• Frumörksugga

IVF start sommar 2017

Hej!

Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?

• Svar på tråden IVF start sommar 2017
  • ijo
    ivfbebis skrev 2017-08-31 20:47:53 följande:

Tack!! Hoppas det blir starkare för varje dag bara...

Ja, hoppas <3 När man väl börjat testa är det svårt att sluta haha. Nu har jag dock hållit mig sen i lördags!
  • Hoppfullhet
    ijo skrev 2017-08-31 21:48:58 följande:

Ja, hoppas <3 När man väl börjat testa är det svårt att sluta haha. Nu har jag dock hållit mig sen i lördags!

Det e väl dags för test idag? :)
  • ivfbebis
    FruPäron skrev 2017-08-31 21:25:25 följande:

Men HUR ska jag kunna hålla mig från att testa nu?! Haha! Undra om jag också skulle få utslag..? Usch jag vågar inte testa!

Grattis <3

ijo skrev 2017-08-31 21:48:58 följande:

Tack! Men imorse fanns inget streck, inte som jag kunde se iallafall :( Så får nog vänta med att glädjas...
  • FruPäron
    ivfbebis skrev 2017-09-01 06:40:05 följande:

Tack! Men imorse fanns inget streck, inte som jag kunde se iallafall :( Så får nog vänta med att glädjas...

Men det kommer, oroa dig inte!

Jag tänkte försöka hålla mig till måndag morgon åtminstone.. eller onsdag (lätt att säga det nu). Min man är lika otålig som jag och stampar nervöst hör hemma.
  • ivfbebis
    FruPäron skrev 2017-09-01 07:14:11 följande:

Men det kommer, oroa dig inte!

Jag tänkte försöka hålla mig till måndag morgon åtminstone.. eller onsdag (lätt att säga det nu). Min man är lika otålig som jag och stampar nervöst hör hemma.

Jag hoppas det... kanske hade otur och så var det ovitrellesprutan ändå? Fast det står 10 dagar men det gått 13. Dock har jag haft samma grej med ägglossningstester, inget utslag på morgonen men på eftermiddagar får jag bättre resultat.

Min man tycker att det är onödigt att testa för tidigt och tycker att vi ska vänta till TD. Men helt omöjligt att vänta ju! Gaaaah!! Idag är det dag 7 sen ET.

Nu får jag hålla mig några dagar tror jag innan jag provar igen.
  • ijo
    ivfbebis skrev 2017-09-01 06:40:05 följande:

Hoppas det visar starkare sen igen! Det är ju fortfarande jättetidigt. Man ska inte kunna se en antydan till streck om det inte är något. Vänta några dag hoppas vi på tydligare linje <3
  • ijo
    Hoppfullhet skrev 2017-09-01 05:23:30 följande:

Det e väl dags för test idag? :)

Ja testdag idag :) cb digital visade gravid 3+ <3 Väntar på att kliniken ska öppna så jag kan ringa dom. Men vågar fortfarande inte ta ut glädjen helt. Väntar till första VUL innan jag kommer tro det på riktigt. Så låter mig stå kvar som ruvare på listan ett tag till.
  • Ellencassandra
    ijo skrev 2017-09-01 07:45:49 följande:
    Ja testdag idag :) cb digital visade gravid 3+ <3 Väntar på att kliniken ska öppna så jag kan ringa dom. Men vågar fortfarande inte ta ut glädjen helt. Väntar till första VUL innan jag kommer tro det på riktigt. Så låter mig stå kvar som ruvare på listan ett tag till.
    Ååh! Grattis <3 hoppas allting går bra!
  • Milli07
    ijo skrev 2017-09-01 07:38:40 följande:

Hoppas det visar starkare sen igen! Det är ju fortfarande jättetidigt. Man ska inte kunna se en antydan till streck om det inte är något. Vänta några dag hoppas vi på tydligare linje <3

Åh grattis!!!
  • Milli07
    ijo skrev 2017-09-01 07:45:49 följande:

Skulle såklart citera detta inlägget! Grattis igen!! :D
Svar på tråden IVF start sommar 2017