• Anonym (Youtube:arn)

Therese Lindgren

Vad tycker Ni om henne?

• Svar på tråden Therese Lindgren
  • Anonym (Äldre)

Hon gör mkt för att öka medvetenhet kring djurfrågor och har använt sitt fönster på bästa sätt. Jag kan slå vad om att veganism har ökat markant senaste 2 åren pga henne.

Anonym (Äldre) skrev 2017-12-19 22:28:31 följande:

Hon gör mkt för att öka medvetenhet kring djurfrågor och har använt sitt fönster på bästa sätt. Jag kan slå vad om att veganism har ökat markant senaste 2 åren pga henne.

Hon bojkottar djurtestat smink också, va?
  • Anonym (V)
    Anonym (Youtube:arn) skrev 2017-12-19 22:55:39 följande:

Hon bojkottar djurtestat smink också, va?

Ja.
  • Anonym (H)

Jag är av naturen en väldigt negativ människa som har svårt att se det positiva i saker.. Men på nåt jävla vänster så får Therese mig att känna mig så jävla positiv och glad när jag tittar på hennes videos! Det är några få minuter om dagen som jag uppskattar enormt! Fascineras över vilken utstrålning hon har som kan sprida det genom rutan. Gillar skarpt!

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Youtube:arn) skrev 2017-11-28 22:07:35 följande:

För att alkoholism är något dåligt? Sedan är ?sköter sina relationer? största skämtet ever.

Så en f.d självmedicinerande alkoholist kan aldrig komma ur missbruk enligt dig? Bra att veta var du sätter din gräns men väldigt irrelevant angående diskussionen. Varför påstår du att hon inte sköter sina relationer?
    Anonym (Anonin) skrev 2017-11-28 23:46:46 följande:

Skulle gärna vilja veta vad ditt problem med henne är? Skärp dig människa! Ha dina åsikter för dig själv och lägg inte så mycket energi på att skapa hets och hat. Hur gammal är du?

Hade Therese Lindgren varit kille hade det varit jätteokej att hata henne, misstänker jag.
    Anonym (V) skrev 2017-12-19 23:44:43 följande:

Ja.

Det är bra. Helst skulle hon ratat allt smink, men det valet får stå för henne.
    Anonym (H) skrev 2017-12-20 00:17:41 följande:

Jag är av naturen en väldigt negativ människa som har svårt att se det positiva i saker.. Men på nåt jävla vänster så får Therese mig att känna mig så jävla positiv och glad när jag tittar på hennes videos! Det är några få minuter om dagen som jag uppskattar enormt! Fascineras över vilken utstrålning hon har som kan sprida det genom rutan. Gillar skarpt!

Jag tycker inte att hon gör så mycket faktisk nytta, i specifikt youtube-kanelen menar jag då. De där Panda-killarna håller jag högre i så fall, de ställer ju människor till svars och utmanar deras fördomar, på riktigt.
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-12-20 00:19:21 följande:

Så en f.d självmedicinerande alkoholist kan aldrig komma ur missbruk enligt dig? Bra att veta var du sätter din gräns men väldigt irrelevant angående diskussionen. Varför påstår du att hon inte sköter sina relationer?

Det är inte jag som tog upp alkoholismen, det var någon annan som gjorde det och jag tyckte att det lät förskräckligt (om det som hen påstod nu stämmer, men hen lät trovärdig).

Det med relationer baserade jag på några enskilda klipp där hon erkänner för följarna att hon har ljugit om sitt mående för Anders bara för att få medlidande. Visst, hon är bra på många sätt (tar hand om djur, osv) men jag vänder mig emot bilden av att hon är helt fantastisk.
  • Anonym (H)
    Anonym (Youtube:arn) skrev 2017-12-20 18:51:56 följande:

Jag tycker inte att hon gör så mycket faktisk nytta, i specifikt youtube-kanelen menar jag då. De där Panda-killarna håller jag högre i så fall, de ställer ju människor till svars och utmanar deras fördomar, på riktigt.

För mig gör hon väldig nytta då hennes glädje smittar av sig till mig och får mig att må bra några minuter om dagen. Nu är jag varken vegan eller vegetarian, men jag tycker ändå hon gör stor nytta för samhället genom att informera och visa veganska recept för att inspirera andra att sluta äta kött! Man måste väl inte vara nån superhjälte för att ha en youtubekanal?
Svar på tråden Therese Lindgren