• Anonym (Youtube:arn)

Therese Lindgren

Vad tycker Ni om henne?

• Svar på tråden Therese Lindgren
  • Anonym (Alkoholist)
    Anonym (Joså) skrev 2017-11-23 13:31:37 följande:

Det är en myt! Väldigt många alkoholister kan lära sig dricka med måtta men alla vågar inte försöka pga skrämselpropaganda.

Varför ens utsätta sig själv för risken? När man kan återigen kan riskera att förstöra sitt liv.
  • Anonym (V)
    Anonym (Alkoholist) skrev 2017-11-23 13:40:00 följande:

Varför ens utsätta sig själv för risken? När man kan återigen kan riskera att förstöra sitt liv.

Men vad har du med det att göra?
  • Anonym (V)
    Anonym (Alkoholist) skrev 2017-11-23 13:32:17 följande:

Det är inte att vara en bra förebild att först få en alkoholistdiagnos och sedan fortsätta dricka trots behandling. Vad signalerar det? Dom unga följarna hon har som också får den diagnosen?

Tycker tvärtom att hon visar att det går att leva sunt och dricka med måtta trots att man haft det tungt tidigare med missbruk.
  • Anonym (Joså)
    Anonym (Alkoholist) skrev 2017-11-23 13:40:00 följande:
    Återigen? Hon kanske inte har förstört sitt liv någon gång?!

Alla alkoholister gör inte det.
  • Bibbidi

Jag tycker hon verkar jättetrevlig. Lite osäker på sig själv, men jättetrevlig.

• Anonym (Alkoholist)
    Anonym (Joså) skrev 2017-11-23 16:24:53 följande:

Återigen? Hon kanske inte har förstört sitt liv någon gång?!

Alla alkoholister gör inte det.

Vem går i beroendebehandling utan att ha problem??
    neverpreggo skrev 2017-11-23 11:56:54 följande:

Snacka om bitter. Smink får väl vara hennes intresse om hon vill, det hjälpte henne att må bättre under en jobbig period och har öppnat upp möjligheter för försörjning på ett sätt som går att anpassa efter måendet.

Ljugit sig till bekräftelse? Ingen Youtuber är perfekt och hon vill knappt kallas för influencer utan verkar hålla sig på marken.

Hon är extremt osäker, det är därför hon sminkar sig. Solklart. Gör man det till 100 % för att man tycker om det är det en sak, men så är inte fallet här. Att hon tjänar pengar på det gör det än sjukare. Hon skulle behöva komma ut i verkliga livet, typ ta anställning på en fabrik eller nåt.

Det jag syftar på är klippet där hon berättar om hennes förhållande med den där Anders, dag för dag. Allt som framgår där är egoistiska handlingar, som att ljuga om hur man mår för att få bekräftelse. Precis som jag sa.
    Anonym (V) skrev 2017-11-23 13:27:36 följande:

Hon sköter sitt jobb, sina relationer osv. Förstår inte varför du lägger dig i när hon visar upp ett sunt liv för sina följare? Hon är en superbra förebild.

För att alkoholism är något dåligt? Sedan är ?sköter sina relationer? största skämtet ever.
    Bibbidi skrev 2017-11-23 19:13:20 följande:

Jag tycker hon verkar jättetrevlig. Lite osäker på sig själv, men jättetrevlig.

Vad tycker du om hennes livsval då?
Svar på tråden Therese Lindgren