Therese Lindgren
Vad tycker Ni om henne?
Vad tycker Ni om henne?
Vad tycker du om hennes livsval då?
Vad är ditt problem, varför kan hon inte bara få vara en människa med defekter som alla andra? Så himla bittert.
Alla sminkar sig verkligen inte för att de är osäkra och när något hjälpt henne ur en sjukskrivning samt att hon ej byggt sitt varumärke på att vara elak som så många andra "influencers" så tycker jag att det är helt okej. Ingen aning om videon som du pratar om. Detta är ingen ung tjej som enbart haft sociala medier som arbete. Hon har jobbat och levt ett liv som inte gick att komma tillbaka till.
Skulle gärna vilja veta vad ditt problem med henne är? Skärp dig människa! Ha dina åsikter för dig själv och lägg inte så mycket energi på att skapa hets och hat. Hur gammal är du?
Vad är ditt problem, varför kan hon inte bara få vara en människa med defekter som alla andra? Så himla bittert.
Alla sminkar sig verkligen inte för att de är osäkra och när något hjälpt henne ur en sjukskrivning samt att hon ej byggt sitt varumärke på att vara elak som så många andra "influencers" så tycker jag att det är helt okej. Ingen aning om videon som du pratar om. Detta är ingen ung tjej som enbart haft sociala medier som arbete. Hon har jobbat och levt ett liv som inte gick att komma tillbaka till.
Men sluta dravla om alkoholism mer nu, hon har inte dom problemen längre! Alltid på detta forum så hakar alla diskussioner upp sig i ett och samma ämne, trist.
Däremot vore det intressant att veta hur Anders ser på sin biroll? Det är också intressant att detta par förut har levt ihop, Anders gjorde slut för att sedan återförenas med Therese igen och nu är dom sambos igen.
Jag gillar dom som par och önskar dom lycka till trots att det varit mkt Sellouts med just Therese ibland, men men hon måste ju få sin inkomst
Men sluta dravla om alkoholism mer nu, hon har inte dom problemen längre! Alltid på detta forum så hakar alla diskussioner upp sig i ett och samma ämne, trist.
Däremot vore det intressant att veta hur Anders ser på sin biroll? Det är också intressant att detta par förut har levt ihop, Anders gjorde slut för att sedan återförenas med Therese igen och nu är dom sambos igen.
Jag gillar dom som par och önskar dom lycka till trots att det varit mkt Sellouts med just Therese ibland, men men hon måste ju få sin inkomst
Hon hade kunnat vara en god förebild. Problemet är att hon är alkis och förnekar detta, hon gick i beroendebehandling men hävdade ändå trots det efteråt att hon faktiskt inte hade problem trots att hon drack morgon, lunch middag. Hon kallar detta "självmedicinering" vad gör andra alkisar då? Är dom bara törstiga eller....
Sen hennes peppbok till unga personer där hon rekommenderar att onanera när man har ångest för att det på något sätt skulle vara hälsosamt. Det är en extremt destruktiv uppmaning. Man ska aldrig börja koppla ångest till sin sexualitet. PUNKT
Onani speciellt om man får en orgasm är väldigt bra när man har ångest på samma sätt som att det är bra när man har ont i magen tex. Det gör att kroppen slappnar av. Sen att hon är en dålig förebild för att hon inte vill berätta för hundratusentals människor att hon är alkoholist? Många alkoholister är ju i förnekelse, det är inte deras fel. Therese har en bakgrund med sexuellt missbruk/självskadande, alkoholmissbruk och psykisk sjukdom. Ingen är felaktig, men vet du hur jag vet allt detta? För att hon har berättat det, även om hon inte har sagt just den meningen. Hon har berättat mellan raderna, du får lära dig att lyssna bara :)
Hennes livsval? För det första har väl varken du eller någon annan någon rätt att säga något om hennes livsval? Varför är vad hon gör så fruktansvärt relevant i ditt liv att du ska göra en tråd på familjeliv om det? Lev ditt eget liv och sköt din egen skit.