• Anonym (Kattis)

Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.

Kan inte sluta gråta. Känner mig helt knäckt.

För ungefär tre månader sedan så träffade jag en man från en nätdejtingsajt. Vi är båda runt 28 år, och vi klickade väldigt bra med varandra. Han var snäll, generös, omtänksam, lyhörd, välutbildad och i mina ögon, väldigt snygg. Han sa också att han tyckte om mig jättemycket och behandlade mig med en oerhörd respekt. Jag svävade på moln. Vi tog det lugnt i början, men efter några dejter så började det hetta till på riktigt. Vi låg med varandra väldigt ofta och kunde inte vara ifrån varandra. Det var passionerat, rått och det absolut bästa sex jag haft någonsin. Det var helt fantastiskt. Jag hade aldrig känt så innan för någon tidigare. Jag berättade för mina vänner om honom och livet kändes som fulländat.

Men en dag förstördes allt. Det visade sig att ett av mina tidigare KKs, som jag inte haft nån kontakt med sen två år, var vän med min dejt. De var tydligen ganska nära, och när min fd KK fick reda på att hans vän dejtade mig, så berättade han allt om mitt förflutna för honom. Att jag levt ett vilt liv med mycket fester. Att jag haft många sexpartners. Att jag är en lössläppt tjej som man inte ska satsa på. När jag sedan träffade min dejt, så frågade han mig om det var sant, det han hade hört. Och då svarade jag ja, eftersom jag inte tänkte ljuga. Det svaret gillade han inte, det märktes på honom. Han hörde inte av sig på flera dagar. Men till slut så hörde han av sig och ville ta en fika. Då berättade han för mig att han inte längre ville träffa mig och att vi borde gå skilda vägar eftersom vi var för olika. Jag började gråta och sa att han inte skulle döma mig för saker som jag hade gjort innan jag träffat honom. Jag bad t.om om ursäkt, och sa att han skulle ta mig för den jag är nu! Men han höll bara om mig och sa att han inte klarade av detta och att jag förtjänade någon bättre än honom. En som klarade av detta mentalt. Och sedan gick han. Jag är helt förkrossad. Känner mig helt värdelös och billig som människa och jag ångrar allt jag gjort innan!

• Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.
  • Anonym (M.D.)
    EnAnonumius skrev 2017-09-11 19:18:23 följande:

Säger inte din grundläggande logik att man skall anamma källkritik? Du som tjatar om grundläggande logik?

Knappast en objektiv källa. Det borde du ju fatta om du hade en gnutta grundläggande logik, att en artikel i en dagstidning är knappast objektiv källa.

Älskar de som klagar på källan när de inte gillar resultatet. Kunskap är farligt....
  • Anonym (MS)
    Anonym (oerfaren) skrev 2017-09-11 19:23:42 följande:
    En tjej väljer att vara ihop med mig och möjligtvis bilda familj efter att ha knullat runt och festat medan man själv har satsat på sin karriär och bara varit i fasta relationer. Jag var bara den där killen som man föraktade och valde istället killar som verkade vara äventyrliga och attraktiva etc. 
    Men hur blir du då resten? Rest är väl vad som är kvar efter att någon annan har tagit sitt
  • klyban
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 19:24:01 följande:
    Älskar de som klagar på källan när de inte gillar resultatet. Kunskap är farligt....
    Källa saknas.
    hur många meter var det?
  • Anonym (anonym)
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 17:11:58 följande:
    Finns forskning som visar att intelligenta människor har färre sexpartners.
    Den "forskning" du hänvisar till angående risk för skilsmässa om en person inte 'r oskuld när den gifter sig kommer från högerkristna Amerikanska organisationer vilket inte har någon som vetenskaplig grund.
  • Anonym (MS)
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 19:24:01 följande:
    länk
  • EnAnonumius
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 17:26:30 följande:
    Snälla du. Det finns gott om forskning som visar dessa samband.
    Länka DÅ till forskningen i sig. Tidningar är inte en valid bevisning. Det är det enda du har pumpat på med massa jävla "tidningsartiklar" från dagspressen.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (oerfaren)
    Anonym (MS) skrev 2017-09-11 19:26:39 följande:
    Men hur blir du då resten? Rest är väl vad som är kvar efter att någon annan har tagit sitt
    Hmmm...ja där har du nog rätt, jag menade nog att jag är sista alternativet typ :P 
  • Anonym (MS)
    Anonym (oerfaren) skrev 2017-09-11 19:35:33 följande:
    Hmmm...ja där har du nog rätt, jag menade nog att jag är sista alternativet typ :P 
    OK har du varit sista alternativet för en tjej menar du?
  • EnAnonumius
    Anonym (Rutten materia i gyllene fodral, spring utav bara helvete.) skrev 2017-09-11 17:28:14 följande:
    Det är inte sant tills du har belagt det, 
    Innan dess så sitter du bara och fabulerar om andra som du inte vet ett dugg om. 
    Det finns personer som anser att tidningsartiklar är valida som "bevis".
    Det är samma personer som inte hantera källkritik och när de blir bemötta av personer som hantera källkritik så slår de i från sig det med "jag vill inte ha med personer som inte vill bilda sig".

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (M.D.)
    EnAnonumius skrev 2017-09-11 19:35:07 följande:

Länka DÅ till forskningen i sig. Tidningar är inte en valid bevisning. Det är det enda du har pumpat på med massa jävla "tidningsartiklar" från dagspressen.

Snacka om att gripa efter halmstrån för att kunna fortsätta att leva i förnekelse. Du gör bort dig.
Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.