• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Ereya

Hej tjejer. Jag fick mens igår, på BIM - 1. Inga förtecken att den skulle vara påväg utan jag vaknade av det. Molade lite under dagen men inte som det brukar. Nu är den mer eller mindre slut och alla symptom är kvar? Brösten ömmar än, hormonsvängningar, illamående. Jag kanske får testa igen om ett par dagar ändå, även fast jag nog begriper att jag inte är gravid haha

• Matildalinea
    Ereya skrev 2018-01-02 22:18:35 följande:

Hej tjejer. Jag fick mens igår, på BIM - 1. Inga förtecken att den skulle vara påväg utan jag vaknade av det. Molade lite under dagen men inte som det brukar. Nu är den mer eller mindre slut och alla symptom är kvar? Brösten ömmar än, hormonsvängningar, illamående. Jag kanske får testa igen om ett par dagar ändå, även fast jag nog begriper att jag inte är gravid haha

Hoppas de bara va en genombrottsblödning eller något :)
  • Hello91

Fick aprikosfärgade flytningar ikväll igen, även fast jag haft vanliga under hela dagen. Undrar om det är mensen som är på G

• Hallongris

Hej på er! Har inte läst igenom hela tråden, men hoppas några plussat! Och vi andra snart plussar. ;)

Är inne på vårt 5e försök, och bim imorgon. Lovat mig själv att inte testa innan. Ni som har bim i dagarna, har ni några symptom? Jag har nog mina vanliga pms-skevgravid symtom som vanligt.

"om det är så älskling, så är det helt fantastiskt."
  • Hellan
    Nardil skrev 2018-01-02 18:36:56 följande:

Hej!

Hänger gärna med jag också!

Jag är 31 år och har två barn sedan tidigare som är födda 23/12-14 och 14/8-16. Har även ett MA bakom mig som upptäcktes i v 12 i början av november.

Jag är hyfsat säker på att jag hade äl på nyårsafton, även om jag inte blir klok på min kropp riktigt, och borde ha BIM 15/1. Om nu mensen blir försenad tänker jag dock testa tidigast 19/1 eftersom det är så jobbigt att få neg resultat men inte ha mens än ändå. Brukar inte få positivt resultat, även vid graviditet, om jag testar innan BIM.

Någon mer här som har två barn sedan innan?

(Ska erkänna att jag inte läst alla 475 inlägg ;))

Här är en till som försöker med tredje barnet.

Har två söner födda 2007-06 och 2010-10 har även ett utomkveds i bagaget 2006-05 var det.

Jag blir dessvärre 37 i sommar (gubben 46) så det känns som att det kanske inte blir en 3a, är dessutom oregelbunden i min cykel och ligger på allt från 21-40 dagar oftast dock mellan 30/36 dagar och otydlig kropp för ÄL, tempar dock och verkar oftast ha ÄL, samt att jag bara har en äggledare då den ena opererades bort med utomkvedset.
  • Hallongris
    Hello91 skrev 2018-01-02 22:44:06 följande:

Fick aprikosfärgade flytningar ikväll igen, även fast jag haft vanliga under hela dagen. Undrar om det är mensen som är på G

Så har jag också haft idag! Känns som att man bara går och väntar på att mensen ska komma.. :/
    "om det är så älskling, så är det helt fantastiskt."
  • joannaq
    Sonaten skrev 2018-01-02 21:52:29 följande:

Plussat idag! Här kommer bilder. Vi orkade inte hålla det hemligt maken och jag utan berättade direkt för barnen. 

Men va kul! Ja det syntes verkligen direkt :) Stort grattis!!
  • Neptun

Hej tjejer! Hoppar in här också. 29 år och två barn på 8 och 6

12 försöket med min man som ej är pappa till mina barn.

Har Bim 10 Jan och hoppas på att det blir allas år här inne <3 grattis till ni som plussat och håller tummar och tår för ni som väntar på erat plus

• minipeach86
    MissKelli skrev 2018-01-02 15:37:25 följande:
    Jag håller med dig där! Ser verkligen ut som att det var CD16 :)
    LunaLo skrev 2018-01-02 17:38:16 följande:
    Jag hade också tolkat som du att äl var CD16. För mig blev det sådär för ett par månader sedan, och efter ganska många dagar, närmare när mensen skulle komma så flyttade NC tillbaka ägglossningen till när jag tyckte den borde ägt rum... konstigt.
    Tack för era svar tjejer! Då fortsätter jag tänka att det var CD16 och att BIM är den 5:e =) Speciellt när du LunaLo skriver att du varit med om liknande.. håller tummarna för oss alla! =) 

Har PCOS och försökt sedan jan-17. Hittills fått 2 ägglossningar med hjälp av Letrozol
  • Nardil
    Entriss skrev 2018-01-02 22:12:25 följande:

Har också två barn sen tidigare födda 2010 och 2014:)

Fick missfall för en vecka sen (v 7). Hoppas på BIM i slutet av januari men vi får se när ägglossningen kommer:)

Hej! Roligt med någon mer somförsöker med trean! :)

Beklagar ditt mf! Hoppas att äl kommer snart!

Jag har haft en mens efter mitt mf nu, men tycker att äl känns annorlunda, så jag är lite förvirrad över om den verkligen varit eller ej. Krångligt detta!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018