• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • SofiaS95
    josgos skrev 2018-01-03 13:06:22 följande:

Åhnej, vad trist! :(

Jag har ingen koll på hur vanligt det är med problemsimmare. Men är du född 95? Isåfall har du ju verkligen åldern på din sida.

Jo är född 95... Gyn såg tydligt mogna ägg på VUL då jag var på vanlig kontroll. Enligt tempen har jag ägglossning och smemhinnan var tjock. Så vi har väl inte bara haft turen på vår sida antar jag...
  • kiwibear

Alltså det här med att man aldrig går på toaletten utan att stirra på pappret och analysera sina flytningar. Gick på toa nyss och möttes av ljusrosa flytning utan klumpar eller något och min första tanke var typ: "men shit, kan man bildgoogla det här?!" 

ÄL +5 så får hoppas på att den rosa lilla flaggan betyder att ägget gått i mål och inget annat. 

Jag behöver en hobby. Eller fem. Vad som helst som får mig att bli lite mindre manisk. Jösses.

• stragge
    kiwibear skrev 2018-01-03 14:22:56 följande:

Alltså det här med att man aldrig går på toaletten utan att stirra på pappret och analysera sina flytningar. Gick på toa nyss och möttes av ljusrosa flytning utan klumpar eller något och min första tanke var typ: "men shit, kan man bildgoogla det här?!" 

ÄL +5 så får hoppas på att den rosa lilla flaggan betyder att ägget gått i mål och inget annat. 

Jag behöver en hobby. Eller fem. Vad som helst som får mig att bli lite mindre manisk. Jösses.

Haha känner så igen mig i det du skriver :?D att vara student och sitta hemma ensam hela dagarna gör inte saken bättre..
  • Mayaaaa

Hej

Har bim den 6 januari och gjorde grav test idag.

Mitt test visade jätte svagt streck innan 5 minuterna va över och efter 13 minuter visade det såhär ?

Är det spök eller grav ??

Otydlig bild

men hoppas ni ser

• josgos
    kiwibear skrev 2018-01-03 14:22:56 följande:

Haha, gillar din humor!

Men jag tycker den här hobbyn är bra, vad kan vara mer intressant än att VERKLIGEN lära känna sin kropp? ;)
  • ampjot
    josgos skrev 2018-01-03 15:44:46 följande:

Haha, gillar din humor!

Men jag tycker den här hobbyn är bra, vad kan vara mer intressant än att VERKLIGEN lära känna sin kropp? ;)

Håller också med er! Sjukt vad man lärt sig de senaste månaderna om kroppen och sig själv.
  • josgos
    Lottch3n skrev 2018-01-03 12:29:25 följande:

Äl känner jag av, och har alltid gjort, dock mer nu efter dottern föddes.

Innan henne så hade jag hemsk mensvärk och kände inte äl på samma sätt, nu är det precis tvärtom. ;/

Har också hört att vissa kan känna av när ägget fäster, dock inget jag själv är säker på. Läst på vissa sidor att ägget kan fästa så tidigt som 3 dagar efter äl.. :/ men vanligast är ju 5-10 dagar va?

Ja det är väl en vecka sägs det.

Jag tror kiwibear är tecknet på spåret, det är rosa flytningar vi ska leta efter! :D
  • ampjot
    Mayaaaa skrev 2018-01-03 15:31:52 följande:

Hej

Har bim den 6 januari och gjorde grav test idag.

Mitt test visade jätte svagt streck innan 5 minuterna va över och efter 13 minuter visade det såhär ?

Är det spök eller grav ??

Otydlig bild

men hoppas ni ser

Bilden är lite suddig men av vad jag kan se så är det snarare ett tydligat streck än ett spökstreck :) Testa imorgon igen! Lycka till
  • Hello91

Hej! Skrev igår att jag fått rosa flytningar en vecka före mens ä, alltså en vecka efter ägglossning. Det håller i sig även idag, vattnings/ rosa flytningar. Vet inte om mensen kom tidigt denna månad men prickade in ägglossningen den 25 december. Så känns konstigt att få mens en vecka efter de?

• annamfamilj
    Hello91 skrev 2018-01-03 16:02:31 följande:

Hej! Skrev igår att jag fått rosa flytningar en vecka före mens ä, alltså en vecka efter ägglossning. Det håller i sig även idag, vattnings/ rosa flytningar. Vet inte om mensen kom tidigt denna månad men prickade in ägglossningen den 25 december. Så känns konstigt att få mens en vecka efter de?

Hej. Är mest här inne och läser, då jag tror jag har minimal chans att vara gravid. Dock har jag tre barn och i två graviditeter fick jag spottings några dagar innan bim. Jag tror du kan vara i ett tidigt stadie av att ha blivit gravid. Hoppas det!!!!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018