BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer. Jag fick mens igår, på BIM - 1. Inga förtecken att den skulle vara påväg utan jag vaknade av det. Molade lite under dagen men inte som det brukar. Nu är den mer eller mindre slut och alla symptom är kvar? Brösten ömmar än, hormonsvängningar, illamående. Jag kanske får testa igen om ett par dagar ändå, även fast jag nog begriper att jag inte är gravid haha
Hej tjejer. Jag fick mens igår, på BIM - 1. Inga förtecken att den skulle vara påväg utan jag vaknade av det. Molade lite under dagen men inte som det brukar. Nu är den mer eller mindre slut och alla symptom är kvar? Brösten ömmar än, hormonsvängningar, illamående. Jag kanske får testa igen om ett par dagar ändå, även fast jag nog begriper att jag inte är gravid haha
Fick aprikosfärgade flytningar ikväll igen, även fast jag haft vanliga under hela dagen. Undrar om det är mensen som är på G
Hej på er! Har inte läst igenom hela tråden, men hoppas några plussat! Och vi andra snart plussar. ;)
Är inne på vårt 5e försök, och bim imorgon. Lovat mig själv att inte testa innan. Ni som har bim i dagarna, har ni några symptom? Jag har nog mina vanliga pms-skevgravid symtom som vanligt.
Hej!
Hänger gärna med jag också!
Jag är 31 år och har två barn sedan tidigare som är födda 23/12-14 och 14/8-16. Har även ett MA bakom mig som upptäcktes i v 12 i början av november.
Jag är hyfsat säker på att jag hade äl på nyårsafton, även om jag inte blir klok på min kropp riktigt, och borde ha BIM 15/1. Om nu mensen blir försenad tänker jag dock testa tidigast 19/1 eftersom det är så jobbigt att få neg resultat men inte ha mens än ändå. Brukar inte få positivt resultat, även vid graviditet, om jag testar innan BIM.
Någon mer här som har två barn sedan innan?
(Ska erkänna att jag inte läst alla 475 inlägg ;))
Fick aprikosfärgade flytningar ikväll igen, även fast jag haft vanliga under hela dagen. Undrar om det är mensen som är på G
Plussat idag! Här kommer bilder. Vi orkade inte hålla det hemligt maken och jag utan berättade direkt för barnen.
Hej tjejer! Hoppar in här också. 29 år och två barn på 8 och 6
12 försöket med min man som ej är pappa till mina barn.
Har Bim 10 Jan och hoppas på att det blir allas år här inne <3 grattis till ni som plussat och håller tummar och tår för ni som väntar på erat plus
Har också två barn sen tidigare födda 2010 och 2014:)
Fick missfall för en vecka sen (v 7). Hoppas på BIM i slutet av januari men vi får se när ägglossningen kommer:)