Otrogna
Varför vill i vara dåliga och lågstående personer som bedrar och sviker er partner förtjänar ni inte vara bättre än så som personer.
Varför vill i vara dåliga och lågstående personer som bedrar och sviker er partner förtjänar ni inte vara bättre än så som personer.
Jag har haft 2 långa förhållanden i mitt liv. Aldrig varit otrogen men många gånger kunnat vara det. Fester, fylla, tjejer som velat ligga etc etc. Men jag har ändå aldrig varit otrogen. Jag vill tro och hoppas att det finns andra som jag och det där med att 80% är otrogna är bullshit. För det första så är det omöjligt att hitta en sådan siffra och för det andra så bara för du själv har upplevt otrohet och gjort detsamma så målar du upp en bild som kan vara sann för dig men som inte stämmer generellt i verkligheten.
80% av dina vänner och bekanta kanske har varit otrogna, visst, men det är ju för att du och dina vänner är svin. Lol.
Otrohet är naturligtvis inte svart eller vitt. Min förra sambo var mycket tydligt med att han tyckte att vi kvinnor förtjänade ett och annat livsstimulerande snedsprång - särskilt efter att ha riskerat livet under barnafödandet. Däremot tyckte har riktigt illa om män som utan anledning gick ut och raggade bara för att bevisa sin manlighet. Det var en underbar man som till slut "kom ut ur garderoben" och upptäckte att han bar homosexuell och så tog vårt förhållande slut.
MEN det finns många män som mår dåligt i urusla relationer men som t ex för barnens skull inte skiljer sig. Jag har träffat flera såna män som varit helt utsvultna och jag tror att det gjorde dom riktigt gott att få ligga med mig.
Det är kanske inte riktigt jämförbart. Jag talar om vanliga skötsamma män som lojalt stöttar sina barn, till stor del försörjer familjen, som tar sitt ansvar hemma men behandlas illa av sina fruar. OM dom skulle skilja sig kraschar kanske det mesta för barnen. Att dessa män har ett uppdämt behov tycker jag är fullkomligt begripligt. Jag har träffat flera såna män på Victoria-Milan och det har känts som en riktig välgärning att få hjälpa dom genom att låta dom få tömma sig i mig.
Den största frågan tycker jag är väl snarare varför någon väljer att STANNA hos ett otroget svin? Att ett svin är ett svin är en sak och att en älskare/älskarinna är dålig och omoralisk är en annan, men den som väljer att STANNA och dessutom tro på att det inte kommer hända igen? Patetiskt...
Trista svar från moralister som gottar sig i att vara elaka. Jag försökte balansera diskussionen som till stor del handlar om att dom som skriver vill överbjuda varandra i fördömanden och att utmåla en stor del av mänskligheten som svin.
Det är nu en gång för alla så att det finns män som har det så hemskt i sina förhållanden med elaka kvinnor att dom inte skulle klara sig utan en säkerhetsventil. Jag har träffat flera män som närmast varit färdiga att ta livet av sig snarare än att spräcka familj och äktenskap.. Jag hoppas jag gett några av dom litet livslust genm att trösta och ge dom en chans att få tömma sig i mig.
Jag har haft 2 långa förhållanden i mitt liv. Aldrig varit otrogen men många gånger kunnat vara det. Fester, fylla, tjejer som velat ligga etc etc. Men jag har ändå aldrig varit otrogen. Jag vill tro och hoppas att det finns andra som jag och det där med att 80% är otrogna är bullshit. För det första så är det omöjligt att hitta en sådan siffra och för det andra så bara för du själv har upplevt otrohet och gjort detsamma så målar du upp en bild som kan vara sann för dig men som inte stämmer generellt i verkligheten.
80% av dina vänner och bekanta kanske har varit otrogna, visst, men det är ju för att du och dina vänner är svin. Lol.