• Bellabelle

Prata symtom innan BIM

Det kanske finns fler än jag som uppskattar att prata om olika symtom i väntan på bim dagen, för att få tiden att gå och så man kan dagdrömma lite om att de kanske finns ett frö som gror i oss just i denna stund! :)

Att över analysera symtom gör oss varken mer eller mindre gravida ;) MEN i denna väntan kan de vara ganska kul att prata om sådant här så man fördriver tiden!

Jag är på äl +3 och försök nummer ett till syskon och har haft molande värk i både mage och rygg. Har vanligtvis inte detta i väntan på mens. Har även fått uppstötningar några gånger vilket jag hade förra gången jag va gravid direkt efter ägglossning så hoppas ju att de betyder något denna gången med! Har även känt mig varm (nästan febrig) och varit rosig om kinderna vilket jag också minns att jag va sist! Spännande och se om symtomen utvecklas, om jag får mer eller om något försvinner!

Har bim den 3/9

• Svar på tråden Prata symtom innan BIM
  • ALM82
    Bellabelle skrev 2017-09-03 18:51:43 följande:

Kan inte tro det är sant!!!! :')

åh, grattis!!!!! Gick in här bara för att se hur det hade gått för dig :) 
    Jag ska till gynekologen idag för första gången, jag bor i Frankrike så här går man till gynekologen och inte till mvc eller liknande, jag hoppas att allt ser bra ut :)

Lycka till med allt nu!
  • Anonym (Längtar)

Åå Grattis! Själv får man vänta en månad till och hoppas på resultat.

Hoppas allt går bra och ni får en liten ^^
  • Anonym (Hoppas)

Grattis
  • Anonym (Hoppas)

Mensen kom igår så ingen bebis i maj iaf. Fått tid nästa månad på en gynmottagning för att spola äggledarna och kolla om nått kan vara galet. Får hålla tummarna för + i slutet av oktober eller november istället.

• jennie08

Hoppar in här om det är ok.

Vet inte riktigt när Bim är men det borde vara i veckan.

Mina symtom är: ömma bröst, konstig känsla i magen, typ molvärk fast inte så det gör ont utan mer att jag känner att det är något där, huvudvärk, kissnödig ofta, tempar 37.2 (36.8 i vanliga fall).

Hade ingen gravtest hemma så jag tog ett ägglossningstest imorse. Kunde inte hålla mig :)

Jag ska köpa ett riktigt test senare idag. Vad tror ni?

• Anonym (Hoppas)
    jennie08 skrev 2017-09-04 12:53:06 följande:

Mina symtom är: ömma bröst, konstig känsla i magen, typ molvärk fast inte så det gör ont utan mer att jag känner att det är något där, huvudvärk, kissnödig ofta, tempar 37.2 (36.8 i vanliga fall).

Hade ingen gravtest hemma så jag tog ett ägglossningstest imorse. Kunde inte hålla mig :)

Tror du kommer få ett fint + på graviditetstest
  • Anjaheterjag

Fick så när jag var gravid tror man lan säga grattis :)
  • Bellabelle
    MandiJanis skrev 2017-09-03 23:33:20 följande:

Ååh stort grattis!! <3 :D vilket datum är din bebbe beräknad då? Min blir BF blir den 14 maj!

Tack fina!! Enligt familjelivs uträknare är de den 12maj! :D kan verkligen inte fatta de!!
  • Bellabelle
    ALM82 skrev 2017-09-04 09:11:53 följande:

åh, grattis!!!!! Gick in här bara för att se hur det hade gått för dig :) 

Jag ska till gynekologen idag för första gången, jag bor i Frankrike så här går man till gynekologen och inte till mvc eller liknande, jag hoppas att allt ser bra ut :)

Lycka till med allt nu!

Taaaaaaack!! Är så lycklig! Nej men vad spännande att man gör annorlunda där! :D är de som inskrivnings samtal då? :)
  • Bellabelle

Jag tror helt klart att du är gravid! Riktigt spännande! :D är super nyfiken så du får mer än gärna lägga upp här när du tagit ett test :D
Svar på tråden Prata symtom innan BIM