• Tankers

Otrogna

Varför vill i vara dåliga och lågstående personer som bedrar och sviker er partner förtjänar ni inte vara bättre än så som personer.

• Svar på tråden Otrogna
  • Tobythegunn
    Natalieee skrev 2017-11-18 12:38:45 följande:
    Du är bara en tråkig människa som hakar upp sig som en gammal radio, och din bitterhet måste komma från att gubben hittat någon roligare att spendera tiden med.
    Lul, och du skulle inte bry dig om din (antar pojkvän) är otrogen emot dig?
    Happiness, only real when shared
  • Natalieee
    Tankers skrev 2017-11-18 13:11:17 följande:

Du vet att jag har rätt och att du är svekfull och ett svin hoppas din partner inte är trogen mot dig du förtjänar inte di partners trohet.

Jag önskar att han var otrogen med, då kunde vi ha kul på olika håll och det missunnar jag honom inte.
  • Natalieee
    Tobythegunn skrev 2017-11-18 14:34:03 följande:

Lul, och du skulle inte bry dig om din (antar pojkvän) är otrogen emot dig?

Nej inte det minsta. Helst skulle jag vilja ha ett öppet förhållande men det vill han inte. Jag älskar sex, mkt sex , och min kille kan ensam inte mätta mig.
  • Tobythegunn
    Natalieee skrev 2017-11-18 15:42:42 följande:
    Nej inte det minsta. Helst skulle jag vilja ha ett öppet förhållande men det vill han inte. Jag älskar sex, mkt sex , och min kille kan ensam inte mätta mig.
    Så han vet om att du gökar med någon annan?
  • Natalieee
    Tobythegunn skrev 2017-11-18 16:49:18 följande:

Så han vet om att du gökar med någon annan?

Nej det vet han inte
  • Tobythegunn
    Natalieee skrev 2017-11-18 16:56:06 följande:
    Nej det vet han inte
    Varför inte? Tror du att du skulle förlora honom om han visste? Liksom vill man ha ett öppet förhållande så skaffar man väl en partner som vill detsamma? 
  • Natalieee
    Tobythegunn skrev 2017-11-18 17:00:56 följande:

Varför inte? Tror du att du skulle förlora honom om han visste? Liksom vill man ha ett öppet förhållande så skaffar man väl en partner som vill detsamma? 

Om han visste att jag var otrogen? Jag han skulle nog inte acceptera det. Jag hade inte räknat med att hans lust skulle gå fr 100% till 20%.
  • Anonym (nope)
    Natalieee skrev 2017-11-18 12:31:23 följande:
    Suck... ja du sa det. Nu berätta... är du rädd att jag knullar din partner eller är du bara en allmänt bitter människa?
    Du har fått det fel. Det är inte rädsla eller bitterhet, det är bara en naturlig spykänsla som uppstår över vissa människors handlingar. Ungefär som att rengöra en latrin.
  • Anonym (Korbi)
    Anonym (nope) skrev 2017-11-18 17:56:02 följande:
    Du har fått det fel. Det är inte rädsla eller bitterhet, det är bara en naturlig spykänsla som uppstår över vissa människors handlingar. Ungefär som att rengöra en latrin.
    Precis otrogna är vidriga.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-11-18 13:41:54 följande:
    Otrogna har inte särskilt höga tankar om sig själva annars skulle dem inte sänka så lågt som personer och vara otrogna.
    Håller med
Svar på tråden Otrogna