Horisonten skrev 2017-10-28 13:24:05 följande:
Hej tjejer :) Hur mår ni?
Här är de okej. Varit mycket jobb och lite sömn så gjort igår att jag var så trött och väldigt yr nästa hela dagen och huvudvärk. Inget trevligt. Fortfarande väldigt trött. Dock igår kände jag av något typ av hug eller vad man skall säga nere i magen slm mensvärk men vara några sekunder sen försvann de. Sen på kvällen hade jag lite så de drog ovanpå och insidan av låren och framtill i underlivet. Typ drog,kittlade och illade men efter en liten stund gick de över. Idag har jag svagt svagt känt lite som mensvärk i magen men väldigt svagt. Först trodde jag de var kanske gaser eller hunger för var så hungrig imorSe men varit av och till hela förmiddagen. Inte mycket men ändå så jag reagerat. Vill ju inte tänka,känna efter ellr analysera men konstigt är de ändå. Men mensen kanske kommer ovanligt tidigt denna månaden då...:( hade ju sista månaden innan lin hormonspiral skulle ute så hade jag bara 22 dagar i mellan. Men då vart jag glad för det då spiralen skulle ut veckan efter :) men enda gången jag haft så kort. Sen bara haft mellan 27-28 dagar annars. Men är la otur nu då...:(
Hej!! Allt bra här, förutom att jag överanalyserar svag "mensvärk" och inbillar mig att det är ett gott tecken....hade ÄL förra lördagen så ÄL +7. Ska iväg nu under lovveckan några dagar, så blir att testa först på lördag om en vecka om inte mensen hunnit komma. Och om jag kan hålla mig hehe. Det brukar vara ca 14 dagar från ÄL till Bim va? Har såå dålig koll på min cykel.....