• Anonym (Kattis)

Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.

Kan inte sluta gråta. Känner mig helt knäckt.

För ungefär tre månader sedan så träffade jag en man från en nätdejtingsajt. Vi är båda runt 28 år, och vi klickade väldigt bra med varandra. Han var snäll, generös, omtänksam, lyhörd, välutbildad och i mina ögon, väldigt snygg. Han sa också att han tyckte om mig jättemycket och behandlade mig med en oerhörd respekt. Jag svävade på moln. Vi tog det lugnt i början, men efter några dejter så började det hetta till på riktigt. Vi låg med varandra väldigt ofta och kunde inte vara ifrån varandra. Det var passionerat, rått och det absolut bästa sex jag haft någonsin. Det var helt fantastiskt. Jag hade aldrig känt så innan för någon tidigare. Jag berättade för mina vänner om honom och livet kändes som fulländat.

Men en dag förstördes allt. Det visade sig att ett av mina tidigare KKs, som jag inte haft nån kontakt med sen två år, var vän med min dejt. De var tydligen ganska nära, och när min fd KK fick reda på att hans vän dejtade mig, så berättade han allt om mitt förflutna för honom. Att jag levt ett vilt liv med mycket fester. Att jag haft många sexpartners. Att jag är en lössläppt tjej som man inte ska satsa på. När jag sedan träffade min dejt, så frågade han mig om det var sant, det han hade hört. Och då svarade jag ja, eftersom jag inte tänkte ljuga. Det svaret gillade han inte, det märktes på honom. Han hörde inte av sig på flera dagar. Men till slut så hörde han av sig och ville ta en fika. Då berättade han för mig att han inte längre ville träffa mig och att vi borde gå skilda vägar eftersom vi var för olika. Jag började gråta och sa att han inte skulle döma mig för saker som jag hade gjort innan jag träffat honom. Jag bad t.om om ursäkt, och sa att han skulle ta mig för den jag är nu! Men han höll bara om mig och sa att han inte klarade av detta och att jag förtjänade någon bättre än honom. En som klarade av detta mentalt. Och sedan gick han. Jag är helt förkrossad. Känner mig helt värdelös och billig som människa och jag ångrar allt jag gjort innan!

• Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.
  • Anonym (Nej tack.)
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 16:24:45 följande:
    Om du har sex med många är det en indikation på att du som kvinna inte kommer att kunna vara trogen. Varför satsa sitt liv på någon vars historia indikerar framtida problem.
    Det håller jag dock inte med om. Men att vara tillsammans med en tjej och möta hennes kk och knull på stan känns inte bra. Killar som tittar på henne och tänker tillbaka på hur det var.
  • Afterlife
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 16:33:50 följande:
    Ska jag verkligen behöva förklara det. Grundläggande logik.
    "grundläggande logik"? Ja, det får du nog förklara.

Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 16:36:33 följande:
    Du saknar kunskap. Det har gjorts forskning på området och promiskuösa kvinnor bör man välja bort.
    Du får nog ange en källa på den forskningen också.
  • Anonym (M.D.)

Risken för skilsmässa inom 5 år är 5 procent om du gifter dig med en kvinna där du är den enda sexpartner hon haft.

Risken för skilsmässa inom 5 år om du gifter dig med en kvinna som haft fler än 10 sexpartners är mer än 30 procent!

Extrem skillnad med andra ord.

• klyban
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 16:24:45 följande:
    Om du har sex med många är det en indikation på att du som kvinna inte kommer att kunna vara trogen. Varför satsa sitt liv på någon vars historia indikerar framtida problem.

Nä, det vägrar jag gå med på, skulle säga det är skitsnack tom.
    Även om det stämmer givetvis i ett fåtal fall.

Märker du laddar upp sex extremt, sex är egentligen inget märkvärdigt alls.
    Och det räcker en tjej ser på det som jag gör, sex är skönt och gott och gärna vill ha det.
    Så blir det en hel del sexpartners.
    Det säger noll för framtiden.
    Fanns en tid en annan satte på allt som rörde sig, men vara trogen är inga som helst problem, eller ens nått jag reflekterar över.
    Så låter som du dömer andra genom dig själv, sluta med det.

Vet inte varför en del vill moral ladda sex, och syftet är för mig totalt obegripligt.
    Enda som skulle göra det lite begripligt, det är om man anser det är okey och äga någon annans sexualitet.
    Sån hybris har inte jag i alla fall och inbilla mig jag kan äga någon annans sexualitet.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 16:33:50 följande:
    Ska jag verkligen behöva förklara det. Grundläggande logik.

Kanske för dig och ditt beteende.
    För oss andra så finns det noll logik med det.

Och de som inte är monogama, så är detta inte heller en sak heller.

hur många meter var det?
  • Anonym (Sjukt)

En man som får dig att må dåligt över vem du är, är inte en man du borde vilja vara med. Helt sjukt att du bad om ursäkt.

• LFF
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 16:46:43 följande:

Risken för skilsmässa inom 5 år är 5 procent om du gifter dig med en kvinna där du är den enda sexpartner hon haft.

Risken för skilsmässa inom 5 år om du gifter dig med en kvinna som haft fler än 10 sexpartners är mer än 30 procent!

Extrem skillnad med andra ord.

Ja, den kvinnan som haft fler än 10 sexpartners vet vad hon vill ha och nöjer sig inte med det näst bästa... Buhu stackars män som inte kan hantera kvinnor som vet vad de vill ha.
  • Anonym (Nej tack.)
    nevermind skrev 2017-09-11 16:53:28 följande:

Vilken idiot han är! Du ska vara glad att du slapp honom!

Är han en "idiot" därför att han sökte efter något annat?
Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.