Äggdonation 2017
Japp, men principen är väl detsamma ?
Tack för svar guld värt..
Jag är oerhört sugen på en hysto via penny - dock är jag orolig om den retar upp immunförsvaret ytterligare tänker på mig som har högt tnf a? En ny hysto kanske bara gör kroppen än mer irriterad - förra året efter hysto hos dr d blev jag rejält sjuk ..
Alka dessa beslut och val..
Skillnaden är att vid embryoadoption så finns redan de färdiga frysta embryona och vid embryodonation är det ni som väljer donatorer/na, och färska embryon skapas efter ni valt vilka celler som ska blandas.
Förstår om du är orolig för hysto då.
Du kan ju prata med Penny på telefon och fråga vad hon säger? Om du vill alltså.
Om man fyller i Serums questionaire och mailar in så svarar Katie på Serum och erbjuder ett gratis telrfonsamtal med någon av deras läkare eller med klinikchefen Penny. Då kan man ju ställa alla frågor man funderar över.
Jag vet att mom2012 också hade problem vid syskonförsök, hon var runt på minst 3 kliniker, bla Dr Gorgy i England. Det som gjorde att hon till slut lyckades var att hon gjorde hysto hos Serum och läkaren förde en en mycket liten borste som han roterade mot livmoderns väggar och liksom ruggade upp sidorna och sen blev hon gravid direkt och fick ett syskon.
Det krångliga med fertilitetsproblem är att problemen kan se så olika ut, och det finns ju alltid en nyckel men det gäller att hitta den och hur mycket ork man har och hur mycket pengar man kan lägga ut. Det är frusterande att det ska kosta så mycket pengar att få hjälp när man behöver söka sig utomlands. Håller med dig om att det är många val man behöver göra ja.