Therese Lindgren
Vad tycker Ni om henne?
Vad tycker Ni om henne?
Jag tar tillfället i akt och frågar varför ni slösar tid på att titta på sådana här *personligheter? Vad får ni ut av detta - lär ni er exempelvis något om er själva och om era egna liv, eller har ni bara för mycket tid ;) ?
Hon får supa. Men jag tycker att det är sjukt problematiskt att hon blir hyllad som en stor förebild som aktiv missbrukare. Nyktra missbrukare har jag inge problem med
Men vadå hon dricker väl inte alls på ett problematiskt sätt längre? Typ några drinkar ibland med vänner på helgerna som jag uppfattat det.
Snacka om bitter. Smink får väl vara hennes intresse om hon vill, det hjälpte henne att må bättre under en jobbig period och har öppnat upp möjligheter för försörjning på ett sätt som går att anpassa efter måendet.
Ljugit sig till bekräftelse? Ingen Youtuber är perfekt och hon vill knappt kallas för influencer utan verkar hålla sig på marken.
Har man gått ett år i beroendebehandling på samhällets bekostnad. Tror du då hon inte är alkoholist? Det är inte speciellt vanligt att man får ens beroendevård även om man söker det, så har väldigt svårt att tänka mig att man sätts på en gruppterapigrupp för missbrukare om man inte själv har problem. Ingen vill väl sitta där i gruppen och lyssna på någon som inte lider av sjukdomen. Hon har dessutom alkoholism i släkten. Varför fortsätter man dricka när man känner till riskerna??
Jo men uppenbarligen har hon ju lärt sig dricka med sunt förnuft?
sygg
Vi vet inte hur hennes alkoholkonsumtion ser ut idag. Hon vill ju inte ens kännas vid att hon haft dom här problemen. Vi vet inte vad som händer i hennes huvud. En alkoholist kan inte lära sig dricka
Vi vet inte hur hennes alkoholkonsumtion ser ut idag. Hon vill ju inte ens kännas vid att hon haft dom här problemen. Vi vet inte vad som händer i hennes huvud. En alkoholist kan inte lära sig dricka
Hon sköter sitt jobb, sina relationer osv. Förstår inte varför du lägger dig i när hon visar upp ett sunt liv för sina följare? Hon är en superbra förebild.