• Anonym (Prinsessan)

Köpa klänning till min kille

Han är 5 år och älskar att klä ut sig till prinsessa. Jag har hittat en riktig prinsessklänning till honom och den skulle vara helt perfekt på honom till syrrans bröllop. Vad tycker ni? Jag vill, men min man kommer att bli tokig.

www.3claps.com/collections/dresses/products/charlotte-royal-dress

• Svar på tråden Köpa klänning till min kille
  • Anonym (Prinsessan)
    Anonym (Kan) skrev 2017-07-03 12:51:28 följande:

Stackars barn..

Han vill ju själv
  • Anonym (M.D.)
    Anonym (Prinsessan) skrev 2017-07-03 12:50:45 följande:

Han är 5 år och älskar att klä ut sig till prinsessa. Jag har hittat en riktig prinsessklänning till honom och den skulle vara helt perfekt på honom till syrrans bröllop. Vad tycker ni? Jag vill, men min man kommer att bli tokig.

www.3claps.com/collections/dresses/products/charlotte-royal-dress

Patetiskt....
  • Anonym (M.D.)
    Anonym (Prinsessan) skrev 2017-07-03 12:52:53 följande:

Han vill ju själv

Snälla du.

Han är fem år. Om han nu vill det så är det någon som vilselett honom.
  • skjfh

Ja, JAG tycker det är helt okej, men vad spelar det för roll? Jag är bara en random person på ett anonymt forum. Det viktiga är väl vad du och din man tycker. Ni bör vara överens innan du sätter på honom klänning, så att mannen inte säger olämpliga saker inför sitt barn om barnets kläder. 

• Anonym (Prinsessan)
    Anonym (M.D.) skrev 2017-07-03 12:54:04 följande:

Snälla du.

Han är fem år. Om han nu vill det så är det någon som vilselett honom.

Nej det har han nog kommit på själv faktiskt.
  • Anonym (Prinsessan)
    skjfh skrev 2017-07-03 12:54:11 följande:

Ja, JAG tycker det är helt okej, men vad spelar det för roll? Jag är bara en random person på ett anonymt forum. Det viktiga är väl vad du och din man tycker. Ni bör vara överens innan du sätter på honom klänning, så att mannen inte säger olämpliga saker inför sitt barn om barnets kläder. 

Ja det är ju klart.Annars blir det ju fel.
  • Anonym (OCH!!!)

Spela RockNroll om han har klänning eller inte??!!!

Ungen är 5 bast och gillar just nu klänning so Why Not liksom.

Står det dresskode kavaj på ungarna eller??!!

Klä han så som han vill....sticker alltid nån i ögonen hur o vad man än gör här i livet ändå så stick dom ordentligt!

Säger Kör Hårt!!!!????????????????????????

• Anonym (mmm)

helt ok för mig, han är 5, det är fest, det ska vara kul. Men som sagt, det får ju du och din man göra upp. 

• Anonym (Visst)
    Anonym (Prinsessan) skrev 2017-07-03 12:52:53 följande:
    Han vill ju själv
    Om han velat äta kakor istället för riktig mat till middag, hade du låtit honom få det också?

Sedan tror jag inte att det är han som vill utan att det är du som pressat honom till det för att du har ett behov av att visa upp dig som en mamma som bryter normer och går mot strömmen. Att klä ut din son till prinsessa på ett bröllop vet du skulle skapa reaktioner, vilket är precis vad du vill för att skapa en känsla av att det är du som är den toleranta och accepterande och omgivningen som är fördömande och trångsynt.

Det handlar helt enkelt om att du har ett behov av att bli bekräftad och sedd och din son använder du som en murbräcka för att få din vilja igenom.
Svar på tråden Köpa klänning till min kille