IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Idag fick jag reda på att vi har två fina ägg i frysen! Jätteglad blev jag, i ungefär 5 minuter. Troligtvis en svacka men jag tvivlar på att jag ens är gravid. Känns som att vi kommer få ta av de i frysen direkt... :( blir så trött och frustrerad på denna bergodalbana! Jag som var så lugn igår!
Idag fick jag reda på att vi har två fina ägg i frysen! Jätteglad blev jag, i ungefär 5 minuter. Troligtvis en svacka men jag tvivlar på att jag ens är gravid. Känns som att vi kommer få ta av de i frysen direkt... :( blir så trött och frustrerad på denna bergodalbana! Jag som var så lugn igår!
Jag kommer också få ta gonal 250 när vi sätter igång. Så det räknas som en hög dos eller?
Tack för dina lugnande ord! Tråkigt dock att du blev överstimulerad. Fick ni avbryta behandlingen?
Men varför skulle mängden ägg fortfarande vara avgörande för återföringen. Jag kan inte förstod riktigt, men är det så att när man blir överstimulerad och får ut många ägg att det även påverkar livmodern och därför sätter man inte tillbaka ett färskt ägg? Sorry, men är nyfiken så klart och vill bara se om jag förstod rätt :-/
Är det någon av ruvarna som redan testat, fast dagen D inte kommit?
Känner ni av några tecken? ( om man försöker bortse från Lutinus påverkan)