Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Jag fryser också sååå mycket! Tycker att det är olidligt kallt i vår lägenhet medans sambon går runt i kortärmat. Jag blir verkligen skakig. Har sovit med strumpor, tröja och två täcken. Tänker att jag ska fråga min bm så det inte kan bero på någon typ av brist i kroppen? Räddningen är att ta en varm dusch.
Jag är gravid med mitt andra barn och har haft SÅ mkt mer symptom nu än sist. Åtminstone vad jag minns. Sist hade jag ömma bröst i några veckor och mådde sedan väldigt bra hela graviditeten. Den här gången mår jag illa till och från (inte spytt), är sjukt osugen på mat men extra törstig. Kan inte heller dricka kaffe, jag som egentligen verkligen är en kaffedrickare. Blir lätt illamående av tanken. Jag är i vecka 9 idag om mina beräkningar stämmer.
Syns det något på era magar ännu, ni som är runt v 12-13?
nej ;( :( jag som hört av mig till er men inte blivit inbjuden än :( jag som lag till vendely som vän med
Bara lite nyfiken, har BF den 17:e, men min sista mens hade jag den 12:e september, säker på att du hade BIM den 14:e? Då borde Du ju vara mycket längre gången än så :p
Menade alltså att jag plussade den 14de sep och att min bim va 12 :) blev kanske lite fel
Det här med kaffe alltså.
Jag älskar kaffe, kaffe är min drog.
Men nu under graviditeten har jag ju mått illa hela tiden (v 12 på söndag) och jag kan inte dricka kaffe för det smakar bara skit. Jag hade ju inte tänkt dricka 10 koppar om dagen, men om jag bara hade fått en liten morgon kaffe skulle jag bli lycklig. Det går väl över men ville bara gnälla lite!
Längtar till v 13 och hoppas illamåendet försvinner då. Mina ligament spökar också.
Någon som frusit mycket och vet om det går över efter vecka 12-13? Det är tortyr.
Syns det något på era magar ännu, ni som är runt v 12-13?
Hej tjejer!
Får jag hänga här med er? Min första graviditet efter att ha kämpat ett tag med Ivf pga ålder och dålig äggreserv. Vi vart gravida på första försöket genom äggdonation. Bf 14/6 om allt går vägen, vecka 10+0 idag!
Hej tjejer!
Får jag hänga här med er? Min första graviditet efter att ha kämpat ett tag med Ivf pga ålder och dålig äggreserv. Vi vart gravida på första försöket genom äggdonation. Bf 14/6 om allt går vägen, vecka 10+0 idag!
Hej alla! Jag hoppar också gärna in här, ville gärna vara med i Facebook gruppen men såg att den var stängd, tråkigt! Några mer som väntar 3e barnet och är kring 30 år?
Jag väntar mitt tredje barn och har Bf 23/6. Mina pojkar är 3 och snart 2 år gamla och det här var inte planerat så vi har våndats en del i hur allt ska bli men kommit fram till att det löser sig alltid. Jag har precis som med pojkarna mått illa och fått äta lergigan comp mot illamåendet, denna vecka har jag varit hemma från jobbet med magkatarr och det är väl de enda symptomen jag har. Vi har KUB bokat till den 15/12 och tiden fram tills dess går så sakta. Tycker att jag fått en sen tid, kommer vara i 13+6 vid Kub och har för mig att det gjordes tidigare med pojkarna.
Iaf så är jag mer orolig denna gång, vi har inte haft några missfall och alltid haft extremt lätt att bli gravida så därför känner jag att det kanske är vår tur för svårigheter nu. Orolig att de ska upptäcka vid KUB att bebis inte lever :/
Hej!
Hoppar gärna in här med :)
Är i vecka 9, blir 10 på måndag!
Andra barnet, har en son på 2 år.
Olikt min första graviditet har jag blivit helt sjukt illamående, fått legrigan comp utskrivet som tack och lov hjälper mot illamåendet.
Annars är jag ganska trött, lite ont i bröstvårtorna och kissar mer än vanligt men det kommer och går symptom hela tiden.
Längtar till vecka 12 passerat.
Vi får inte göra KUB i vår kommun tyvärr.
Däremot kvadrupeltest (blodprov) om man är över 32, jag är 30 år.
BF är 24/25:e juni beroende på vilken app jag tittar i ;)
Gjort VUL så vet iallafall exakt vilken vecka jag är i :)