• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • maria1992
    Nardil skrev 2018-01-04 13:48:49 följande:
    Jag är inte helt hundra på när äl var, iom att jag inte testar, men jag är ändå hyfsat säker :)

Jadu, min förra graviditet avslutades i ett MA som upptäcktes i vecka 12 i början av november. Efter det tror jag faltiskt inte att jag fick någon riktig äl, åtminstone lyckades vi aldrig pricka in den och mensen kom prick 6 v efter mf. Så egentligen är det kanske andra försöket nu, fast det känns som första :)

Du då? Har du några barn sedan innan?

Ja, vad spännande!!! 

Nä, är det sant?? Beklagar.. Så tråkigt. Hoppas verkligen att det går för din del snart då! 

Jag är på mitt 3:e försök och har inga barn sedan tidigare. Vet dock inte om jag hade äl denna månad, vi får väl se! Spännande detta!

• Liiiinda90

Vad roligt att komma in och läsa att flera plussat :) grattis till er <3 8 dagar kvar till bim för mig :)

• ankmamma
    Liiiinda90 skrev 2018-01-04 14:16:13 följande:

Vad roligt att komma in och läsa att flera plussat :) grattis till er <3 8 dagar kvar till bim för mig :)

Tack så mycket :D ååh hoppas att turen är på er sida!! :) lycka till!
  • Storafamiljen89
    tossaliten skrev 2018-01-04 12:23:09 följande:

Borde vara äl idag va??

Absolut. Det är ju ett solklart positivt äl test :).
  • minipeach86
    Annso123 skrev 2018-01-04 06:50:47 följande:

Tydligare blir det ju inte!!

ankmamma skrev 2018-01-04 07:08:51 följande:

Vad tror ni tjejer?? (jag hoppas att jag får hem digitalt idag med posten) Det översta är babyplan och den nedersta är NC!

STORT GRATTIS tjejer!!!!! Ååååh vad underbart!!! Hjärta
    Har PCOS och försökt sedan jan-17. Hittills fått 2 ägglossningar med hjälp av Letrozol
  • Sunshine4life
    Nardil skrev 2018-01-04 11:54:02 följande:

Hej!

Jag använder Period Tracker, men det är egentligen mest för tt jag ska kunna fylla i när jag haft sex och hålla koll på mensen. Fast den har en funktion där det går att pricka i vilka symptom en känner varje dag, så det är ganska bra. Det går också att skriva i att en har äl vid en dag även om det inte är appens förväntade dag och så ska den väl så småningom ändra sig efter det. Dock envisas den med att min mens ska vara kortare än de sju dagar jag alltid fyller i haha.

Skälet till att jag skrev var dock mest att jag har samma äl-dag (tror jag, testar inte men har tydliga symptom) och samma BIM som du! Kul med någon mer som har samma!

Tack för svar och vad roligt med samma dagar!
  • Nardil
    maria1992 skrev 2018-01-04 14:00:13 följande:

Ja, vad spännande!!! 

Nä, är det sant?? Beklagar.. Så tråkigt. Hoppas verkligen att det går för din del snart då! 

Jag är på mitt 3:e försök och har inga barn sedan tidigare. Vet dock inte om jag hade äl denna månad, vi får väl se! Spännande detta!

Tack! Jag har två barn sedan innan, så jag är ändå inte orolig för att det aldrig kommer att fungera, men är så klart oroligt för att få vara med om samma sak igen.

Så kul! Håller tummarna för att du lyckats den här månaden!

Tänker du testa runt BIM?
  • Sunshine4life

Tack @Ampjot! Då fortsätter jag att hålla koll på Flo. :)

@Sosarora Wow, vilken undersökning! Känns som att många är nöjda med Flo då.

Är ju så ny så har ingen koll själv..

TACK!!!

• Sunshine4life

En annan fråga. Min mens börjar alltid med väldigt lite blod eller brunaktiga blod och slutar likadant. Men det håller på ganska länge. Om jag räknar allt håller min mens på 9-12 dagar.

Jag kan tycka att det är svårt vad jag ska fylla i appen som sista mensdag eftersom det är så lite. Blir ibland även osäker på mensens start även om det är lite tydligare. Hur gör ni andra med lång eller otydlig mens?

• Sosarora
    Sunshine4life skrev 2018-01-04 15:46:19 följande:

En annan fråga. Min mens börjar alltid med väldigt lite blod eller brunaktiga blod och slutar likadant. Men det håller på ganska länge. Om jag räknar allt håller min mens på 9-12 dagar.

Jag kan tycka att det är svårt vad jag ska fylla i appen som sista mensdag eftersom det är så lite. Blir ibland även osäker på mensens start även om det är lite tydligare. Hur gör ni andra med lång eller otydlig mens?

brukar inte direkt bry mig om hur länge den håller på. om det är så där lite bruna flytningar så kan det hålla på i upp till 10 dagar ibland. men så mkt blod att jag behöver skydd så i 5-6dagar. dem räknar jag. 

brukar börjar räkna första dagen med den dagen det kommer blod/brunt. tror nog det är viktigast att ha koll så du räknar samma start i alla cykler än att krångla kring vilken dag som är nummer ett. :) När det väl börjar komma blod så har progesteronet sjunkit och då tänker jag att då startar nästa hormonkurva att stiga. :)

Svar på tråden BIM JANUARI 2018