• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Millannn

Vad säger ni tjejer? ÄL+8 och ja jag är lite knäpp som testar redan nu men det kan vi ta vid ett annat tillfälle tycker jag skymtar ett svagt streck!

• Charlizee
    Millannn skrev 2017-10-27 11:30:30 följande:

Vad säger ni tjejer? ÄL+8 och ja jag är lite knäpp som testar redan nu men det kan vi ta vid ett annat tillfälle tycker jag skymtar ett svagt streck!

Jag är likadan...testade imorse på ÄL+7 (+/- någon dag). Vrider å vänder på testet men vet ju innerst inne att det ska synas ändå

Kan vara något anar något svagt men svårt att se...
  • Millannn
    Charlizee skrev 2017-10-27 11:52:29 följande:

Jag är likadan...testade imorse på ÄL+7 (+/- någon dag). Vrider å vänder på testet men vet ju innerst inne att det ska synas ändå

Kan vara något anar något svagt men svårt att se...

Haha vi får nog vänta ett par dagar nu annars får åtminstone jag köpa nya tester om jag fortsätter i den här takten
  • Charlizee
    Millannn skrev 2017-10-27 12:08:14 följande:

Haha vi får nog vänta ett par dagar nu annars får åtminstone jag köpa nya tester om jag fortsätter i den här takten

Blir arg på mig själv att jag testar så tidigt, besvikelsen kommer som ett brev på posten Hoppas det är vi testar för tidigt!! Och vi kan få se de där två strecken <3
  • smulis85

Världens mensvärk idag äl+7 vill inte ha mensvärk hela en vecka innan mens om de ändå inte är nått i magen :(

• Millannn
    smulis85 skrev 2017-10-27 12:33:04 följande:

Världens mensvärk idag äl+7 vill inte ha mensvärk hela en vecka innan mens om de ändå inte är nått i magen :(

Men då är det nog nånting sörru! Jag har också som mensvärk och var tvungen att kissa kl 3 inatt. Och när jag gick upp imorse så gjorde det ont i brösten när jag gick och dom känns tunga
  • Anonym (tossa)
    Charlizee skrev 2017-10-27 12:20:52 följande:
    Blir arg på mig själv att jag testar så tidigt, besvikelsen kommer som ett brev på posten Hoppas det är vi testar för tidigt!! Och vi kan få se de där två strecken <3
    samma här! så idiotiskt! jag är säker på att jag inte är gravid så vet inte ens varför jag testar!! :( tror inte jag kommer kunna bli gravid fler ggr. så lika bra att bara lägga ner. sluta slösa pengar och besvikelse :(
  • smulis85
    Millannn skrev 2017-10-27 12:37:10 följande:
    Men då är det nog nånting sörru! Jag har också som mensvärk och var tvungen att kissa kl 3 inatt. Och när jag gick upp imorse så gjorde det ont i brösten när jag gick och dom känns tunga
    Haha va roligt var också uppe 3 inatt och kissa. Mina bröst ömmar med och känns större men de brukar de göra innan mens med. Vill bara testa!!! Håller tummarna för att vi få ett plus snart!
  • Millannn
    smulis85 skrev 2017-10-27 12:42:01 följande:

Haha va roligt var också uppe 3 inatt och kissa. Mina bröst ömmar med och känns större men de brukar de göra innan mens med. Vill bara testa!!! Håller tummarna för att vi få ett plus snart!

Tycker du man ser en liten skugga på mitt test? Tycker verkligen det men vill inte se helt galen ut haha..
Svar på tråden BIM november 2017