• Tankers

Otrogna

Varför vill i vara dåliga och lågstående personer som bedrar och sviker er partner förtjänar ni inte vara bättre än så som personer.

• Svar på tråden Otrogna
  • Anonym (Fynki)
    Natalieee skrev 2017-11-18 12:14:37 följande:

Jag älskar att knulla med min älskare ,och går igång på hett sex och spänningen. Du borde kanske också se till att få lite så du slipper vara så bitter MVH

Hoe.
  • bnäshilda
    Natalieee skrev 2017-11-18 17:18:40 följande:
    Om han visste att jag var otrogen? Jag han skulle nog inte acceptera det. Jag hade inte räknat med att hans lust skulle gå fr 100% till 20%.
    Precis !
  • Ranosi
    bnäshilda skrev 2017-11-19 15:50:25 följande:
    Precis !
    Så du håller med ludret är du kanske ett otroget luder själv.
  • Anonym (Ingen moral)

Alla är otrogna... Obestämd Kärlek har aldrig, och kommer aldrig att existera, så lev livet och knulla med vem du vill, för din partner gör redan det.

• Ranosi

Men ma

Anonym (Ingen moral) skrev 2017-11-19 16:57:21 följande:

Alla är otrogna... Obestämd Kärlek har aldrig, och kommer aldrig att existera, så lev livet och knulla med vem du vill, för din partner gör redan det.

Men kan väl vara ärlig för sin parter om vad man vill göra vill man knulla runt trotts att man har ett förhållande ska man ha ett öppet förhållande det gäller att stå för det man gör.
  • Anonym (Ingen moral)
    Ranosi skrev 2017-11-19 17:04:19 följande:

Men ma

Men kan väl vara ärlig för sin parter om vad man vill göra vill man knulla runt trotts att man har ett förhållande ska man ha ett öppet förhållande det gäller att stå för det man gör.
    Många lägger fram förslaget, men när partnern säger nej så gör man det ändå. Jag har aldrig känt någon som inte blivit bedragen eller själv bedragit, det är liksom bara att inse att det ligger inte i människans natur att bara vara två, skulle det vara så så skulle inte 80% vara otrogna... Så nej knulla runt med vem du vill för din partner gör just det.
  • Anonym (nope)
    Anonym (Ingen moral) skrev 2017-11-19 17:27:39 följande:
    Många lägger fram förslaget, men när partnern säger nej så gör man det ändå. Jag har aldrig känt någon som inte blivit bedragen eller själv bedragit, det är liksom bara att inse att det ligger inte i människans natur att bara vara två, skulle det vara så så skulle inte 80% vara otrogna... Så nej knulla runt med vem du vill för din partner gör just det.
    Alla vill inte ha ett öppet förhållande, faktisk vill de allra flesta som är otrogna inte alls att deras partner gör likadant, så det där med att många skulle lägga fram förslaget är bara bullshit, ett få ta lägger kanske fram förslaget, de allra flesta lägger bara fram en pokerface och gör saker i smyg. Så vad det egentligen handlar om är inte alls människans "rätta" natur, vad det handlar är vissa människors egoism och feghet. Det är bara att inse, om fler skulle sluta vara så jävla fega och stå för vad de ville inför sin partner så skulle vi inte ha mellan 30-50% otrohet.

Så nej, sluta fega och börja stå för vem du är och vad du vill, för din partner gör just det
  • Tobythegunn
    Anonym (nope) skrev 2017-11-20 10:24:11 följande:
    Alla vill inte ha ett öppet förhållande, faktisk vill de allra flesta som är otrogna inte alls att deras partner gör likadant, så det där med att många skulle lägga fram förslaget är bara bullshit, ett få ta lägger kanske fram förslaget, de allra flesta lägger bara fram en pokerface och gör saker i smyg. Så vad det egentligen handlar om är inte alls människans "rätta" natur, vad det handlar är vissa människors egoism och feghet. Det är bara att inse, om fler skulle sluta vara så jävla fega och stå för vad de ville inför sin partner så skulle vi inte ha mellan 30-50% otrohet.

Så nej, sluta fega och börja stå för vem du är och vad du vill, för din partner gör just det
    Och jag vill gärna veta vart ni fick "30-50%" statistiken ifrån? Det är väl en omöjlig siffra att räkna ut? Jag menar stämmer det så är det ju ingen ide alls för någon som jag (monogam) att skaffa en partner? Liksom varför ens anstränga sig ett dugg om det nu är så att majoriteten är otrogna?
    Happiness, only real when shared
  • Tobythegunn
    Anonym (Ingen moral) skrev 2017-11-19 17:27:39 följande:

Jag har haft 2 långa förhållanden i mitt liv. Aldrig varit otrogen men många gånger kunnat vara det. Fester, fylla, tjejer som velat ligga etc etc. Men jag har ändå aldrig varit otrogen. Jag vill tro och hoppas att det finns andra som jag och det där med att 80% är otrogna är bullshit. För det första så är det omöjligt att hitta en sådan siffra och för det andra så bara för du själv har upplevt otrohet och gjort detsamma så målar du upp en bild som kan vara sann för dig men som inte stämmer generellt i verkligheten.

80% av dina vänner och bekanta kanske har varit otrogna, visst, men det är ju för att du och dina vänner är svin. Lol.

Happiness, only real when shared
Svar på tråden Otrogna