• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Anonym (tossa)

Lite illamående och lite molande (som vid tidig känsla innan mensen) värk i nedre delen. Test negativt i dag dock...så säkert bara inbillning

• Millannn
    Anonym (tossa) skrev 2017-10-27 18:20:03 följande:

Lite illamående och lite molande (som vid tidig känsla innan mensen) värk i nedre delen. Test negativt i dag dock...så säkert bara inbillning

Vilken dag är du på?
  • Anonym (S.A)

Hej allihopa!

Hänger på här.

Bim 9 nov.

Försök nr 7. Hoppashoppashoppas!!!

Jag är 26 å sambon 29, vårt första barn och denna gången har vi kört med äl stickor från cb som faktiskt visade glad gubbe idag. Vi håller tummarna å myser massor heeeeela helgen !

• Mllm
    ellinorwe skrev 2017-10-27 15:34:38 följande:

Någon som har haft ägglossningsvärk utan att ägglossning?

tror jag hade ägglossning den 18 då jag hade ont osv. fick hem mina test den 19 och har testat negativt sedan dess.

är på äl+9 nu isf och har sedan i förrgår haft onda hugg i äggstockarna... är det nu jag har ägglossnig? eller känner jag av att ägget fäster kanske? :s

vet inte när jag kmr få mens då den är oregelbunden..

någon som kan komma med några kloka ord? haha

Det är inte alltid men lyckas pricka äl-stegringen på äl-testerna. En del kan ha en väldigt kort stegring. Tycker också att olika tester är olika känsliga. Förra ägglossningen fick jag inget positiv äl-test trots att jag hade ägglossning då.
  • MammaMia1012
    Millannn skrev 2017-10-27 16:27:12 följande:

Heja heja!!

Tackar! Är så peppad och ska bli sååå spännande! Min yngsta är 5år så det är en liten stund sen så vi får hur det kommer gå :s
  • Mllm
    Charlizee skrev 2017-10-27 17:55:02 följande:

Såhär såg mitt test ut imorse. Tillslut stirrar jag så mycket på testet att jag ser ett streck men inser nu att det nog är tokblankt

Alltså jag tycker mig också se något. Kanske det inte är tokblankt i alla fall.
  • Sams
    Charlizee skrev 2017-10-27 17:55:02 följande:

Såhär såg mitt test ut imorse. Tillslut stirrar jag så mycket på testet att jag ser ett streck men inser nu att det nog är tokblankt

Jag tycker också där ser ut att vara något Annars är det för att jag vet var strecket ska vara och därför inbillar mig att där är ett svagt streck.
  • Charlizee
    Sams skrev 2017-10-27 20:00:04 följande:

Jag tycker också där ser ut att vara något Annars är det för att jag vet var strecket ska vara och därför inbillar mig att där är ett svagt streck.

Vågar knappt hoppas... Blev så besviken jag slängde testet... börjar gråta bara av tanken att hoppet kanske inte är helt ute! Tack för peppen iallafall!
  • Charlizee
    Mllm skrev 2017-10-27 19:51:48 följande:

Alltså jag tycker mig också se något. Kanske det inte är tokblankt i alla fall.

Hoppas du har rätt! <3
  • Millannn

Alltså är det bara jag som längtar tills imorgon då man kan testa med morgonurin? det jag tog i förmiddags var ju inte med morgonurin och jag behövde ju mixtra med bilden för att ens se något och sambon tycker jag ska sluta prata om det och ta det lugnt.. äl+9 imorgon! Känner i mig att det tagit sig. När jag körde bil idag (utan bh) och åkte på en gropig väg så var smärtan i brösten fan inte nådig! Har även känt av som hugg/puffar i livmodern idag.

Svar på tråden BIM november 2017