• brennaV

För oss med BIM 1-7 juli 2017

Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?

ÄL

brennav:

21-22/6

BIM

brennav:

3/7

• Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017
  • celluliten
    Wunja skrev 2017-07-06 12:10:56 följande:

Så tråkigt tjejer.. på det igen nästa månad ;)

Fan vad hemsk jag känner mig som mamma nu.. solen skiner ute och sonen vill bara ut och leka.. och jag ligger här på soffan och mår illa och är sååå trött :"( ingen mens i sikte men den kanske kommer imorgon. De 3 senaste månaderna har mensen varit sen med 1-3 dagar så vet inte när bim är längre. Enligt app var det igår..

Nä jag måste rycka upp mig nu!

Jag är likadan idag, solen skiner (men det blåser ordentligt) å vi åkte till ett köpcenter istället. Åt lunch med mormorn å så tog vi med henne hem igen för att få lite avlastning ;) Är illamående jämt förutom när jag just har ätit.. skulle kunna äta hela tiden :D
  • Wunja
    celluliten skrev 2017-07-06 12:38:51 följande:

Jag är likadan idag, solen skiner (men det blåser ordentligt) å vi åkte till ett köpcenter istället. Åt lunch med mormorn å så tog vi med henne hem igen för att få lite avlastning ;) Är illamående jämt förutom när jag just har ätit.. skulle kunna äta hela tiden :D

Det slutade ändå med att vi gick till lekparken en sväng, skulle hämta ett paket ändå, och blev lite piggare :) och när vi var där så kände helt plötsligt hur kladdigt det blev i trosorna och tänkte fan nu kom mensen... men nejdå, bara en massa flytningar (phew!) :)

Nu är vi hemma igen och båda två är strandad i soffan framför paw patrol xD skum känsla i nedre regionerna.. bestämt mig nu iaf för att spara morgonurinet imorgon se efter om inte mensen dyker upp imorgon. :) (feeegiiis) xD

Min hunger har försvunnit! Är typ bara illamående.. men det har man ju varit utan att varit gravid förut också innan mens. :/
  • celluliten
    Wunja skrev 2017-07-06 15:43:26 följande:

Det slutade ändå med att vi gick till lekparken en sväng, skulle hämta ett paket ändå, och blev lite piggare :) och när vi var där så kände helt plötsligt hur kladdigt det blev i trosorna och tänkte fan nu kom mensen... men nejdå, bara en massa flytningar (phew!) :)

Nu är vi hemma igen och båda två är strandad i soffan framför paw patrol xD skum känsla i nedre regionerna.. bestämt mig nu iaf för att spara morgonurinet imorgon se efter om inte mensen dyker upp imorgon. :) (feeegiiis) xD

Min hunger har försvunnit! Är typ bara illamående.. men det har man ju varit utan att varit gravid förut också innan mens. :/

Ändå bra att ta sig iväg när allt säger "nej ligg i soffan!" ;)

Å får väl säga grattis i det här inlägget också!
  • Wunja

Tack för alla grattis! <3 håller tummarna för er alla andra :)

• Mawie

Åhh vad det plussas överallt i trådarna,superkul!

Hoppas nu inte mensen dyker upp även om det började ömma i magen nu på morgonen

Stay away Mens!!

Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017