IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Sprutstart på fredag med elonva och menopur. Omgång nr 2. Känns nervöst även om man gjort det en gång tidigare.
Man måste inte känna nåt speciellt som skiljer sig från vanliga känningar (innan en ev mens då, vilket jag hoppas innerligt du slipper).. själv hade jag lite mensvärk, lite ryggvärk o faktiskt lite huvudvärk. O de sistnämnda kan bero på vad som. Men jag känner samma sak innan vanlig mens, bara att innan plusset eskalerade inte mensvärken till det jätteonda jag brukar ha samt lite problem med magen.
Håller tummarna tills dom blir blå..
Jag förstår verkligen din känsla inför släktträffen, man vill bara skrika rakt ut "lämna mig ifred!" när folk i ens närhet pratar om att de väntar barn..
Vilken ruvardag är du på? Alltså jag försöker tänka att det är precis som när man blir gravid naturligt, vissa känner tidigt och andra inget alls men är likafullt gravida.. och det kan väl vara olika beroende på graviditet.. eller "ska" det vara på annat sätt vid ivf?
Stor peppkram till dig!
Jag är på rd 6 idag med tvådagars. Känner inga symptom överhuvudtaget.. brösten ömmar ibland men tror det beror på lutinus.
Jag ska ringa kliniken idag för vill höra hur många celler embryot som de satte in hade. Glömde å fråga när jag var där. De sa bara att det var ett fint embryo. Men visst är det vanligast att ett två dagars har fyra celler?
Jag är på rd 6 idag med tvådagars. Känner inga symptom överhuvudtaget.. brösten ömmar ibland men tror det beror på lutinus.
Jag ska ringa kliniken idag för vill höra hur många celler embryot som de satte in hade. Glömde å fråga när jag var där. De sa bara att det var ett fint embryo. Men visst är det vanligast att ett två dagars har fyra celler?
Men ge inte upp hoppet än! Det kan hända mycket fram till söndag. Sen är det väldigt lätt att jämföra sig med andra och det är ju faktiskt olika vad man känner och inte :)