Otrogna
Varför vill i vara dåliga och lågstående personer som bedrar och sviker er partner förtjänar ni inte vara bättre än så som personer.
Varför vill i vara dåliga och lågstående personer som bedrar och sviker er partner förtjänar ni inte vara bättre än så som personer.
Jag älskar att knulla med min älskare ,och går igång på hett sex och spänningen. Du borde kanske också se till att få lite så du slipper vara så bitter MVH
När vi sitter där på hemmet har vi åtminstone levat et levd liv.
Alla är otrogna...
Kärlek har aldrig, och kommer aldrig att existera, så lev livet och knulla med vem du vill, för din partner gör redan det.
Men ma
Alla är otrogna...
Kärlek har aldrig, och kommer aldrig att existera, så lev livet och knulla med vem du vill, för din partner gör redan det.
Men ma
Jag har haft 2 långa förhållanden i mitt liv. Aldrig varit otrogen men många gånger kunnat vara det. Fester, fylla, tjejer som velat ligga etc etc. Men jag har ändå aldrig varit otrogen. Jag vill tro och hoppas att det finns andra som jag och det där med att 80% är otrogna är bullshit. För det första så är det omöjligt att hitta en sådan siffra och för det andra så bara för du själv har upplevt otrohet och gjort detsamma så målar du upp en bild som kan vara sann för dig men som inte stämmer generellt i verkligheten.
80% av dina vänner och bekanta kanske har varit otrogna, visst, men det är ju för att du och dina vänner är svin. Lol.