För oss med BIM 1-7 juli 2017
Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?
ÄL
brennav:
21-22/6
BIM
brennav:
3/7
Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?
ÄL
brennav:
21-22/6
BIM
brennav:
3/7
Den här hungern är fan helt hysterisk.. :o kastar i mig mat som om det inte fanns en morgondag! Nån annan?
Den här hungern är fan helt hysterisk.. :o kastar i mig mat som om det inte fanns en morgondag! Nån annan?
Hej! Jag hoppar in här!
Jag är idag på BIM +5
Min mens är sedan en tid tillbaka ganska oregelbunden men det brukar handla om 2-3 dagar max!!
Jag tog ett test igår med morgonurin på BIM +4 tycker mig se ett svagt streck men kan det vara spökstreck? Någon annan som ser? Min sambo ser ingenting så jag börjar tro att jag är sinnesförvirrad! Haha..

Hej! Jag hoppar in här!
Jag är idag på BIM +5
Min mens är sedan en tid tillbaka ganska oregelbunden men det brukar handla om 2-3 dagar max!!
Jag tog ett test igår med morgonurin på BIM +4 tycker mig se ett svagt streck men kan det vara spökstreck? Någon annan som ser? Min sambo ser ingenting så jag börjar tro att jag är sinnesförvirrad! Haha..
Jag är hungrig jämt jag också! Mår lite lätt illa och är konstant hungrig! Hoppas det stannar så här, så jag slipper bli lika dålig som med dottern! Så fruktansvärt att må så dåligt, så länge. Tror inte jag var hungrig på 9 månader... :/
Grattis till plus hörru :) ger mig lite hopp :D och Jaa hoppas du mår bättre den här gången. Jag mådde knappt illa när jag var gravid med sonen.
Nu mår jag fruktansvärt illa istället... dålig i magen också :( fast jag tror mensen kommer vilken dag som helst, hade den klassiska tyngdkänslan i underlivet när jag satt på toaletten förut. >
Nu väntar jag bara på att få min mens imorgon... Har mensvärk och känns precis som när jag ska ta mens så... Tråkigt men vi får försöka igen...
Imorgon är det dags att ge upp testandet för den här gången & försöka igen nästa gång :)
Det här är idag vid lunchtid BIM-1

Och det här är igårkväll

Bilden från igår är tagen med blixt, därav lite konstiga färger på det. Så ni alla vet :)
BIM i fredags, negativt test i lördags. Fortfarande ingen mens.
Tog ut spiral i slutet av maj och hade mens några dagar senare. Hade väl väntat mig att allt skulle komma igång men osäker på om vi prickade äl. Vi får väl se, blir väl ett till test senare i veckan.