men är det möjligt att 4st tester på raken ger spökstreck?!
Detta är taget för några minuter sedan.
Oredigerad bild.
BIM -2

Grattis till alla plus!!
Mensen kom på utsatt dag :(. Blir att byta strategi, vi kör på som fan under ÄL dagarna och är helt slut mellan ÄL och mens. Nu blir det nog att även köra efter ÄL. Kanske släpps ägget senare. Det är svårt efter två år att hålla motivationen och suget på att ligga så ofta uppe men what to do. Annars fortsätter vi hos fertilitetsläkaren i augusti igen.
Mensen kom på utsatt dag :(. Blir att byta strategi, vi kör på som fan under ÄL dagarna och är helt slut mellan ÄL och mens. Nu blir det nog att även köra efter ÄL. Kanske släpps ägget senare. Det är svårt efter två år att hålla motivationen och suget på att ligga så ofta uppe men what to do. Annars fortsätter vi hos fertilitetsläkaren i augusti igen.