• Bellabelle

Prata symtom innan BIM

Det kanske finns fler än jag som uppskattar att prata om olika symtom i väntan på bim dagen, för att få tiden att gå och så man kan dagdrömma lite om att de kanske finns ett frö som gror i oss just i denna stund! :)

Att över analysera symtom gör oss varken mer eller mindre gravida ;) MEN i denna väntan kan de vara ganska kul att prata om sådant här så man fördriver tiden!

Jag är på äl +3 och försök nummer ett till syskon och har haft molande värk i både mage och rygg. Har vanligtvis inte detta i väntan på mens. Har även fått uppstötningar några gånger vilket jag hade förra gången jag va gravid direkt efter ägglossning så hoppas ju att de betyder något denna gången med! Har även känt mig varm (nästan febrig) och varit rosig om kinderna vilket jag också minns att jag va sist! Spännande och se om symtomen utvecklas, om jag får mer eller om något försvinner!

Har bim den 3/9

• Svar på tråden Prata symtom innan BIM
  • virrpanna85
    Bellabelle skrev 2017-09-03 09:12:31 följande:

Hmmmm hur lång cykel har du? Vänta i 3 dagar från testet du såg med svagt streck och se om de blir starkare! :D

Så jäkla jobbigt när kroppen spökar för än! Man blir ju bara förvirrad :O Hoppas att du får en stegring på testet! <3

Den brukar alltid vara 28 dagar, har gått tillbaka så långt jag minns och kollat hur mensen kommit och det har stämt varje gång. Har varit regelbunden i många år och aldrig upplevt något avvikande tidigare förutom när jag fick ett MF för två år sen, men då hade jag ingen mens alls och testet visade väldigt svagt dagen innan jag började blöda. Kan tycka att det borde varit starkare då, trots MF, men jag vet inte :/

Så nu vet jag varken ut eller in, hade det inte varit för de supersvaga testen så hade jag varit helt säker på att jag är gravid, men nu börjar jag misstänka allt annat. Antar att det bara är att vänta och se, men börjar tröttna på att ha ömma bröst till ingen nytta :)
  • Anonym (Längtar)
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-09-02 10:36:14 följande:

Vi får följas åt, min ska komma imorgon.

Hoppas din inte kommer !
  • virrpanna85
    Bellabelle skrev 2017-09-03 18:51:43 följande:

Kan inte tro det är sant!!!! :')

Ååh vad roligt, grattis! :D
  • Tokigsnart

Hej!

Hoppar in här om det e okej?

Till och börja med stort Grattis till alla plus :)

Själv håller jag på att bli galen av väntan,

Har bim 6/8 så -3 idag..

Har galet mycket känningar,

Molvärk sen äl (Igår och idag galen molvärk)

Trötthet har sovit typ hela helgen

Fryser då och då

Tempen ligger på 37-37,3

Halsbränna, lite smått illa mående då och då

Humör svängningar

Idag kom ömheten i brösten

Har gjort grav test senast i går neg..

nu tänkte jag försöka hålla mig tills i alla fall Tisdag, känner lite så är jag inte gravid så e det något väldigt fel på mig..

När har alla ni fått era plus?

• SixxAM

Här kommer en till med bim 11/9 satsar på barn nr 2 . Har en son som blir 6 sedan tidigare och en bonusson på snart 4. 

Känner mig yr, illamående, molvärk o "dragningar" vid livmoder/ tjejmagen.  Tydliga ådror på brösten

Känner mig mega gravid. T.om med brösten producerar vätska ???? men kan vara tankens makt som gör det?

• MandiJanis
    Bellabelle skrev 2017-09-03 18:51:43 följande:

Kan inte tro det är sant!!!! :')

Ååh stort grattis!! <3 :D vilket datum är din bebbe beräknad då? Min blir BF blir den 14 maj!
Svar på tråden Prata symtom innan BIM