Therese Lindgren
Vad tycker Ni om henne?
Vad tycker Ni om henne?
Jag tittar på henne ibland, och gillar henne! Mycket är reklam, men inte allt. Jag tycker istället att det är inspirerande att hon hittade ett sätt att sig ur sina problem.
Jag tittar på henne ibland, och gillar henne! Mycket är reklam, men inte allt. Jag tycker istället att det är inspirerande att hon hittade ett sätt att sig ur sina problem.
Har inte läst hennes böcker, inte lyssnat på poddarna och inte sett något som handlar om alkoholism. Uppfattar det inte som att hon dricker längre i alla fall.
Jag tar tillfället i akt och frågar varför ni slösar tid på att titta på sådana här *personligheter? Vad får ni ut av detta - lär ni er exempelvis något om er själva och om era egna liv, eller har ni bara för mycket tid ;) ?
Jag tar tillfället i akt och frågar varför ni slösar tid på att titta på sådana här *personligheter? Vad får ni ut av detta - lär ni er exempelvis något om er själva och om era egna liv, eller har ni bara för mycket tid ;) ?
Låt tanten supa. Vem bryr sig. Hon får väll en roligare morgon/dag/kväll
Låt tanten supa. Vem bryr sig. Hon får väll en roligare morgon/dag/kväll
Så du är en annan yt:are som vill ha åsikter om henne?
Jag lyssnar på hennes&Zätas podd och har sett några videos. Gullig tjej som bryr sig och som kämpar med att få ha ett bra liv. Det var ju aldrig meningen att hon skulle bli så stor som hon är nu men jag tycker att hon gör det bra. Älskar podden! Själv YT-formatet har aldrig riktigt varit min grej men Therese har ändå roat mig när jag kollat.