BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Har du några tecken på att du är gravid? :)
Plussade med CB digital för två dagar sen, känner inga som helst symtom. Förutom utebliven mens som borde kommit idag (än är det tidigt dock!) är det vanligt att inte känna symtom i vecka 4-5?
Hade mycket mensvärk i förrgår (bim-1), trodde jag skulle få mensen igår. Den kom inte trots värk även igår. Nu pp morgonen hade jag magont på höger sida som nu har släppt. Om mensen ska komma får den gärna göra det.. testade mig igår och hade negativt. Dock vet jag inte om igår verkligen är bim då jag slutade med ppiller för en månad sen och inte har koll på menscykeln..
Hade ÄL i går enligt appen. Började känna av min högra sida (vilket stämde för hade ont på vänster förra månaden) i går men inte så mkt som jag brukar ha. Vi fick inte till något sexande. Vi hade fredag kväll och natten mellan måndag och tisdag men sedan inget mer av olika orsaker...
Men i dag har jag sådär jätteont på höger sida som jag brukar ha...kanske har ÄL i dag då trots allt?? Är det när man har mest ont som ägget släpper eller?? för då får vi väl köra på en gång ikväll och hoppas på det bästa, eller vad tror ni??
Grattis! Frågade faktiskt min svägerska som är barnmorska och hon sa att de va ett solklart plus! GRATTIS!!!
Eller hur!
Hon jobbar på gynavdelning så får in många liknande tester 
GRATTIS igen!
Eller hur!
Hon jobbar på gynavdelning så får in många liknande tester
GRATTIS igen!
Vad kul att se att så många har BIM runt den 12e!
Och grattis till er som plussat redan denna månaden.
Ni som inte plussat än, känner ni av några symtom?
Själv är jag öm i brösten och har haft molvärk i livmodern i typ en vecka, vet dock inte om det är graviditetssymtom eller bara min vanliga skendräktighet som jag haft varje månad sedan vi började försöka skaffa bebis ????.
Då jag fått svaga men ändå tydliga plus som inte viljat öka så mycket i styrka så köpte jag ett blodprov från werlabs idag för att mäta om det finns hcg i blodet, bokade nyss och de hade tid redan kl 10.00 så nu får jag verkligen svar på om det varit spökstreck eller inte =)
Super nervös.....
Grattis till alla som plussat! =)