För oss med BIM 1-7 juli 2017
Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?
ÄL
brennav:
21-22/6
BIM
brennav:
3/7
Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?
ÄL
brennav:
21-22/6
BIM
brennav:
3/7
Noll symtom. Den enda jag känt är som nått form av sendrag när jag kastat mig upp ut soffan typ.
Brösten är som vanligt, bröstvårtorna kanske något mer putiga.
Min mens brukar komma dom en klocka ÄL+13 och när jag igår fick positivt på ägglossnings test och tappen va varken mjuk eller öppen så fick jag lite hopp.
Så idag på BIM och mensen hade inte kommit vid lunch så ....
Mannen fyller år i slutet av veckan. Ska jag hålla mig? :P
Noll symtom. Den enda jag känt är som nått form av sendrag när jag kastat mig upp ut soffan typ.
Min mens brukar komma dom en klocka ÄL+13 och när jag igår fick positivt på ägglossnings test och tappen va varken mjuk eller öppen så fick jag lite hopp.
Sprang till Apoteket på lunchen. Kunde inte hålla mig tills jag kom hem..
Det är resultatet
Jag dööööör. Överlycklig !!!
Sprang till Apoteket på lunchen. Kunde inte hålla mig tills jag kom hem..
Det är resultatet
Jag dööööör. Överlycklig !!!
Åh grattis! :D och ja, absolut! Tänk vilken födelsedagspresent - jag hade väntat (om du kan). Blir ett minne för livet :)
Tuttarna ömmar sen igår, och illamåendet är väldigt påtagligt ikväll. Kunde inte hålla mig från att ta ett gravtest! Tror minsann att jag kan ana ett litet streck, men jag försöker hålla mig lite lugn å ska ta ett nytt test imorgon men morgonpinket! :)

Tuttarna ömmar sen igår, och illamåendet är väldigt påtagligt ikväll. Kunde inte hålla mig från att ta ett gravtest! Tror minsann att jag kan ana ett litet streck, men jag försöker hålla mig lite lugn å ska ta ett nytt test imorgon men morgonpinket! :)
Jag tror på ett plus :)
Hur nära bm är du? :)
Har bim imorgon, så det är bara att hoppas!
Jag såg att pilen på förpackningen hamnade lite konstigt på bilden, det är alltså inte det strecket jag har svårt att se :D