• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Storafamiljen89
    Memlan skrev 2018-01-04 08:11:42 följande:

Då jag fått svaga men ändå tydliga plus som inte viljat öka så mycket i styrka så köpte jag ett blodprov från werlabs idag för att mäta om det finns hcg i blodet, bokade nyss och de hade tid redan kl 10.00 så nu får jag verkligen svar på om det varit spökstreck eller inte =)

Super nervös.....

Grattis till alla som plussat! =)

Vad häftigt att man kan köpa blodprov för att Kolla det. Vad kostar ett sånt?

Du får uppdatera med provsvaret sen! ????
  • annamfamilj
    Storafamiljen89 skrev 2018-01-04 10:20:24 följande:

Vad kul att se att så många har BIM runt den 12e!

Och grattis till er som plussat redan denna månaden.

Ni som inte plussat än, känner ni av några symtom?

Själv är jag öm i brösten och har haft molvärk i livmodern i typ en vecka, vet dock inte om det är graviditetssymtom eller bara min vanliga skendräktighet som jag haft varje månad sedan vi började försöka skaffa bebis ????.

Inga symtom alls. Brukar bli jättetät i näsan när jag är gravid (det kanske börjar senare?) men är hur fri som helst i luftvägarna.

Bim 9 jan
  • Lyckorus

Idag kom tant röd på BIM +1. Hade jätte ömma bröstvårtor tills inatt då det avtog och sedan negativt på stickan imorse. Detta var vårt tredje försök. Jag kommer nu börja äta Rosenrot och Munkpeppar. Det gör kanske ingen skillnad alls, men jag tänker inte missa chansen om det skulle göra det. Det gör mig ingenting att det inte blev något denna gång för då kan jag utan problem flyga till min väns bröllop i Grekland nästa sommar. Nu nya tag för oktoberbebis!

• Lyckorus
    Lyckorus skrev 2018-01-04 10:33:15 följande:

Idag kom tant röd på BIM +1. Hade jätte ömma bröstvårtor tills inatt då det avtog och sedan negativt på stickan imorse. Detta var vårt tredje försök. Jag kommer nu börja äta Rosenrot och Munkpeppar. Det gör kanske ingen skillnad alls, men jag tänker inte missa chansen om det skulle göra det. Det gör mig ingenting att det inte blev något denna gång för då kan jag utan problem flyga till min väns bröllop i Grekland nästa sommar. Nu nya tag för oktoberbebis!

Btw, stannar i denna grupp. Nästa BIM är 30/1
  • annamfamilj
    Lyckorus skrev 2018-01-04 10:33:15 följande:

Fick tipset Bisolvon vid äl för att tunna ut äl-sektetet. Vet inte om det är ett gångbart tips men vi testade när vi inte blev på smällen första försöket. Det funkade då jag tog bisolvon vid andra försöket. Blev twins den gången.
  • hallonnpaj

Nu fick jag svagt brunt på pappret när jag torkade mig. stoppade in fingret och tappen har sjunkt lite. Kom bara ut lite brunt på fingret då också. Gissar mensen är på g?

• Lyckorus
    annamfamilj skrev 2018-01-04 10:36:24 följande:

Fick tipset Bisolvon vid äl för att tunna ut äl-sektetet. Vet inte om det är ett gångbart tips men vi testade när vi inte blev på smällen första försöket. Det funkade då jag tog bisolvon vid andra försöket. Blev twins den gången.

Oj, alltså hostmedicinen Bisolvon? Hur ofta drack du den? Enligt anvisning på förpackningen eller? Jag kanske borde testa Vad gör man inte!
  • Memlan

Jaa jag kom ju på det!

Köper på werlabs.se, kostade typ 220 kr och sen har de samarbeten men provtagningsställen i flera städer här i Sverige så bokar man där man vill gå och så överförs en remiss automatiskt dit så man visar bara leg och sen får man sms när man har fått provsvar efter max 2 dagar och får då även direkt kommentar från läkare =)

Kände det var mer värt än alla gravtest hit och dit haha!

Absolut uppdaterar jag så fort jag fått provsvaren, är så j*vla nervös!!

Storafamiljen89 skrev 2018-01-04 10:25:54 följande:

Vad häftigt att man kan köpa blodprov för att Kolla det. Vad kostar ett sånt?

Du får uppdatera med provsvaret sen! ????

• Sunshine4life

Hej! Läst lite i tråden här och slogs av systerskapet och peppen. Jag och min kille har började försöka för första gången nu vid nyår. Hade ÄL 31a (med BIM 15/1) så är ju väldigt tidigt än att veta. Har två olika: "P Tracker light" och "Flo" men de visar olika ÄL-dagar. Gissar att det är för att folk har olika långa cykler. Ni som använder appar, vilken mens/ägglossningsapp använder ni?

Svar på tråden BIM JANUARI 2018