BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Ja, vad spännande!!!
Nä, är det sant?? Beklagar.. Så tråkigt. Hoppas verkligen att det går för din del snart då!
Jag är på mitt 3:e försök och har inga barn sedan tidigare. Vet dock inte om jag hade äl denna månad, vi får väl se! Spännande detta!
Vad roligt att komma in och läsa att flera plussat :) grattis till er <3 8 dagar kvar till bim för mig :)
Vad roligt att komma in och läsa att flera plussat :) grattis till er <3 8 dagar kvar till bim för mig :)
Borde vara äl idag va??
Tydligare blir det ju inte!!
Vad tror ni tjejer?? (jag hoppas att jag får hem digitalt idag med posten) Det översta är babyplan och den nedersta är NC!
Hej!
Jag använder Period Tracker, men det är egentligen mest för tt jag ska kunna fylla i när jag haft sex och hålla koll på mensen. Fast den har en funktion där det går att pricka i vilka symptom en känner varje dag, så det är ganska bra. Det går också att skriva i att en har äl vid en dag även om det inte är appens förväntade dag och så ska den väl så småningom ändra sig efter det. Dock envisas den med att min mens ska vara kortare än de sju dagar jag alltid fyller i haha.
Skälet till att jag skrev var dock mest att jag har samma äl-dag (tror jag, testar inte men har tydliga symptom) och samma BIM som du! Kul med någon mer som har samma!
Ja, vad spännande!!!
Nä, är det sant?? Beklagar.. Så tråkigt. Hoppas verkligen att det går för din del snart då!
Jag är på mitt 3:e försök och har inga barn sedan tidigare. Vet dock inte om jag hade äl denna månad, vi får väl se! Spännande detta!
Tack @Ampjot! Då fortsätter jag att hålla koll på Flo. :)
@Sosarora Wow, vilken undersökning! Känns som att många är nöjda med Flo då.
Är ju så ny så har ingen koll själv..
TACK!!!
En annan fråga. Min mens börjar alltid med väldigt lite blod eller brunaktiga blod och slutar likadant. Men det håller på ganska länge. Om jag räknar allt håller min mens på 9-12 dagar.
Jag kan tycka att det är svårt vad jag ska fylla i appen som sista mensdag eftersom det är så lite. Blir ibland även osäker på mensens start även om det är lite tydligare. Hur gör ni andra med lång eller otydlig mens?
En annan fråga. Min mens börjar alltid med väldigt lite blod eller brunaktiga blod och slutar likadant. Men det håller på ganska länge. Om jag räknar allt håller min mens på 9-12 dagar.
Jag kan tycka att det är svårt vad jag ska fylla i appen som sista mensdag eftersom det är så lite. Blir ibland även osäker på mensens start även om det är lite tydligare. Hur gör ni andra med lång eller otydlig mens?
brukar inte direkt bry mig om hur länge den håller på. om det är så där lite bruna flytningar så kan det hålla på i upp till 10 dagar ibland. men så mkt blod att jag behöver skydd så i 5-6dagar. dem räknar jag.
brukar börjar räkna första dagen med den dagen det kommer blod/brunt. tror nog det är viktigast att ha koll så du räknar samma start i alla cykler än att krångla kring vilken dag som är nummer ett. :) När det väl börjar komma blod så har progesteronet sjunkit och då tänker jag att då startar nästa hormonkurva att stiga. :)