BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Å va kul! Samma här :) många i vår närhet som väntar smått, både första och andra.. så då skulle det vara extra roligt om det gick vägen.
Som sagt är jag väldigt ny i dom här sammanhangen så jag har ingen riktig koll på alla symptom.. men att man är varm sådär som du beskriver tyder väl på att det skulle kunna vara en graviditet?! :) hoppad du kan sova inatt!
Jag tog ett test idag som var neg. Hade tänkt att försöka vänta till 12/1 .. men jag är så otålig och nyfiken så vi får se om jag klarar att hålla mig så länge :p
När tänkte du testa?
Hur ska man få dagarna att gå fortare :D haha
Hur många är vi som har bim 12/1?
När har ni tänkte testa?
Jag har varit så duktig att inte öppnat mensappen sedan 28/12 för att dämpa stressen och hetsen kring BIM, men idag öppnade jag och insåg att min BIM är 9/1, så inte långt kvar!
För min del blir det inte att testa tidigare då jag aom sagt förra månaden gjorde ett CB early som visade ändå ganska tydligt plus men sedan kom mensen... vill inte bli så besviken igen :( sambon jar gömt alla tester!
När ska du testa dig??!! Så spännande att följa varandra
Ja den här väntan är inte rolig : ( lovade mig själv att lägga ner allt egentligen sluta kolla här inne inga tester inte prata om det men det går sådär.. har inte kört äl tester denna månad iaf. Vi har kört varannan dag under två veckor typ.
Ja jag undrar detsamma, haha. Går ju Såå långsamt!
Har också bim 12/1, hade väl egentligen tänkt vänta till 13-14/1 eller nått sånt.
Vi åker utomlands 16/1 och hade ju gärna velat veta innan dess.
Men med tanke på förra månaden och det tidiga missfallet så vill jag inte testa för tidigt.
Hur tänker du?
Hej!
Första gången jag skriver i en tråd här, har dock läst en hel del sedan mitt första missfall i November.
Slutade med Nuva ring i Juli och haft oregelbunden mens sen dess. Plussade 22 November och missfall redan 24-25/11.
Nu ville jag ha koll på ÄL och allt vad det är för att veta när min mens ska ske efter MF, BIM var i måndags 1/1 eller igår, inväntar nu mens ifall den kommer.. har inte haft någon sedan MF i november, vi har försökt pricka in ÄL så håller tummarna. Annars blir det att fortsätta och nya tag!
Kul att följa alla här och håller tummarna för er :)
Känner mig lite hoppfull men samtidigt vill jag inte hoppas på för mycket. Har försökt bli gravid i 4 månader nu, utan resultat.
Jag har alltid haft regelbunden mens som har varierat en dag fram eller tillbaka. Ligger på 28-29 dagars memscykel. Nu är jag inne på dag 32, har haft ömma bröst sen dag 29 och trodde då att det betydde att mensen var på gång. Om inte mensen kommer nu i helgen så blir det test.
Tänk om man kunde vara så duktig :) jag är väl här inne och kollar 1678 per dag haha
Jag ska försöka hålla mig till den 12/1 men känner jag mig själv så kommer jag börja testa redan i början av nästa vecka. Haha