• MammaMia1012

Fler som planerar en liten sladdis?

Hej,

Jag och min man har bestämt att försöka skaffa ett tredje barn :) Vi är idag 37 och 40.

Vi har två barn sedan tidigare och den yngsta är 5år. Vet inte riktigt när det klassas som sladdis men för mig känns det som det var länge sen jag var gravid sist :)

Finns det fler i liknande situation? Skulle vara så skoj att följas åt! Så kan vi hjälpas åt i motgångar och glädjas tillsammans samt peppa och ge stöd <3

• Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?
  • Novanex

Hejsan. Sladdis önskemål här med. Jag är 35 o maken 40. Han har inga egna barn och mina är 18 o 16 så det blir verkligen att börja om på nytt om vi lyckas.

Nyss haft ägglossning och gjort några försök. Har BIM 10 november. Hoppas inte allt för mycket men nog skulle de va härligt om man lyckas.

Önskar er alla lycka till och håller tummarna

• MammaMia1012

Men vad roligt att vi är ett gäng som försöker <3

Här går tankarna på högvarv :s jag skulle vilja stänga av ibland men det går liksom inte!

Vi har funderat på en trea ända sedan minsta kom men det har alltid funnits orsaker till att vänta men nu när vi bestämde oss så kändes det så självklart <3 så då blir man så orolig att det inte ska gå. Men har bestämt att försöka slappna av och låta det bli som det blir! :)

Kanske dags att skapa en BIM lista? Vad säger ni?

• Anotherone
    MammaMia1012 skrev 2017-10-30 21:42:59 följande:

Tack så mycket <3 Grattis till er lille! :kr hoppas verkligen det kan bli lika för oss!

Tack! Håller tummarna för er alla <3
  • jennie08

Gjorde ett gravtest idag för att jag har fått munsår och skulle behöva ta en Ipren.

Fick det här resultatet:

• Anotherone
    jennie08 skrev 2017-11-01 12:23:18 följande:

Gjorde ett gravtest idag för att jag har fått munsår och skulle behöva ta en Ipren.

Fick det här resultatet:

Grattis!!! Då blir det en sommarbebis för er!
  • jennie08
    Anotherone skrev 2017-11-01 12:27:43 följande:

Grattis!!! Då blir det en sommarbebis för er!

Tack, ja jag hoppas det :)
  • Eleonoratösen

Fick det här resultatet:

Grattis! Vilken dag är du på?
  • klyven

Fick det här resultatet:

Stort grattis :)
  • MammaMia1012

Fick det här resultatet:

Men Gud vad roligt :) Stort Grattis <3 och du som inte trodde du hade någon ÄL denna månad, visst var det så? Så glad för dig!
  • 5blir6

Fick det här resultatet:

Grattis!!
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?