• Anonym (Kattis)

Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.

Kan inte sluta gråta. Känner mig helt knäckt.

För ungefär tre månader sedan så träffade jag en man från en nätdejtingsajt. Vi är båda runt 28 år, och vi klickade väldigt bra med varandra. Han var snäll, generös, omtänksam, lyhörd, välutbildad och i mina ögon, väldigt snygg. Han sa också att han tyckte om mig jättemycket och behandlade mig med en oerhörd respekt. Jag svävade på moln. Vi tog det lugnt i början, men efter några dejter så började det hetta till på riktigt. Vi låg med varandra väldigt ofta och kunde inte vara ifrån varandra. Det var passionerat, rått och det absolut bästa sex jag haft någonsin. Det var helt fantastiskt. Jag hade aldrig känt så innan för någon tidigare. Jag berättade för mina vänner om honom och livet kändes som fulländat.

Men en dag förstördes allt. Det visade sig att ett av mina tidigare KKs, som jag inte haft nån kontakt med sen två år, var vän med min dejt. De var tydligen ganska nära, och när min fd KK fick reda på att hans vän dejtade mig, så berättade han allt om mitt förflutna för honom. Att jag levt ett vilt liv med mycket fester. Att jag haft många sexpartners. Att jag är en lössläppt tjej som man inte ska satsa på. När jag sedan träffade min dejt, så frågade han mig om det var sant, det han hade hört. Och då svarade jag ja, eftersom jag inte tänkte ljuga. Det svaret gillade han inte, det märktes på honom. Han hörde inte av sig på flera dagar. Men till slut så hörde han av sig och ville ta en fika. Då berättade han för mig att han inte längre ville träffa mig och att vi borde gå skilda vägar eftersom vi var för olika. Jag började gråta och sa att han inte skulle döma mig för saker som jag hade gjort innan jag träffat honom. Jag bad t.om om ursäkt, och sa att han skulle ta mig för den jag är nu! Men han höll bara om mig och sa att han inte klarade av detta och att jag förtjänade någon bättre än honom. En som klarade av detta mentalt. Och sedan gick han. Jag är helt förkrossad. Känner mig helt värdelös och billig som människa och jag ångrar allt jag gjort innan!

• Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.
  • Anonym (Linn)

Och så visade det sig att killen du dejtat varken var snäll, omtänksam eller lyhörd.
    Att han var generös, det finns det andra som är. Och snygg är bara yta, plus att de flesta är/blir snygga utifrån personligheten. Han visade sig ju vara "ful" istället.

Så, gråt inte ts utan tacka din lyckliga stjärna för att killen visade sig sitt rätta jag redan nu! 

• Anonym (dd)
    LFF skrev 2017-09-11 11:26:24 följande:

Grattis, du har sluppit en dubbelmoraliserande idiot till "man".

Eller så är detta en trolltråd efter alla idiotiska trådar om "antal" etc där dessa trådskapare (och en del som svarar, likt "Bagaren" här i tråden) får veta att de är rätt idiotiska som dömer en tjej för att hon haft ett aktivt sexliv även som singel.

Om du inte är ett troll: Skit i killen, han är inte värt dig.

Om du är ett troll: Gå ut i solen och sprick!

Troll eller inte, skvallrande och fördömande killar som tar sig makten att styra tjejers liv med nedsättande ord, och tjejer som låter sig styras av killars ord, är ett existerande fenomen. Börjar redan i väldigt låga åldrar. Vad tror du ett troll tjänar på att starta en sån här tråd? (Jag har inte läst de andra liknande trådar du nämner.)
  • Anonym (anonym)

Du träffade en idiot som diskuterar sina nya dejter detaljerat med sina vänner inklusive sexdelen. Att dessutom tro att någon som närmar sig medelåldern inte haft ett sexliv men som efter några dejter har passionerat sex tyder på ren dumhet.

• Anonym (Nej tack.)

Hade gjort som killen. Vill inte ha tjej som levt ett destruktivt liv. Hon kan såklart ha haft någon KK, men en vandringspokal är tyvärr nej tack. Tänk känslan av att gå med henne på stan och se killar som ler när de kommer på att de knullat henne.

• LFF
    Anonym (dd) skrev 2017-09-11 11:55:06 följande:
    Troll eller inte, skvallrande och fördömande killar som tar sig makten att styra tjejers liv med nedsättande ord, och tjejer som låter sig styras av killars ord, är ett existerande fenomen. Börjar redan i väldigt låga åldrar. Vad tror du ett troll tjänar på att starta en sån här tråd? (Jag har inte läst de andra liknande trådar du nämner.)
    Jag vet det du skriver och det är precis det som dessa trådar försöker förstärka med rubriker som "varför säger ni inte ert antal? Skäms ni?" och liknande. Så fort man påpekar att det är totalt ointressant så kommer frågan "skäms du?". 

Då det är väldigt många i den typen av trådar som
    1) inte tycker att det är relevant att berätta antal,
    2) påpekar att killar som dömer tjejer efter antal är dumma i huvudet
    3) påpekar att tjejer har samma rätt till ett sexliv som killar

så gissar jag att, om detta är en trolltråd, så vill den visa att det minsann är "onaturligt" för tjejer att ha haft flera sexpartners. Eller något annat otroligt korkat för att dra igång en diskussion. 

Antal sexpartners är otroligt ointressant. Att sitta och diskutera och jämföra sexpartners är otroligt ointressant. Att bete sig som en idiot och döma någon för dess sexuella liv innan en själv är så vansinnigt avtändande så det finns inte.

Tyvärr är det alldeles för vanligt dock i vekligheten att detta sker. Men, många män (och kvinnor, för de kan vara precis lika elaka mot tjejer med ett "vidlyftigt" sexliv) är helt enkelt idioter.
  • LFF
    Anonym (Nej tack.) skrev 2017-09-11 12:00:41 följande:

Hade gjort som killen. Vill inte ha tjej som levt ett destruktivt liv. Hon kan såklart ha haft någon KK, men en vandringspokal är tyvärr nej tack. Tänk känslan av att gå med henne på stan och se killar som ler när de kommer på att de knullat henne.

Antar att du också håller på dig då och inte har något direkt sexliv annat än med "fröken höger" när du är singel?
  • LFF
    Anonym (Nej tack.) skrev 2017-09-11 12:00:41 följande:

Förresten, varför har man levt ett destruktivt liv bara för att man gillat sex och har haft sex när man varit singel?
  • Anonym (Hepp)
    Anonym (J) skrev 2017-09-11 07:45:23 följande:
    Hoppas du ställer samma krav på dig själv.

Det är inget fel med att vilja ha en partner som har samma syn på sex och förhållanden bland annat , men hycklande män med dubbelmoral är bara vidriga.
    Ja, och dessa män har inget emot att öka på tjejers antal sexpartners genom att ha sex med dem utan planer på stadigt förhållande. Snacka om dubbelmoral.
  • JTo
    LFF skrev 2017-09-11 12:04:24 följande:
    Antar att du också håller på dig då och inte har något direkt sexliv annat än med "fröken höger" när du är singel?
    LFF skrev 2017-09-11 12:05:14 följande:
    Förresten, varför har man levt ett destruktivt liv bara för att man gillat sex och har haft sex när man varit singel?

Var inte så hård mot "Nej tack", det kan inte vara lätt att vara så osäker så man inte kan acceptera att tjejen haft bättre sex än man själv kan ge.

:)
  • Anonym (Nej tack.)
    LFF skrev 2017-09-11 12:05:14 följande:

Vi är olika. Men tjejer som använt sex som är inte min pryl.
Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.