BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Tack! Jag har två barn sedan innan, så jag är ändå inte orolig för att det aldrig kommer att fungera, men är så klart oroligt för att få vara med om samma sak igen.
Så kul! Håller tummarna för att du lyckats den här månaden!
Tänker du testa runt BIM?
Ja, hoppad verkligen!!! Spännande är det att följa alla
Ja, jag vet inte om jag tänker testa innan som jag gjorde förra månaden. Kolla nedan mitt test som visade sig vara spök... så clearblue är jag rädd för :/
Molvärk, uppblåst och så fruktansvärt trött hela tiden.. bim-8... snälla låt dagarna gå fort..
Hur mår ni andra med bim 12/1?
Grattis till alla som plussat! Har inte skrivit på ett tag men har följt tråden och läst. Fertility friend har ändrat ägglossningsdatum så bim är flyttat från 11/1 till 14/1. Tiden efter ägglossning går lika segt som vanligt. Ska verkligen försöka att inte testa tidigt den här gången även om det kliar i fingrarna.

Fortfarande ingen mens,
hur länge ska man vänta efter BIM innan man testar sitg?
Vilket test är tydligast och mest tillförlitligt?
Jag tror att positiva "spöktester" innan BIM snarare är tidiga missfall än felaktiga resultat. Alla läkare och BM säger ju att dem vanligaste missfallen är dem som inträffar som en vanlig mens hade gjort :)
Molvärk, uppblåst och så fruktansvärt trött hela tiden.. bim-8... snälla låt dagarna gå fort..
Hur mår ni andra med bim 12/1?
Har BIM den 7e. Mått fruktansvärt illa nu under em och haft ont i nedre delen av magen efter sex nu på em. Hoppas på + men har känsla av att jag inbillar mig. Någon som känner samma sak? :/
Förlåt om jag är tjatig... men jag fick mitt digitala idag och nu har jag det svart på vitt!!! :D