• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Charlizee

Känns kört för denna gång. Svag mensvärk och irriterad på allt och alla Börjar nästan ge upp hoppet... hur går det för er andra med BIM runt den 4/11?

• Millannn
    Charlizee skrev 2017-10-27 17:26:18 följande:

Känns kört för denna gång. Svag mensvärk och irriterad på allt och alla Börjar nästan ge upp hoppet... hur går det för er andra med BIM runt den 4/11?

Nej ge inte upp! Jag har BIM 3/11 och tog ett test imorse där man kan skymta ett svagt svagt streck, tänkte ta imorgon också. Mensvärken kan ju vara graviditet? Jag har också som mensvärk och ömma bröst.
  • Charlizee
    Millannn skrev 2017-10-27 17:28:57 följande:

Nej ge inte upp! Jag har BIM 3/11 och tog ett test imorse där man kan skymta ett svagt svagt streck, tänkte ta imorgon också. Mensvärken kan ju vara graviditet? Jag har också som mensvärk och ömma bröst.

Tack för pepp!! Kan inte komma ihåg jag kände sån pms vid mina två andra graviditeter...

såg ditt CB, hoppas det är nåt!! Man kan se en skugga tycker jag! Jag vågar inte använda det efter ha fått två i min värld tydliga plus som varit spök
  • Millannn
    Charlizee skrev 2017-10-27 17:44:47 följande:

Tack för pepp!! Kan inte komma ihåg jag kände sån pms vid mina två andra graviditeter...

såg ditt CB, hoppas det är nåt!! Man kan se en skugga tycker jag! Jag vågar inte använda det efter ha fått två i min värld tydliga plus som varit spök

Min var inte cb utan en teststicka från gravidkollen! Svartvit bild
  • Horisonten

Hej allihopa. Lite svajig dag idag när de kommer till känslorna. Försöker vara positiv tänka att de kan vara något men samtidigt är det inte de så är det okej och vi försöke igen nästa månad. Men idag kändes de förut som der ingenting denna gången heller och jag känner ingenting. Fast jag försöker att inte tänka efter,känns efter eller analysera. Men känns lite bättre. Imorse hade jag typ som lite lite svag mensvärk en kort stund sen försvann de. Som ett lutet hugg sv mensvärk men ändå inte hugg så. Men nyss så fick jag som de illade/drog,kittlade insidan av låren och upp mot ovanpå låren. Från ljumsken och lite upp och även framtill,ovanpå. Men gått en del idag med så kanske de. Mycket tankar och känslor är de idag. Så orkar knappt med mig själv och alla tankar idag,så trött med då de inte blev många timmars sömn inatt. Så längtar så efter och få sova lite.

Förlåt var tvungen att skriva av mig lite :) Trevlig helg

• Charlizee
    Millannn skrev 2017-10-27 17:49:29 följande:

Jaha, så många bilder man blandar ihop, får kika igen
  • Charlizee
    Millannn skrev 2017-10-27 17:49:29 följande:

Just det!! Nu kommer jag ihåg!! Brukar de ge spök? Kan inte komma ihåg jag läst det...?
  • Charlizee

Såhär såg mitt test ut imorse. Tillslut stirrar jag så mycket på testet att jag ser ett streck men inser nu att det nog är tokblankt

• Millannn
    Charlizee skrev 2017-10-27 17:53:20 följande:

Just det!! Nu kommer jag ihåg!! Brukar de ge spök? Kan inte komma ihåg jag läst det...?

Ja kanske det! Jag har faktiskt inte läst det men tror alla kan ge spök
  • Charlizee
    Millannn skrev 2017-10-27 17:55:37 följande:

Ja kanske det! Jag har faktiskt inte läst det men tror alla kan ge spök

Ja så är det kanske, men hoppas det inte är fallet med ditt test!! <3
Svar på tråden BIM november 2017